Bölüm/2

8.5K 556 227
                                    

Medya-Lucifer.

______________

Efe oflayarak baktı karşısında ki ikiliye, 2 gün öncesinin korkusunu hala atlatamamıştı, Daha doğrusu atlatamamışlardı. Hepsi de üç buçuk atmıştı, Efe için garip olan zihninde yankılanan o sesti, Birisi sanki aklının içinde kaybolmuş ona sesleniyordu.

"Efe daldın yine oğlum? Bu akşam sizde toplanıyoruz, yiğidimi görmem lazım benim." Efe, Emre'nin bu haline göz devirdi, Her ne kadar amcı olduğunu iddia etse de Efe'nin abisine yürümeyi ihmal etmiyordu. Hoş Efe'nin abisi Kılıç da ona karşılık veriyordu, ama ona göre tamamen alaydı, çocuğun ciddiye alarak yaptığını hissetmiyordu, Emre çapkın biri olduğu için güvenmiyor yine de kalbine usul usul işlemesine izin veriyordu. "Abimi sal artık bıktı senden adam." Emre'nin gülümsemesi dondu, Bıkamazdı ondan kılıç.

"Ya kesin şunu, Oğlum size bişey diyeceğim ben çok tırsıyorum." Efe ve Emre masada eğilerek Batu'ya baktılar. "Lan gece rüyamda bir herif gördüm, Adının Mamon mu? mammon mu ne boksa öyle bişeymiş, Hareket edemedim rüyamda lan resmen boynumu yaladı herif, giderken de bana 'Uslu dur küçük fare aklını alacağım. Bizi eğlenceye katmaya çalıştınız ama biz sizinle eğleneceğiz.' diyip siktirip gitti. Aniden sıçrayarak uyandım su falan içtim, boynuma baktığımda..."

Batu daha fazla konuşmadı, Tişörtünün ucundan hafif çekiştirerek boynunu gösterdi, küçük bir kızarıklık oluşmuştu. "Boynum kızarmıştı kalktığımda."

Diğer ikili nasıl bir tepki vereceklerini kestiremediler. "Batu... oğlum bir şey yapmadın dimi lan? sen yapmadın yani bunu?" Batu kafasını olumsuzca sallayıp saçlarını çekiştirdi.

"Durun olum rüya sonuçta inanmayın, ismini söyledi diyorsun bakalım o zaman korkulacak bişey yoktur sakin olun." Efe konuşarak arama motoruna Batu'nun dediğini yazdığı gördüğü şeyle gözleri şok içinde açılmıştı, sessiz sessiz fısıldayarak okudu.

"Mammon, şeytanın oğlu olarak bilinir. Mammon ayrıca zengin ve fakir arasındaki uçurumu yaratan şeytandır. İncil'e göre Mammon, arzulardan oluşan açgözlülük yüzünden insanları zayıflatan bir tanrıdır. Para tanrısı olarak bilinir. "

Batu'nun göz bebekleri korkuyla büyüdü, Emre'den çıt ses çıkmıyorken, Efe okuduklarını sindirmeye çalışıyordu, Yanlarında oturup sırıtarak onları izleyen Şeytanlardan habersiz masum masum takılıyorlardı.

Lucifer hafif eğilerek Efe'nin boynuna nefesini bıraktı, Efe sıçrayarak boynunu tuttu. "Hassiktir birinin nefesini boynumda hissettşm amk." Emre sinirle baktı ona . "Lan korkutmanın zamanı mı şimdi otur oturduğun yerde kendinizi korkutuyorsunuz." Efe öyle olduğunu düşünmese de , haklı olabileceğine de bir ihtimal verip oturdu.

"Lan acaba bir cinci hocaya mi gitsek bi yazıp üflesin bizi korkmayız en azından." Yan tarsfta ki Şeytan çocuğun salaklığına sırıttı, Eşinden onu kimse uzaklaştıramazdı, Tanrı bile yapamazdı bunu.

"Neyse hadi kalkın gidelim. Efe yemeği dışarıdan söyleyelim abinin kesin kuralı mutfağa girmeyin diyor." Dağılan konuyla gençler gülüp Batu'yu onaylayarak eve doğru ilerlediler. Geldikleri gibi kendilerini koltuklara stıp uzandılar, Efe ise terlediğini hissedip duş almak için odasına girdi, eh onu izleyen şeytan o banyoya girince kapıyı kilitledi, görünmezlikten çıkmadan banyoya ilerledi, kapıya yaslanıp karşısındaki süt beyazi çıplak teni ve küçük olsa da dolgun kalçaları süzdü. Onun olacağı ilk günü sabırsızlıkla bekledi, Her me kadar Tanrı'nın gücü yetmese de bu insan oğlu doğduğu dakikadan beridir Şeytan için ayırtılmıştı, Bu yüzden ona zorla dokunamazdı, şeytanlar için sex eğlence işiydi, ama eşleri söz konusu olunca kimseyle birlikte olamazlardı. Cehennem Lordu'nun yatağı herkesi süslerken bu çocuk onu mühürledikten sonra kimseye dokunamıuordu, Şeytan da gayet memnun duruyordu bundan.

Lucifer yatak odasına geçip yatağa oturarak yastığı kokladı, onun yatağı ateşten olduğu için garip geliyordu bu durumlar ona. Efe banyodan çıkarak yatağa yaklaştı, vücudunu kurulayıp havluyu çıkararak kenara attı, Şeytan sunulan Şölenle eşinin vücudunu süzüyordu. Kısa sürede giyinen Efe odadan çıkarak arkadaşının yanına gitti. Beraber yemek yemiş ve bulaşıkları hal etiler. Koltuğa dizilseler de hepsinin aklını kurcalayan tek sorun vardı.

Efe'den;
-------
"Beyler, Ne yapacaksınız ne düşünüyorsunuz? Yoksa göt korkusuyla yaşamaya devam mı?"
Emre'nin yüzünden düştüğümüz durumda, sanki kendisi değilde biz yapmışız gibi konuşması sinirimi bozuyordu.

"Emre lan oğlum biz senin yüzünden bu haldeyiz zaten? İnşallah siker seni Şeytanlar."

"Kim sikiyormuş Emre'yi." Abimin sesini duymamızla Emre sinsi sinsi sırıtıp ayağa kalkarak abime yanaştı. "Aşkım bunlar beni başkasına yamayacaklar." Abim bize kısa bir bakış atıp sırıttı. "Veremez kimse benim herifimi." Emre iti abimin gazına gelerek ikimize el hareketi çekip, Abimi tutarak odasına soktu, abim işten geldiği için üzerini değişecekti, Emre de büyük ihtimalle yardım edecekti, sanki kocası gelmişti işten pezevengin.

"Batu, Emre gergedanına bişey olmadı olan bize oluyor, acaba abimden dolayı mı olmadı, sapız diye bizi mi sikecekler lan." Sitemle konuşup Batu'ya yaklaştım.

Zihnimin içinde yankılanan kahkaha sesiyle irkilip etrafa baktım. "Batu birsi güldü duydun mu?" Batu ise korkuyla bir noktaya takılı kalmış gibi bakıyordu, onun baktığı noktaya baktığımda boş bir duvar, ve.... dur ne? Hassiktir gölge mi o? Uzun boylu bir gölge... Batu'ya daha çok sarılarak gözlerimi kapattım, böyle şeylerde korkardım. gözlerim hemen dolmuştu bile.

"Yanlış mı görüyorum ben? sen görmüyorsun onu demi."  Batu hala tık ses çıkarmadan bakıyordu bir süre sonra konuştu. "B-bu o... Bu Rüyamda ki A-adam." Benim gölge olarak gördüğümü insan olarak görmesi daha da korkunçtu.

"Gölgesi var ama onu göremiyorum ben.. söyle gitsin lütfen korkuyorum."

O sırada gölge kayboldu, Batu hemen etrafına bakınmaya başladı. "Seni mi duydu acaba baksana gitti hemen." Kafamı bilmiyorum dercesine salladım.

Nerden bilebilirdim ki, babasının eşine kıyamaması sonucu zorla gönderdiğini...

_______________

_______________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Efecik

Yeni bölüm güzel tatlı okumalar yorumlarınızı bekliyorum.

@/quennniesa

ŞEYTAN'IN GÖZDESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin