"Menderes Yaman gece 01.00 sularında kayıplara karıştı. Ünlü iş adamı Yaman hâlâ aranıyor. "
"Gece saat 01.30 sularında limanda patlama oldu. Bu patlama olan limanda Ünlü iş adamı Yaman son kez görüldü. Ardından Menderes Yaman'dan haber alınamadı. "
Gözlerimi açtığımda bu haberleri gördüm. Menderes hakkında bir sürü haber çıkmıştı.
Pişman değildim. O yaşattığı herşeyin bedelini canı ile ödedi.
Kapımı biri çaldı. Ve içeri girdi. Giren Mashar'ımdı.
"Günaydın güzelim. "
"Günaydın birtanem. ""Gece boyunca sayıkladın güzelim. ", dedi Mashar.
" Kabus gördüm. ", dedim üzgün bir sesle.
" Ne gördün? Anlatmak ister misin? ", dedi ellerimi tutarak.
" Beni evlatlık edinen ailemin ölüm anını gördüm. Ondan sayıklamışımdır. ", dedim.
" Ailen nasıl öldü? ", diye sordu Mashar.
" Trafik kazası ", dedim. Beni evlat edinmişlerdi. Ama bana en güzel şekilde baktılar. Hiç kendimi üvey olarak hissettirmemişlerdi.
" Üzüldüm. ", diyebilmişti sadece Mashar.
" Boşver. Acı gerçeği hiçbirimiz değiştiremeyiz. Haberleri gördün mü? ", diye sordum.
Evet dercesine kafasını salladı.
" Ya herşey ortaya çıkarsa. Çıksın okey ama Burçak bunu duyarsa hepimiz bittik demektir", dedim.
"Hiç bir şey olmaz. Olmayacakta. "
Elini yüzümdeki yaralarda gezdirdi. Yüzümdeki yaralara dokununca sanki kendi canı yanıyormuş gibi yüzünü kamaştırıyordu.
"Merak etme canım çok fazla yanmıyor. ", dedim onu teselli etmek için.
" Ama sonuçta yandı. ", dedi hüzünle.
" Öpersen belki geçer", dedim kulağına fısıldayarak.
Mashar mavi gözleri ve uzun kirpiklerini üzerime dikti.
Bir tane kaşımda, bir tane dudağımda yara. Ve yanağımda bir morluk vardı.
"Belki de", dedi kısık bir sesle.
Yanağımdan öptü. Şakak kemiklerimin öptü. Öpüşü çok naifti. Her öptüğünde kalp atışlarım hızlanıyordu. Nefesini en iyi şekilde duymak beni mutlu hissetiriyordu. O benimdi. Herşeyi ile benimdi.
Ben herşeyi ile onu sevmiştim.Sıra dudaklarıma gelince durdu.
Gözlerimin içine baktı.
Kendini geri çekti.
Dudaklarını dili ile ıslattı."Bence bunu şimdi yapmamalıyız. ", dedi.
Haklıydı. Bu hiç doğru olmazdı.
Kafamı salladım." Üzgünüm. Ama doğru olan bu. ", dedi Mashar.
" Haklısın. Benim yaptırdığım tamamen saçmalıktı. ", dedim ve ayağa kalktım.