Alın size özel bölüm, yeni kitabıma göz atmayı unutmayın, yorumlarınızı bekliyorum.
-
-
"Allllaaaaah belanı versin Lucifer. "
Efe sinirle olduğu yerde tepiniyor, Lucifer'in gelmesini bekliyordu, Lucifer ise kapıda durmuş sinirli eşine bakıyordu, Koskoca Cehennem Lordu şuan korkuyordu. "Güzelim, kötü bir Amacım yoktu, bak Babam da şahit ben bişey yapmadım."
Efe onu aldırmadan, eline aldığı tabağı ona doğru fırlattı, Lucifer refleksle hemen sağa geçip kendisine değmesine engel oldu.
"Ya sus, sus!! Sen hala konuşuyor musun? Ne işin var senin o kadının yanında söyle çabuk, aldatıyor musun yoksa beni?" Lucifer cümlelerini iyi seçmeye çalışıyor, hamile eşini kırmamaya çalışıyordu.
Mammon ise karşı evden iki babasını gülerek izliyordu. "Aşkım, siz şu kavga edilirken ne yiyordunuz, çemkirdek miydi o? " Batu gülerek eşinin Dudağına öpücük bıraktı. "Çekirdek aşkım, çekirdek, ayrıca çok ayıp resmen babanın kafasına atılan tabakları görüp burda gülüyorsun. " Mammon kahkaha atarak tekrar babasına baktı. "Yavrum görmüyor musun? Nasıl komikler iyi oluyor babama, Efe Baba arkandayım daha hızlı fırlat. " Lucifer kaşlarını çatarak oğluna döndü.
"Mammon gir içeriye, sonra görüşcez seninle. " Mammon omuz silerek içeriye girdi. Trip atar gibi eşine baktı. "Çemkirdek de vermedın zaten. " Batu gülerek eşinin arkasından baktı, Mammon evden çıkıp babasının yanına ilerledi. Bahçeye geçip Efe babasının yanına ilerledi. "Baba yorulma artık daha fazla? Hem babam ne yapmış ki sinirlendin. "
Efe sinirliydi, o çikolata beklerken, kocası resmen oturmuş kasiyer kızla sohbet ediyordu, kırılmıştı öyle görünce. Ani duygu değişimiyle burnunu çekti. Mammon hemen babasına sarıldı, babası kollarının arasında kaybolmuştu.
"Senin bu şerefsiz baban, beni ve oğlumu bekletti, gitmiş kasiyer kızla oturmuş sohbet ediyor, beni aldatıyor kesin! Bizde çikolata bekliyoruz, gelmedi bekledik bekledik, sonra ben gittim. Sonra baktım oturmuş ağız ağıza sohbet ediyorlar. Bizde ne yapalım oğlumla hemen çıktık oradan, Araf da sizdeydi zaten. " Babası ağlayarak anlatıyordu. Mammon ise arkada kalan diğer babasına bakıyordu.
"Bebeğim, gerçekten öyle bir şey yok, o kız da iblis cehennemden bilgi getirmişti, onu dinliyordum. Bir kaç kişi ayak kaldırmıştı, bende sana güveniyorum sen halledersin demiştim sadece. " Kendini inandırmak ister gibi konuşuyordu.
Efe usulca eşine baktı, "peki bana ve oğluma çikolata aldın mı? " Lucifer hevesle kafa sallayıp elinde ki çikolataları gösterdi. "Al bebeğim gel sana ve oğlumuza aldım bunları. " Efe, oğlunu bırakıp eşine ilerledi, biraz fazla abartmıştı sanırım. İyice yaklaşıp göğsüne kadar sokuldu, ama inadından sarılmıyordu, Lucifer onun bu tatlı haline gülerek dudaklarına sert bir öpücük bırakıp sıkıca sarıldı. "Bunca zaman her kötülüğü yaptım, bir tek seni aldatma kötülüğünü yapmaya yüreğim el vermiyor, bir tek senin göz yaşı dökmene sebep olamıyorum, olmayan canımın alması için Tanrı'na yalvarıyorum. "
Efe aşkla bakmıştı, aşık olduğu şeytana, Eğilip dudaklarına uzunca bir öpücük bıraktı. "Seni çok seviyorum aşkım, bazen belki abartı tepki gösteriyorum ama yemin ederim isteyerek yapmıyorum. Bazen kendi sesime bile tahammül edemiyorum, karnımda ki minik biraz nazlı gibi. Sanırım Araf çok çekecek. " Lucifer gülerek eğilip eşinin karnına bir öpücük bıraktı.
Elini tutup eve doğru adımladı, içeride gördüğü oğluyla yalandan kaşlarını çattı. "Hadi siktir git lan eşinin yanına, oğlumuz dedik bağrımıza bastık hain bir yılan çıktı. " Mammon sırıtarak babasının yanağını öptü. "Babacım zaten yılan da olabiliyoruz ya bazen. " Lucifer sırıtarak süzdü oğlunu.
"Aferin lan, geçen gün iki tırcı para için kavga etmiş, ikisi de ölmüş ben dedim yapsa yapsa benim oğlum yapar bunu. " Mammon sırıtarak yalandan referans yaptı. " Size layık bir evlat olabilmek için majesteleri." Lucifer gülerek oğlunun omzunu sıktı, Mammon el sallayarak evden uzaklaştı. Eşi neyse ki onları dinlemeyecek kadar çikolatalarla ilgileniyordu, bir de kötülük mü yaptınız diyerek onun tribini çekmek istemedi. Kendini Efe'nin yanına atıp göğsüne doğru yaslandı, karnına dikkat etmişti. Elini karnına yerleştirip konuşmaya başladı. "Oğlumuzun adı Ares olsun mu? " Efe bir süre düşündü, aslında kulağa fena gelmiyordu.
"Olabilir güzel isim, senin de ikinci ismin değil mi? " Lucifer olumlu anlamda kafasını salladı. Kapı tıklatılınca ikisi de rahatlarını bozmadan uzaktan kapıyı açtılar, Mammon, Batu, Araf ve Ege içeriye girdi. Araf beklemeden Ege'nin elini tutup, odasına götürerek oyuncakların başlarına geçmişti bile. Diğer ikili ise karşılarıns oturdular. "Siz niye geldiniz. " Lucifer kabaca sormuştu.
"Küçük veledini getirdim, gelmişken de oturdum kusura bakma babacım. " Lucifer omuz silkerek onu umursamağını belirtti. Hoş mammon da sakince eşinin boynuna gömülüp koklayarak sessizce öpmeye başladı, uzaktan biri görse uyuyor sanardı, ama aslında eşinin boynunu öpücük yağmuruna tutuyordu.
Lucifer ise huzurla eşinin göğsünde ve karnından gelen kalp atışlarını dinleyerek huzur buluyordu. Tabi bu huzurları kısa sürmüştü.
Araf koltuğun arkasından aniden çıkıp, Babasını korkutunca Efe başında şeytan koymamıştı. Çığlık atıp.
"Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm Bismillahirrahmanirrahîm" Araf çoktan odasına gitmiş kapıyı kapatmıştı. Lucifer ise eşinin göğsünden kalkıp iki saniyede kaybolmuştu, Batu kahkaha atınca Efe oraya baktı. Mammon da ortalıkta yoktu. Ardından o da Batu'ya katıldı. İkisi de deli gibi gülmeye başladı. "Arada böyle yapmam gerekiyor herhalde, bak nasıl kaçtılar, sessizlik oluştu. " Uzaktan onlara sinirle bakan bedenler sakinleşmeye çalıştı.
"Baba, bak eşinin yaptığına. " Lucifer sinirli gözlerini oğluna yöneltti. "Benim eşimse senin de diğer baban, asıl sen babanın yaptığına bak. " Mammon çoktan kendi evine ilerlemeye başlamıştı. Çok sürmeden Batu ve Ege de evlerine girdi, Lucifer sakinleştikten sonra, duanın etkisini üzerinden atmaya çalıştı, zorlansa da eve girdi, tripli tripli eşine baktı, eşi ise masum bakışlar atıyordı. Asıl şeytan kendisi olmalıydı.
"Bakma bana öyle, hiç işe yaramıyor. " Efe dudak büzerek karnını tuttu.
"Aşkım ama dizim ağrıyor yürüyemiyorum, ne yapayım. Gelip kucaklayıp odamıza götürsen. " Lucifer ona aldanmamak için ondan tarafa dönmek istemese de maalesef ki içinde ki o hisse engel olmayarak tekrar döndü.
"Baş belam. " Söylenerek eşinin yanına gitti, onu kucaklayıp yüzüne bakmadan merdivenleri çıkmaya başladı, eşi çoktan dudak kenarına öpücük bırakmaya başlamıştı. Aldırmadı bile.
Odaya gelince yatağa bırakıp o da yan tarafa geçti, üzerindekileri çıkartmıştı. Efe'ye bakmadan arkasını dönüp yattı. Bir süre ses gelmese de ardından burun çekme sesiyle gözleri hemen açıldı, hemen arkasına dönüp ağlayan eşine baktı. "Güzelim neden ağlıyorsun." Efe karnını tutarak, Dolu ve kızarmış gözlerle eşine baktı.
"Beni artık sevmiyorsun, daha önce hiç arkanı dönüp yatmadın, karnım şişince çok çirkin oldum demi. Ondan bana arkanı dönüp yatıyorsun, sevmiyorsun beni. " Lucifer masum bir gülüşle eşinin karnına dikkat edip kucağına çekti.
"Bebeğim benim, bir gün kıyamet kopacak, tüm insanlar ölecek bu yer yüzünden silinecek, işte o zaman bile, sen, ben, çocuklarımız ve aşkımız kalacak. Ben hiç seni sevmemezlik yapar mıyım? Hadi uyu sen güzelim, ben senin aşkından ölüp bitiyorum. " Efe burnunu çekip gülümseyerek daha çok sokuldu eşinin göğsüne, gözlerini kapatarak rahat bir uykuya bıraktı kendini, iyice uykucu olmuştu.
-
-
-
-
Ne zamandır özel bölüm istiyorsunuz biraz kötü oldu ama idare edin uykulu uykulu yazıyorum . Yeni kitabıma bakarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN'IN GÖZDESİ
AzioneKulağımın hemen dibinde ki fısıltıyla yerimden sıçardım. "Nadide Eşim..." Evet benim adım, Efe Kartal. 19 yaşındayım abimle birlikte yaşayıp, hasta annemize bakmak için çalışıyoruz. Herşey mükemmeldi, Lakin arkadaşlarıma uyup Şeytan aşık etme büyüs...