332 19 21
                                    

(Medyanın bölümle hiç bir ilgisi yok, boş kalmasın diye gsıüsğıtsığstup)

2005, Takemichi ile tanışma:

Yaklaşık 10 dakikadır ve Mikey'nin peşinden hayali mi yoksa gerçek mi olduğunu anlayamadığım arkadaşıyla tanışmak için bir okula yürüyorduk.

"Benimle dalga falan geçmiyorsunuz de'mi? Bak eğer öyleyse-"

"İşte geldik!♡"

Mikey bir anda durdu, peşinden Draken e bende onlardan geri kalmadım, ve tam karşımızdaki okula baktım.

"Burası mi?"

Draken yan bakış attı.

"Yok öylesine durduk."

Mikey kıkırdadı ben ise göz devirdim ardından okula doğru ilerlemeye başladık, okula girdiğimizde ders saatleri içinde olduğumuz için koridorda pek fazla kişi yoktu, insanlar bize aval aval bakmaya başladı. Açıkçası haksız değiller, bir cüce, bir sırık ve bir tane normal -yani ben- bir araya gelince garip bir görüntü oluşuyordu. Üst kata çıktığımızda koridorda alt kata göre daha fazla kişi vardı.

"Hey, siz de kimsiniz?!"

Draken onlara cevap vermeden omuz atarak geçince Mikey ve ben de cevap vermeden peşinden gittik, bir tane çocuk beni omzumdan sertçe tuttu.

"Ne halt ediyorsunuz burada!?"

"Canına mı susadın olum sen!"

Çocuk elini çekmeyince tekme atmaya hazırlanmıştım ki bir anda yerde olduğunu ve Draken tarafından dövüldüğünü gördüm. Mikey'nin de bir başkasını dövdüğünü görünce neden olduğuna anlam veremeden ben de başka birini dövmeye başladım.

Sadece bir dakika sonra hepsi yerdeydi.

"Onunu indirdim, var mı arttıran!"

Saçlarımı elimle arkaya savurdum.

"12 tane, kolaysın!"

Mikey'ye dil çıkardım ve alışmaya başladık.

"Geçen ki kavgada gördük seni, sadece 5 kişi indirdin!"

"O zaman halsizdim, ondan öncekinde en az 50 tanesini dönmüştüm."

"Haha, ben o kadar kişiyi ısınmak için indiririm!"

"Hiçte bile-"

"Çenenizi kapayın veletler."

Draken ürkütücü sesiyle fısıldayınca döndük kaldık, ardından bize bir sınıf gösterdi.

"Takemiççi'nin sınıfı bu."

Mikey ile birbirimize bakıp aynı anda sınıfa koştuk, kapıyı ondan önce davranıp ayağımla açtım.

"Takemiççi gelebilir mi~"

"Takemiççi denen denyo hanginiz lan!"

İkimizde aynı anda konuştuk, sınıftakiler ve öğretmen bize anlamsızca bakmaya başladı. Sınıfa girmeye çalışıyordum fakat Draken tarafından yakamdan tutulmuştum, öğretmenin de uyarısıyla teneffüsü beklemeye başladık.

***

Takemiççi ile konuşurken bir anda koridordan sessizleşir ve adım sesleri yankılanmaya başladı.

"Durun orada!"

Bir kız geldi ve Mikey'ye tokat attı. Ne yalan söyleyeyim pembe kısa saçlarıyla çok tatlı görünüyordu.

kurdeleli serseri𐙚 | tokyo revengers x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin