Pişman mıydım? Evet...
İlk defa beni seven beni koruyan bir insan tanımıştım. Bana ihanet etmiyordu. Ama ben ona etmiştim.
İlk defa aşık olmuştum. Kime aşık olduğumu bilmiyorum?İhanete mi yoksa beni korumak için mesleğini, hayatını değiştiren katile mi?Sana güvenmiştim Tomris. Kalbimi, hayatımı sana adamıştım. Senin için herşeyden vazgeçtim, dedi zar zor konuşarak.
Özür dilerim sevgilim. Mecburdum.
Lütfen beni affet, dedim ağlayarak.Affetmem ihaneti. Neden mecburdun, dedi.
Sus nolursun sus, dedim. Ayakta duramıyordu. Kollarından tuttum. Dizlerinin önüne çöktü. Bu esnada çatışma sesleri arttı.
Yıllar boyu tıp okudum, insanları iyileştirmek için. Sonra ihanete uğrayacağım bir aşka tutuldum, dedi.
Ben sana ihanet etmedim. Sadece seni korudum, dedim.
Polisler teresa çıkmaya başladı. Sesler yükseldi.
Nolursun ölme Mashar. Yalvarıyorum ölme. Sen de ölürsen kimsem kalmaz, dedim. Ve boynuna vurdum.
Mashar kollarımda...
Ellerim kan içinde...
Ya Mashar ölürse...
Ya aşık olduğum adam ölürse...Derken kapıyı polisler kırıp içeri girdi.
Göz yaşlarımı sildim.Savcım iyi misiniz, dedi Salih.
İyiyim Salih. Ambulans çağırın, dedim.Salih ambulans çağırdı.
Ambulans geldi. Ben hâlâ Mashar'ı bırakmıyordum.Yarasını sarsmayın, dedim.
Savcım siz iyi görünmüyorsunuz. Sizde isterseniz hastahaneye gidin, dedi Salih.
Hayır iyiyim. Depoya inelim, dedim Salih'e. Depoya indik. Depoda 3 oda vardı.
-İlk odada Menderes.
-İkinci odada Beyza.
-Üçüncü odada Menderes'in adamları.İlk odanın kapısını açtım. Menderes yerde oturuyordu.
Noluyo lan, dedi.
Alın bunu, dedim.
Polisler Menderes'i kelepçeleyip araca götürdü.İkinci odanın kapısını açtım.
Beyza kendini asmıştı.
Hayır, hayır, dedim.
Beyza'yı ipten aldım ama çok geçti...
Lan ne yaptın, dedim.
Cevap yoktu. Ölmüştü Beyza...
15 yıllık dostum veya bana ihanet eden kişi ölmüştü...
Göz yaşlarıma hakim olamadım.
Niye yaptın Beyza, dedim içimden.
Beyza Hanım, dedi Salih.
Telsizden ambulans çağırdı.
Ambulans geldi.
Siyah bir ceset torbası çıkardılar.
Böyle mi olacaktı sonumuz Beyza, dedim içli içli...
Beyza'yı torbanın içerisine koydular.
Salih beni sımsıkı tuttu.
Savcım, diyebildi sadece.
Bir çığlık attım.
Ne de olsa yıllardır dostum bildiğim biriydi...
Mert'in tek aşkı, tek sevdası...
Yerde bir mektup buldum.
Beyza benim için yazmıştı...
Mektubu açtım ve okumaya başladım.𝚃𝚘𝚖𝚛𝚒𝚜'𝚎
𝙱𝚞 𝚖𝚎𝚔𝚝𝚞𝚋𝚞 𝚘𝚔𝚞𝚍𝚞𝚐̆𝚞𝚗𝚊 göre ben artık bir ölüyüm.
15 yıldır kadim bir dostluğumuz vardı sana göre.
Seninle tanıştığımda 11 yaşındaydık.
6 yıl boyunca dostluk yaptık fakat 17 yaşımdan sonra sana ihanet ettim. Sana karşı sevgim azaldı. Sırf Menderes istediği için seninle yaşadım. Yoksa seni öldürmek çok isterdim. Sen sadece mesleğini ve kendini düşün. Yok ben herkesi düşüneceğim dersen de sen bilirsin.
Artık çok yalnızsın. Seni seven hiç bir zaman olmadı. Bundan sonra da olsa yalnız kalacaksın ve kimse seni sevmeyecek. Mashar'a ihanet edeceksin. Çünkü sen sadece mesleğini seversin.
Mert çok üzülecek. Onu gerçekten sevdim mi? Tabi ki de hayır. Sadece onu kullandım. Mert kurbandı.
Ben şimdi büyük ihtimalle cehenneme gideceğim. Seni orada bekliyor olacağım Tomris...