İyi okumalarrrr.
-
-
-
-
-
-Yorgundum, kalbimin kırıklarını hissediyordum. Şaka değil. Ciddi ciddi hissediyordum çatırtıları kulaklarıma geliyordu. Kanıyor muydu?
Burnumu çektim, çekmemle yüzümü buruşturmam bir oldu. Çok acımıştı canım. Gözlerim o kadar ağrıyordu ki. Aynadan yansımama baktım. Çökük.
Kendimi nasıl ifade edeceğimi bilmiyordum ki, anlatamazdım. Bir kez daha çektim burnumu. "Alllaaahh belanı versin Lucifer. " Deminden beridir yaptığım tek şey beddua etmekti. Bir şeytana ne kadar uğrarsa tabi. "Ettiklerin yoluna gelsin de ciğerin delinsin inşallah Lucifer. " Dudaklarımdan kaçan hıçkırığa engel olamadım. Mimi koşarak kucağıma geldi " Bebeğim nefret ediyoruz eski babandan demi? "
"Kapına kara kilit vurula da, ayağına çivi bata. Soyum soyum soyulasın ağzına yuyucu parmağı gire de geberesin. " Ardından ağlamaya devam ettim. Beddua ettikçe içimde ki ates az çok sönüyordu. " erim erim eriyesin, Sürüm sürüm sürünesin. elin ayağın yanına dökülsün. Dizin dizin sürünesin de geberesin inşalllaahh " Bi kere daha ağlamaya başladım. Sanırım psikolojim bozulmuştu iyice.
O an kapı çalmasıyla mimi fırladı. Eski yerine geçerken kapı açıldı. Phon. Kafamı çevirdim hemen. Ne diyebilirdim ki. Yanıma oturarak elini saçlarıma attı. Kafamı çektim. "Hala mı? " Bunu diyince kaşlarımı çatıp ona döndüm. "O böyle yaptı diye sana yanaşacak değilim. " Sinirimi ondan çıkaracaktım resmen.
"O kadar tatlısın ki... " Şaşırmama fırsat vermeden dudaklarıma yapıştı. Dudaklarıma yapışması ile karşı duvara fırlaması bir oldu. Lucifer...
Bana da sinirlice bakıyordu. Arkasında Kardeşleri vardı. Ne hakla gelmişti buraya. " Sen utanmadan nasıl geliyorsun buraya, nasıl bakıyorsun yüzüme. Yüzsüz şerefsiz karaktersiz köpek. " Şokla açıldı gözleri. Tabi kardeşlerinin de. "Ne diyorsun, Efe? " Yanağına sert bi tokat attım. Tabi canının yandığını sanmıyordum.
Kafasını çevirerek bana baktı. Gözleri hala şaşkın şaşkın bakıyordu. Göz yaşlarıma hakim olamadım o an. "Bana neden yaptın bunu... Hani beni seviyordun. Başkasıyla evlenip çocuk yapman... Üstelik beni kaçıran adamın kardeşinden yapman bu çocuğu ne kadar karaktersiz bi insansın ALLAH BELANI VERSİN SENİN" Ağlamamı boşverip üzerine atlayarak yumruklamaya başladım.
"Sizden de nefret ediyorum. Ben o haldeyken siz hala gülerek Lucifer'in mutlu evliliğini izliyordunuz hepinizden nefret ediyorum, nefret ediyorum. NEFRET EDİYORUM. " Tekrar tekrar bağırdım.. Lucifer ellerimden tutarak kızarmış gözleriyle bana baktı. Hem şaşkınlık, hem sinir hemde üzüntü vardı gözlerinde ama ne fayda.
"Efe'm ne diyorsun sen ne evliliği? " Sırıttım. "Yalanını kendine sakla lan süslendim püslendim Phon'un kız kardeşiyle evliliğini izledim senin. Ne çektim haberin var mı senin??? "
Kaşları havalandı. Önce sarı çizgi etrafında kilitlenmiş çıkamayan ama sinirden deliren bedene baktı. "Lan, onun kardeşi yok ki? Ayrıca ben kimseyle evlenmedim. Güzelim aklınla oynamış o hayal şeytanı zihninle oynamış seni gerçekten götürmüş evet. Ama yalandan bir yere götürdü öyle bişey yok sakin ol. " Sessiz sessiz durdum. Şaka mıydı? Aklım almıyordu. Arkamda kş Şeytana yaklaştım. "Bana yalan mı söyledin evlenmedi mi o? " Sırıttı omuzlarını dikleştirdi " Salak olmasaydın sende. Gerçi işime geldi böyle olman. Kokunu kendime saklayacakken yine çıktı bu aptal Şeytan. "
Kendime bol bol sövdüm. Yani herşey hayal ürünüydü. Sadece bir film gibiydi oyundu. Aslında karakterler gerçek değildi. Mutlulukla arkamı döndüm. Koşarak Lucifer'in boynuna.
"Çok korktum... Evlendin beni bıraktın sandım. " Kollarını belime sararak boynuna öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN'IN GÖZDESİ
ActionKulağımın hemen dibinde ki fısıltıyla yerimden sıçardım. "Nadide Eşim..." Evet benim adım, Efe Kartal. 19 yaşındayım abimle birlikte yaşayıp, hasta annemize bakmak için çalışıyoruz. Herşey mükemmeldi, Lakin arkadaşlarıma uyup Şeytan aşık etme büyüs...