SAHTE AŞKLAR VE KANLI BIÇAK

24 5 0
                                    

Beyza, dedim..
Beyza  sevgilim, dedi Mert.
Oldukça şaşırmıştım . Beyza'nın yanında Menderes vardı. İhanet miydi bu, yoksa bir plan mı?
Beyza'yı alın başka bir odaya götürün , dedi Mashar.
Sevgilim ne oluyor, dedim.
Herşey ortaya çıkacak sevgilim. İlk başta şunu öttürelim. Ondan sonra onunla da konuşucağız, dedi Mashar.
Mert donmuştu.
Mert kendine gel, dedim.
Böyle bir şey yok değil mi Beyza bana ihanet etmedi değil mi, dedi.
Şuan birşey diyemem. Ama siz birbirinize aşıksınız. Öğreneceğiz, dedim.

Konuş, dedi Mashar.
Neyi konuşacağım Mashar, dedi Menderes.
Tomris'i neden vurdunuz, neden tuzak kurdunuz. Anlat herşeyi, dedi.
Kız benim değil mi ister severim, ister öldürürüm. Sanane Mashar, dedi.
Ben senin kızın değilim. Bu nasıl bir karaktersizlik. Sen sana sorulan sorulara cevap ver, dedim. Sanki onun bir malıymışım gibi konuşması beni delirtiyordu.
Lan seni gebertirim. Sen nasıl kızını vurdun lan şerefsiz, dedi Mert.
Elime aldım silahı kalbine nişan aldım ve tetiği çektim. Bu kadar kolay oldu. Ama ölmedi keşke o arabada öldürseydim onu, dedi Menderes.
Bu cümlenin üzerine bir yumruk attı Mashar.
Öldürseydin lan. Senin işte böyle bir adamsın. Karakteri olmayan, haysiyetsizsin, dedim.
Lanet olsun keşke doğmasaydın. Eğer sen bir evlat olsaydın babanı bu şerefsizlerin elinden kurtarırdın, dedi.
O şerefsiz dediğin kişiler varya biri sevdiğim adam, diğeri ise can dostum.
Bir daha bizim sorduğumuz sorulara cevap vermezsen seni cehennemin en dibine yollarım anladın mı, dedim.
Vay vay Tomris hanım büyümüşte aşık olmuş. Bende bu üçlüyü anneni geberttiğim gibi öldüreceğim, dedi.
Öyle mi, dedi Mert.
Şu salağı biraz yorun, dedi Mashar korumalara. Odadan çıktık.

Ne oluyor Mashar, dedi Mert.
Kahpeler ortaya çıkıyor, dedi Mashar.
Beyza bize ihanet etmez. Anladın mı, dedi Mert sert bir sesle.
Bizi Beyza'nın olduğu odaya götür, dedim bir korumaya.
Koruma bizi Beyza'nın odasına götürdü. Elleri, ağızı ve ayakları bağlıydı.
Çözün kızı, dedi Mert.
Korumaların biri Beyza'nın iplerini çözdü.

Korumayı ittirdi Beyza. Odadaki korumalara çıkmasını söyledi. Korumalar çıktı.
Beni bu hücreye layık mı gördün Tomris, dedi Beyza.
Senin Menderes'le ne işin vardı, neden onun yanındaydın, dedim.
Senin hakkında olanları ona götürüyordum, dedi Beyza.
Ne bilgisi Beyza, dedim.
Senin anlayacağın sana ihanet ettim, dedi.
Sen bize ihanet etmezsin sevgilim, dedi Mert.
Üzgünüm Mert sen bu ihanetin kurbanıydın. Sadece seni kullandım, dedi Beyza.
Sen bana ihanet etmezsin sevgilim, eğer o adam seni tehditi ettiyse söyle, dedi Mert.
İhanet ettim sana Mert. Aşkım da sevgim de yalandı. Sen bana aşıktın Mert ama ben seni hep kullandım, dedi Beyza.
Ya geçirdiğimiz aşk dolu günler.
Nasıl yaptın Beyza nasıl, dedi Mert.
Ben seni kullandım. Umurumda mı senin aşkın. Sen sadece bu hikayenin kurbanıydın Mert. Aşkım da ,sevgim de yalandı, dedi Beyza.
Beyza ağzından çıkanı kulağın duysun, dedim.
Duyuyor zaten Tomris, ne kadar saf çıktınız, dedi.
Lan 12 yıllık dostluğu hiç ettin. Neden Beyza neden, dedim.
Sana açıklama yapmak zorunda değilim, dedi Beyza.
Zorundasın, dedim.
Beni konuşturamazsın ya öldür ya çık git, dedi.
Bir tokat attım sol yanağına.
Ne saçmalıyorsun sen. Demek ki sende yalan çıktın, karakterinde, dedim
Çok bilmiş Tomris. Yıllardır seni kandırdım ama hiç fark etmedin, dedi.
Ve şöyle devam etti.
Mashar sana gelecek olursak Tomris'e hiç güvenme. O sadece mesleğine güvenir ve sever. O yüzden ona hiç güvenme. Mesleği için herkesi yarı yolda bırakır, dedi.
Kes sesini sevdiğim adamı manipüle edip durma. Yalancı şeytan, dedim.
Bak görüyor musun mesleğine bir şey dedik diye yıllardır olan o arkadaşlık bağımızı çöpe attı, dedi Beyza.
Beyza ne yapmaya çalışıyorsun bana bunu açıkla, dedi Mert sert ve üzgün bir sesle.
Birşey yapmaya çalışmıyorum Mert. Sen mi anlamıyorsun ben mi anlatamıyorum. Ne Tomris'le bir dostluğum, nede seninle bir aşkım yok. Benim için koca bir hiçsiniz, dedi Beyza.
Sahtekar, ikiyüzlü, dedim bağırarak.
Bana diyene bak. Senden iyisi varmı bu konularda Tomris, dedi Beyza.
Lan neden benim hakkımda haber uçuruyordun Menderes'e, dedim.
Beni konuşturamazsın, dedi Beyza.
Sana sorulana cevap ver, dedi Mert.
Sanane Mert. Ne oldu canın mı yandı, aşk acısı mı çekiyorsun. O zaman sana birşey daha diyim. Seni aldatıyordum da. Gözünün içine baka baka seni aldatıyordum. Sen de bana aşıktın. Ne yazık, dedi Beyza.
Mert'in gözleri dolmuştu.
Tebrik ederim Beyza seni. Ben senin için ölümü göze almıştım, ama sen beni kandırmışsın. Ben sana kalbimi açtım sadece seni sevdim. En güzel zamanlarımı seninle geçirdim. Öptüğüm, sarıldığım ve hatta aşık olduğum kadın bana ihanet etti. Yapılır mı böyle kahpelik, söyle bana sahte aşkım, dedi Mert ve dışarı çıktı.
Aferin Beyza karakterinde sahte çıktı, dedim. Mashar ve ben ordan çıktık.

Sevgilim nasılsın, dedi Mashar.
İhanete uğramış gibiyim, dedim.
Boşver üzülme, dedi Mashar.
Ben biraz Mert'in yanına gideyim, teselli edeyim, dedim.
Tamam,ben seni odamda bekliyorum, dedi.
Mert terasa çıkmıştı. Masanın üzerinde silahı ve sigarsı duruyordu.
Sandalyeyi çekip karşısına oturdum.
Sana iyi misin diye sormayacağım çünkü çok üzgünsün, dedim.
Üzgün olmak mı. Sevdiğim kadın bana ihanet etti Tomris, dedi ağlayarak.
Bak seni en iyi ben anlarım ama yapacak bir şey yok, dedim.
Aldattı beni yada aldatmak denmez buna sadece ben aşıktım ona onun aşkı da yalanmış sevgisi de. Ben bunu hak ettim Tomris, dedi.
Tabi ki etmedin, dedim.
Hak etmediysem neden yaptı. Ben onla en güzel en önemli anlarımı paylaştım. O ne yaptı. Yemin ederim bir tek bu kalp onu sevmişti. Ben onun için neler yaptım o ne yaptı beni imkansız olan bir aşka kurban etti.
Ben onu çok sevdim, dedi.
Beyza'nın yaptığı hepimizi çok üzdü ve hiç beklemedik. Ama hayat buya böyle bir şey ortaya çıktı. Kaderimizi değiştiremeyiz, dedim.
Çok canım yanıyor Tomris, dedi.
Her yara ilk açıldığında canını yakarinsanın. Ama bir süre sonra kabuk bağlar ve o yara unutulur, dedim.
Ben onu unutamam. İlklerini yaşadığım kadını unutamam. O yara her zaman can yakacak. Ama ben dayanamam bu acıya, dedi ve masadaki silahı kafasına dayadı.
Dur yapma nolur, dedim.
Ne duru Tomris bitsin o yoksa yaşamanın ne anlamı var, dedi.
Elindekini bırak öyle konuşalım, dedim. Parmağını tetiğe getirdi ve o esnada bir yumruk attım. Silahı elinden aldım. Korumaları çağırdım.
Alın Merti odasına götürün. Kendine zarar verebilecek hiçbir şeyi içeri sokmayın. Birde hemşirelerden biri sakinleştirici serum taksın ve başında beklesin, dedim. Korumalar Mert'i odasına götürdü. Bende aşağı kata indim.

Mashar'ın odasına girdim.
Gel güzelim, dedi.
Ayak ucuna oturdum.
Konuştun mu Mert'le, dedi.
Konuştum ama kendini öldürmeye kalkıştı, dedim.
Ben onunla yarın konuşurum, dedi.
Mert gerçekten çok seviyordu Beyza'yı, dedim.
Evet. Ama sen bana umarım böyle bir şey yapmazsın, dedi.
Bundan şüphe mi ediyorsun, dedim.
Hayır ama bilmek isterim, dedi.
O zaman sana iyi geceler, dedim ve odadan çıktım. Trip atıyordum Mashar'a. Mutfağa gittim. Kendime sıcacık bir kahve yaptım. Kahveyi masanın üstüne koydum. Çekmeceden kaşık ve bıçak aldım. Kahve bardağına elim çarptı ve kahve ayağıma döküldü.
Yandım diye bağırdım. Mashar sesimi duyup hemen yanıma koştu.
Sevgilim ne oldu, dedi.
Ayağıma kahve döküldü, dedim.
Beni kucağına aldı ve lavaboya götürdü.
Ayağını soğuk suyla yıkamalıyım, dedi.
Ayağımı yıkamaya başladı. 7 dakika boyunca ayağımı soğuk suyla yıkadı.
Tamam oldu şimdi krem sürelim, dedi.
Terasa çıkalım, dedim.
Tamam, dedi kremi aldı ve terasa çıktık.
Ayağıma kremi sürdü.
Daha iyi misin güzelim, dedi.
Evet sevgilim daha iyiyim. Teşekkürler, dedim.
Rica ederim sevgilim, dedi.
Bu olanlar beni çok üzdü, dedim.
Üzülme sevgilim, dedi.
Yıldızlar ne kadar güzel, ay ne kadar güzel, dedim.
Hiç bir şey senden güzel olamaz sevgilim, dedi.
O sırada polis sirenleri çalmaya başladı.
Ne oluyor, dedi Mashar.
Yerimden kalktım ve terasın kapsını kitledim.
Ne yapıyorsun sevgilim, dedi.
Sarıldım Mashar'a ilk defa aşkla.
Polis arabaları içeri girmeye başladı.
Cebimden mutfaktan aldığım bıçağı
Mashar'ın karnına sapladım, gözlerimden yaşlar süzülerek.
Ne yaptın Tomris, dedi Mashar.
Çok üzgünüm, dedim.
Affetmem ihaneti, dedi.
Binlerce defa özür dilerim sevdiğim adam.
Affet beni sevgilim...

BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK.
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ❤❤❤
SİZİ ÇOOK SEVİYORUM ❤‍🔥❤‍🔥

MAVİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin