2.

234 23 13
                                    

Felix heyecanla bize döndüğünde ne olduğunu anlamıştım. "İzin verdi. Ama o ve Minho hyung da gelecek." Mutlu olmuştum ama Minho hyung da kimdi?
"O kim? Yani Minho hyung kim?"Hyunjin Felix'e konuşma fırsatı vermeden hemen lafa atladı. "Chan hyungun tek ve en yakın arkadaşı. Felix'in abisi Felix'in tam tersi, bağ kurmakta zorlanan birisi. Beni zor kabul etti. Felix de yeni kişilere karşı çok samimi olduğu için onunda kendisi gibi olmasını istiyor. Ne kadar da saçma!"

Felix Hyunjin'e göz devirdi. Abisini sevdiği için Hyunjin'in böyle demesine üzülmüştü ama haklıydı, yani öyle olmalıydı Felix öyle duruyordu çünkü. Hyunjin Felix'in böyle üzüldüğünü görünce hemen yanağından öpüp eliyle Felix'in saçlarını karıştırdı. Bayan Park derse başlayınca önlerine döndüler. Hepimizin de dersleri gerçekten iyiydi. 6 arkadaştık sadece ve diğerleri onlara sataşanlara karşı gelebiliyordu ama ben öyle olmadığım için her zaman zorbalığa uğrardım. Diğerleri kurtarırdı beni onlardan. Bunların kafamda gereksiz yer kapladığını fark edince dersi dinlemeye başladım.

•••

Hangi kıyafeti giysem diye düşünürken buluşma saatine az kaldığını fark ettim. Üstüme uzun kollu açık mavi bir sweatshirt giydim ve altıma da siyah bir kargo pantolon giydim. Saçlarımı yapıp telefon, cüzdan ve ev anahtarımı alıp evden çıktım. Meydanın oralarda akşamlar ve geceleri neredeyse kimse olmazdı. Bar veya kafeler 8-9 gibi kapanırdı. Zaten çok kişi gitmezdi bara.

Evim zaten oralarda olduğu için dedikleri yere hemen gelmiştim. Bi tane banka oturdum ve onları beklemeye başladım. Hyunjin'e mesaj atmayı düşündüm ve öyle de yaptım.

[Hyunnie x Seung]

Seung:
Hyung.
Ben geldim.

Hyunnie:
Okay baby.
Bizde şimdi çıktık.
Chan hyungun çok istediği üzerine (yani tehditi) arabayla geliyoruz.
Kurtar beni.

Sadece Felix için buradayım.
Ön koltuktayım ve Chan hyung araba kullanıyor. Felix'ten daha çok göz göze geldik.

Seung:
Puahaha
Tehdit mi?
Gülmeyeceğimm.

Hyunnie:
Minho hyung keşke arkadaşınızı da alsaydık dedi.
Bende keşke evet deseydim de burada kriz geçirişini izlerken gülseydim.
Doğrusu şimdi okuyunca fark ettim.
Komikmiş.
Kfjslwkeje.

Seung:
Senin tepkilerine bayılıyorum..
Hyung.
Chan hyungla çıkmayı düşünüyor musun?
Felix'ten daha çok göz göze geldiyseniz seni izliyor demektir:D

Hyunnie:
Are you maniac??
Adam 26 yaşında ve bizim en büyüğümüz 24 yaşında?
Sen sap kaldın diye mi dedin;)

Seung:
Felix'in abisi?
Benim sevgilim?
Ben sapım?
Ben mi maniacım?

Hyunnie:
Şaka ayoll😽
Sende benimsin😸

Seung:
Yiaaa🤍🙄
Neyse ben bekliyorum hadi gelin.

Seung kişisi çevrimdışı...

Hyunnie:
Bazen bu kadar kısa ve öz olmandan kurtulmanı istiyorum..
Neysee geldik sayılır park yeri arıyor Chan hyung.

---


Ben bankta otururken yanıma Boji geldi. Yanında Eun-woo da vardı. Dediğim ve bana sürekli zorbalık yapan ikili. "Ne oldu? Olmayan babanın gelmesini mi bekliyorsun?" Boji bunu söyledikten sonra Eun-woo da sırıtıp duruyordu.

Silent Shout - ChanminWhere stories live. Discover now