5 dakikalık sessizliğin ardından şimşeklerim yeni yeni çakmaya başlaması sebebiyle konuştum.
"Yani sen gelecekten mi geliyorsun?!"
Take ağzımı kapatmaya çalışırken aynı şeyi defalarca kez tekrarladım, Chifuyu şakaklarını ovdu.
"Ve sen bunu yeni mi kavrıyorsun? Çok belliydi zaten!"
Gözlerimi kocaman açarken beni tutmaya çalışan Takemichi'yi hise sayarak Chifuyu'nun göğsüne vurdum.
"Lan, lan ne kavranması ne belli olması! Hayatında kaç defa gelecekten geldiğini iddia eden insan gördün de bu kadar rahatsın? Lan herif gelmiş karşımıza, ben gelecekten geldim diyor! Gelecek ya gelecek! İmkanı var mı bunun, küfür ettirtme bana!"
"Eğer biraz daha bağırmaya devam edersen tüm Tokyo öğrenecek Mizuki!"
"Sen kes sesini Takemichi, sana sonea hesap soracağım!"
Chifuyu gözlerini devirip çok bilmiş tavrına büründü.
"Ben şüpheleniyorum açıkcası. Valhalla kavgasında o yüzden böyle davrandı. Hele Moebius, demek hepsi bu yüzdendi."
Yani, epey saçma şeylerden bahsediyor olsalar dahi saçma bir şekilde mantıklıydı da. Ama eğer doğruysa, öğrenmem gereken pek çok şey daha vardı.
"Takemichi, o halde sormam gereken bir şeyler var.."
Takemichi daha konuşamadan Chifuyu ikimizin de koluna girip bizi sürüklemeye başladı.
"Tanrı yardımcın olsun Takemichi çünkü sabaha kadar milyonlarca soru soracak, evde konuşalım bunu."
Şikayet etmeye başlasam da nihayetinde evde, odamda, ben yatağımın başlığına sırtımı yaslayarak bağdaş kurmuş, Chifuyu ise çalışma masadaki sandalyeye oturmuştu, Takemichi gergince ayakta duruyor ve etrafına bakınıyordu.
"Ulan oğlum sende şu odaya kaç defa geldin hala rahat rahat takılamıyorsun, bak Chifuyu'ya utanmasa amuda kalkacak."
"Diyene bak, doğum günü mumlarımı benim yerime üfleyecek kadar gevşek takılmıyor gibi konuşmasan mı?"
"Muhattabım sen değilsin."
Takemichi nihayetinde yatağımın ucuna oturunca ilk önce etrafı kolaçan ettim, odada yalnızca 3 kişi olduğumuza ve davetsiz misafirimin beni bugün rahat bıraktığına emin olduğumda konuşmaya başladım.
"Hangi yıldan geliyorum demiştin?"
"2018."
Kaşlarımı dehşetle çatarken kolumu tüm gücümle kaldırdım ve olabilecek en güçlü tokadı ona geçirdim, Chifuyu hızla ayağa kalkıp kolumu sertçe indirirken konuşmasına fırsat vermedim ve diğer kolumla vücuduna sayısız dayak atmaya başladım.
"Lan-sen-madem-26-yaşındasın-14-yaşındaki-kızla-işin-ne-pedofili-manyak!"
"Hey, hey, hey! Bu bedende bende 14 yaşında sayılırım.."
"Sikerler, gözüm üstünde moruk!"
Chifuyu yerimde durmamı sağladığında yerine geri oturdu.
"Her neyse, sorulması gereken o kadar çok şey var ki.. Mesela, madem gelecekten geldin söylesene birazdan ne yapacağım?"
"Hayatımda duyduğum en aptalca soru-"
"Kes sesini Fuyu!"
Takemichi parmaklarıyla oynamaya başlamıştı ayrıca olayları fazla ciddiye alırmışcasına bir hali vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurdeleli serseri𐙚 | tokyo revengers x reader
Actionya Baji'nin belalı bir kız kardeşi olsaydı? tokyorevengers x reader chifuyu x reader