Mashar'ı elimden kaçırmıştım.
Gözünü açtığımda hastahanedeydim.
Mert ve Beyza yanımdaydı.
İyi misin Tomris?, dedi Mert.
Şu lanet olası hastahaneden çıkarsak daha iyi olcağım, dedim.
Doktor bir gelsin seni kontrol etsin ondan sonra taburcu olursun Tomris, dedi.
Mert doktoru çağırdı. Doktor odaya girdi ve nasıl olduğumu sordu.
İyi olduğumu söyledim.
Bombalardan çıkan duman seni kötü zehirlemiş. Ama şuan sapa sağlam duruyorsun. Serumun bittikten sonra eve dönebilirsiniz, dedi.Hastahaneden çıktım ve eve geldik.
Saat sabaha karşı 04.00. Beyza yemem için bir kaç şey hazırladı. Yemeği odama getirdi.
Baloda dans ettiğin kişi kimdi?, dedi.
Mashar yani Mavi ışık, dedim.
Gerçekten mi?, dedi.
Evet gerçek Beyza. Aman boşver neyse ne dedim.
Yarın Babalar Günü. Babamın yanına gideceğim.2 gün kalacağım, sende gel Tomris, dedi.
Ben gelmeyin. Sen git babanın yanına. Ben hem biraz dinlenirim hem de biraz dosya üzerine çalışırım, dedim.
İyi sen bilirsin, dedi.
Beyza odasına gitti. Ben de uyudum.Öğlen 14.30 uyandım.
Beyza yanıma geldi. İyi misin Tomris, dedi.
Çok iyiyim. Abartılacak bir şey yok.dedim.
Bir şeyler hazırladım gelde yiyelim, dedi.
Mutfağa gittik ve Mert'te gelmişti.
Tomris nasılsın?, dedi.
İyiyim Mert iyiyim, dedim.
İyi olmana mutlu oldum, dedi.
Beyza makarna yapmıştı. Yemeğimizi yedik ve birer kahve içtik. Sonrasında Mert evine gitti.Bizde Beyza'nın odasına gittik. Beyza yarın babasının yanına gideceği için valizini hazırlıyordu.
Sen de gel işte Tomris yarın, dedi.
Sen git Beyza babanın yanına,dedim.
Ama sen iyileşmedin Tomris, dedi.
İyiyim Beyza abartma, dedim.
Of tamam gelme inatçı şey, dedi.Beyza duş almak için banyoya gitti. Beni de kapısının önüne dikti.(Beyza akşamları banyo yaparken korkar.)
Beyza sonunda banyodan çıktı odasına gitti. (Beni gene odasının önüne dikti)
Tomris girebilirsin artık, dedi.
Oh be sonunda bir saattir ayaktayım, dedim.
Saçlarımı örer misin Tomris, dedi.
Gel öreyim, dedim. Saçlarını ördüm.
Sen artık yat saat 23.00 oldu. Yarın babanın yanına gideceksin, dedim.Bende odama gittim. Yatağıma uzandım. Telefonuma Mashar 'dan bir
mesaj geldi.
İyi misin Tatlım?
Sanane iyi miyim değil miyim?, dedim.
Böyle konuşuyorsan iyisindir, dedi.
Ve beni engelledi.
Mashar beni mi merak etmişti?
Anlam veremiyorum bu adamın hareketlerine. Uyudum.Sabah 06.00 uyandım. Beyza'da uyanmıştı ve hazırlanmıştı.
Ben çıkıyorum Tomris. Çok çok öptüm görüşürüz, dedi.
Bende öptüm. Ali amcaya selam söyle, dedim.
Beyza babasının yanına gitmişti.
Kendime bir kahvaltı hazırladım. Kahvaltımı yaptım. Evi toparladım.Saat 08.00 olmuştu. Telefonum çaldı.
Arayan babamın avukatıydı ve telefonu açtım.
Babanız sizinle görüşmek istiyor, Tomris Hanım, dedi.
Hayır gelemem müsait değilim, dedim.
Çok acil Tomris Hanım, dedi.
Tamam geliyorum, dedim.Kırmızı takım elbisemi giydim.
Hafif bir makyaj yaptım.
Siyah stiletto ayakkabılarımı da giyip evden çıktım.Arabama bindim ve cezaevine sürdüm. Cezaevi uzaktı. Cezaevine
vardığımda saat 10.30 olmuştu.Dışarıda duran jandarmalara Savcı Kimlik kartımı gösterdim. İçeri girdim. Ceza evi çalışanlarınada kimliği gösterdim. Bir çalışana beni cezaevi müdürünün odasına götürmesini söyledim. Çalışan beni müdürün odasına götürdü. İçeri girdim.
Oo hoş geldiniz Sayın Savcım. Kim için gelmiştiniz?, dedi.
Menderes Yaman için geldim. Onunla görüşeceğim, dedim.
Müdür ordan bir çalışana beni görüş odasına götürmesini söyledi.
Odaya girdim ve patavatsız bir şekilde oturuyordu.Ooo Tomris Hanım gözümüz yollarda kaldı. Hem öz babanı ziyaret etmiyorsun hem de hapse tıktın ne büyük ayıp!, dedi.
Sen benim babam değilsin. Bir de sen kimsin ki bana hesap soruyorsun. Ayıpsa ayıp sanane, dedim.
Bak bak büyümüşte bana ahkam kesiyor. Bana bak ben senin babanım. Benimle düzgün konuş yoksa.., dedi.
Yoksa annemi öldürdüğüm gibi beni demi öldürürsün? Sen kendine baba diye biliyor musun? Babalık senin gibi adi insanlara yakışmıyor.
Annende senin gibi sivri dilliydi.
Ama geberdi, dedi.Yaa sen kim oluyorsun da annemin adını ağzına alıyorsun?, dedim.
Ben sadece anneni öldürdüm Tomris, senin bana bu kinin ne?, dedi.
Ya sen sadece anneni öldürdüm diyorsun bu nasıl bir pişkinlik?
Sen sadece benim annemi değil;
Çocukluğumu, gülüşlerimi, hayallerimi, en güzel günlerimi, yıllarını, aylarımı... Sen kızınıda öldürdün Menderes. Bu da cinayet değil mi?, dedimAffet beni Tomris. Ne istersen yaparım beni burdan çıkar, dedi.
Ver lan benden aldıklarını ver. Eğer verirsen sana söz veriyorum seni burdan çıkarıcam. Ver, versene lan. Veremiyorsun çünkü bazı büyük hatalar ,yanlışlar affedilmez, dedim.
Ya ne kadar çok abarttın. Altı üstü annen öldü. En çok ne yaşamış olabilirsin?
Ben senin yüzünden yetimhanede büyüdüm.
Senin yüzünden çocuk olmadım.
Hiç kimseye inanamadım.
Öksüz ve yetim damgası yedim.
Ben bir aile içinde büyümedim.
Neden hepsi senin yüzünden. Sen annemi öldürüp kaçtın, dedim.Sende kendince intikam mı aldın benden?
Aynen, tam dediğin gibi. Ben okudum, savcı oldum. Seni de bir zavallı gibi bir hücreye mahkum ettim. Ömür boyu burada tek başına kalacaksın, dedim.
Seni de biri annen gibi gebertecek, dedi.
Sen işte busun. Babalık gibi kutsal birşeyi kirletiyorsun. Rezilsin, dedim. Ve ordan çıltım.
Dediği laflar beni çok üzmüştü ve gözlerim dolmuştu. Arabama gittim. Derin bir nefes aldım. Mezarlığa gittim. Beni yetimhaneden alıp koruyucu ailem olanların yanına gittim. Topraklarını suladım. Dualarını okudum. Ve evime gittim.
Çok sinirliydim o baba bozuntusuna. Ama her ne olursa olsun ben bir savcıydım. Soğuk bir duş aldım. Çalışma masamın başına oturdum. Çalışmaya başladım. Ardından kapım çaldı. Kapıyı açtım. Hiç kimse yoktu. Ama kapının önünde bir paket vardı. Paketi aldım ve içeri aldım. Paketin içinde fotoğraflar vardı.
1.fotoğraf-Cezaevi müdürü ile konuştuğumuz fotoğraf.
2.fotoğraf-Menderes ile konuştuğumuz fotoğraf.
3.fotoğraf-Mashar ile dans ettiğimiz fotoğraf.
4.fotoğraf-Mashar'ın beni belimden tuttuğu fotoğraf.
Ve bir not. Notta şöyle yazıyordu.
BEN SANA MASHAR'DAN DAHA YAKINIM. MASHAR BENİM YANIMDA APTALIN TEKİ.
ÇOK YAKIN ZAMANDA GÖRÜŞMEK ÜZERE SAVCI....BÖLÜM BURADA SONA ERDİ. KENDİNİZE İYİ BAKIN SİZİ ÇOK SEVİYORUM💓💓
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE💕💕SİZCE PAKETİ GÖNDEREN KİŞİ KİM??