bölüm/25

2.3K 175 74
                                    

İyi okumalar, arkadaşlar 23. bölüm önce atıldı, sonra 24.  Bölümü attım. 24 okundu, 23 okunmadı.  Onu okumadan 24. Bölüme geçmişsiniz. Anladıysanız eyvallah okumayın. Ben okumadan da anlarım diyorsanız.

-

-

-

Mammon'dan;

Göğsüme yaslı eşimin saçlarını okşuyordum,  o kadar tatlıydı ki yemek üzereydim onu.   Kafasını kaldırarak çenesini göğsüme yasladı. Yüzü hemen çenemin altındaydı. Buradan o kadar güzel gözüküyordu ki, iyi ki beni kendine bağladı demeden edemiyordum.

Bu aralar üst üste gelen olaylar, hepimizi çok yoruyordu. Sürekli bir zarar geliyordu Aileme. Ellerimi yanaklarına yerleştirip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.
"Sana bir şey olsa ben ne yaparım? Babam kadar güçlü değilim, nefes bile alamam. Ruhumu boşluğa bırakırım. Sensiz ölürüm. "    Doğrulup, uzanır pozisyondan, oturur pozisyona geldi.

Ellerimi sıkıca tuttu,  "Nerden çıktı şimdi bu, ben Mami'mi hiç bırakmam. Çok ama çok seviyorum onu, ve çok aşığım ona. Asla bırakmam onu. "  Eğilip boynuma güzel bir öpücük bıraktı. İç titreten öpücükler.  " Bazen çok şaşırıyorum, beni nasıl affettin. Sana yaptıklarımı düşündükçe içim gidiyor,  salaklık yaptım. Gözlerinde gördüğüm korku çok hoşuma gitti. Ben böyle görmüştüm çünkü.  Korkunca ıslanan gözlerin öyle güzel oluyordu ki, sırf onun için korkutuyordum.  Oysa altımds inlerken ıslanan elaların ayrı bir güzelmiş. Salak bir eş olduğum için üzgünüm. " Kıkırdadı bu dediğime.

Ah ah kalbimi söktü sanki. Çok hoşuma gitmişti. Gülmesi, küçük kıkırtıları, tebessümü bile. "Evet ilk başlarda çok korkunçtun. Gelme diye dua ediyordum. Zaman geçtikce aslında sevmenin ne demek olduğunu bilmediğini anladım, seni tehdit ettiğim zamanı hatırlıyorsundur. Gözlerinde yanan o ateş yakmayacak kadar güzeldi. Aslında sen o halinle bile güzeldin, sadece ilk defa karşılaştığım bir durum olduğu için korkuyordum o kadar. Bana gelde, şeytan halinle bile sevişirim. " Sırıtarak kursa da cümleyi, gözlerini kaçırdı. Utanmıştı kedicik. Hem arsız, hem utangaç.  En sevdiğim.

"O halde neden Sevişmiyoruz, boynuzlarım çıkmışken, sivri uzun ellerim  belini kavrarken, sert penisim dar deliğini parçalarken. Niye bu istediğini denemiyoruz. "   Belinden tutarak üzerime çektim, ellerimi sıkıca beline sardım.   Yüzüne yaklaşıp, burnumun ucunu minik burnuna değdirdim.  Kucağımdan kalkarak,   ayaklandı, tek kaşımı kaldırıp sorgularcasına baktım yüzüne. " Niye kalktın güzelim, Benimkini kaldırdıktan sonra,  sende kalkıyorsun. İndirmen gereken biri yok mu? "  Alaylı bir bakış gönderip, göz devirdi.

" Sen burada şeytan haline dönerken, benimde sana küçük bir sürprizim olacak, çok seveceğin şeyler. "  Koşarak gitti. Odadan çıkmasıyla şeytan formuna  geçtim. Boyum yatakta biraz daha gerildi. Bu halimle nerden bakılsa 1.99 falandım. Belki de daha uzun, şeytanlar pek anlamazdı bu tür şeylerden.  Uzayan ellerim, kalçalarını tam kavrardı. Bu düşünce bile  penisimi sızlatmaya yetiyordu.  Sertleşmiş damarları kalp gibi atan penisim, beni zorluyordu.  Nereye gitmişti kim bilir.

Elimi penisime sarıp yavaşca okşadım.

Gelirdi herhalde.

Batu'dan;

Odadan fırlayıp, hemen Efe'nin odasına koştum.    Odasına gelince kapıyı açıp içeriye daldım.

Dalmaz olaydım....

Efe hemen üzerine örttü,  Çığlık atarak kafasını eşinin boynuna gömmüştü. İlk başta sinirle bakan eşi, şuan sırıtarak bakıyordu. "Demek düşündüğüm şeyi demeye geldin ha, babasının oğlu beline kuvvet. " Utançtan kafamı duvara vuracaktım, bakışlarımı kaçırıp duvarlarda gezdirdim. Ben niye hala buradaydım ki çıksana Batu mal mısın? Of of Efe'yle nasıl konuşacaktım şimdi. Adamları sikişirken basmıştım inanamıyorum.

ŞEYTAN'IN GÖZDESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin