TUZAK

131 9 3
                                    

Bilinmeyen numara Mavi Işıktı.
Benden imkansız olanı istiyordu.
Bu davayı bırakmamı istiyordu.

Ben ölümü göze alarak bu mesleği seçmiştim. Ve ne olur sa olsun durmayacaktım. Vazgeçmeyecektim.
Ama tek korkum Beyza'ydı.

Beyza'yı yanıma çağırdım ve olanları anlattım.

Baya şaşırdı. Gözleri doldu.

Beyza:" Senin bu dosyayı bırakman için yapıyorlar. Ama sakın. Sakın o dosyayı bırakmıyorsun. Sen bu meslek için neler yaptın. Bir adamın sözleri durduramaz. Bunu ikimizde çok iyi biliyoruz."dedi Beyza.

Beyza'nın sözleri içimi bir nebze de olsa rahatlatmıştı.

Bu lanet olası adi şerefsiz beni uğraştıracaktı.
Ama asla durmayacaktım.

...

Sabah olmuştu. Beyza evdeydi. Evden çıkıp arabaya doğru ilerledim. Öfkeliydim. Zaaflarım hatta tek zaafım tarafından tehdit edilmiştim.

Beni durduracağını sanıyordu. Ama yanılıyordu. Asla vazgeçmezdim.

Herkes korkutmak istemişti bugüne kadar beni. Şimdi bu psikopatlardan biri daha çıkmıştı. Umurumda değildi.

Hiç birşey beni durduramazdı. Canı insanlar , masum insanların canına kıyacaktı. Ve ben buna engel olmayacaktım. İşte bu imkansızdı.

Arabama bindim. Ve arabayı karakola doğru sürdüm.

Aklım ama Beyza daydı. İçimi saran kötü bir his vardı. Geçmiyordu.

Bu hissi hissettiğim an korkardım. Çünkü kimi kaybedeceksem, içimi her zaman bir kötü his kaplardı.

"Kendine gel Tomris. Bunun gibi kaç tanesi ile uğraştın sen. Korkma. ", dedim sesli bir şekilde.

Karakola geldim. Arabamı garaja park ettim. Ardından üst kata çıktım.

Herkes kafasıyla bir selam verdi.

Hızla başsavcının odasına ilerledim.
Kapıyı üç kez tıklattım.

" Gir", sesini duyduktan sonra içeri girdim.

"Rahatsız ediyorum başsavcım özür dilerim. Ama size anlatmam gereken konular var. ", dedim ciddiyetimle.

" Buyrun sayın savcım. ", dedi.

" Dün gece bana bir telefon geldi. Arayan kişinin kim olduğunu biliyorum. Ama Mavi Işık'tan şüpheleniyorum.
Aradı ve benim bu dosyayı bırakmam gerektiğini. Aksi takdirde Avukat Beyza Yenilmez'i öldürmekle tehdit etti. ", dedim.

Başsavcı kafasını salladı.

" İsterseniz bu dosyayı sizden alabilirim sayın savcım. ", dedi ciddi bakışları ile.

" Hayır. Ben dosyayı bırakmak istemiyorum. Benim tek isteğim Beyza Hanım'ın koruma altına alınması. Bunun gibi kaç psikopat ile uğraştım. ", dedim. Ayağa kalktım.

Başsavcı gözümün içine baktı. Gülümsedi.
" Tebrik ederim sizi sayın savcım. Mesleğinize olan sadakatinizi her geçen gün daha da iyi kanıtlıyorsunuz. Beyza Hanım için önlemler alacağız. Merak etmeyin ", dedi güler yüzle.

Kafamı salladım.
" İzniniz ile sayın başsavcım", dedim.
Başsavcı kapıyı işaret etti.
Odadan çıktım. Beyza'yı garantiye alamam beni rahatlattı.

Koridorda yürürken yanıma Salih geldi. Elinde bir dosya vardı.

"Sayın savcım. Olay yeri incelemesinde bulduğumuz izler. ", dedi.

MAVİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin