Chan hyung ısrarla beni bir restorana götümüştü. Gerçekten rüyadaymış gibi hissediyordum. Otele giderken hep konuşmuştuk. Gerçekten umut veriyordu, bakışı bile benim ona baktığım gibiydi. Otele gelmiştik, odaya çıktığımızda kapıda birisi bekliyordu. Yanına gittik. "Ah merhaba. Siz bu odada mı kalıyorsunuz??" Chan hyung elinde ki oda kartını gösterdi ve, "Evet, bir sorun mu var?" Dedi. Adam Chan hyungun elinde ki kartı aldı ve konuşmaya başladı. "Maalesef odaya bir hırsızlık girişiminde bulunuldu. Odadaki otele ait birkaç parça eşya çalındı, ve oda dağınık. Henüz yakalanamadı da. Otel yönetimi olarak size başka bir oda verebiliriz. Lütfen kusura bakmayın." Adam cümlesini bitirdiği gibi Chan hyunga baktım. Oda bana bakmıştı. Bir daha gelebilir miydi ki.!? Ya odaya kamera taktıysa.!? Ya gece tekrar gelirse.!? Chan hyung elini omzuma attı ve adama döndü. "Biz başka bir oda da kalmak istiyoruz. Eğer kapıyı zorlayarak açtıysa, tekrar böyle bir girişimde bulunulduğu zaman daha kolay açılır. Risk almak şuanlık planımızda yok."
Adam başını salladı ve birazdan döneceğini belirterek gitti. "Hyung ya başka odalara da girerse..? Ya tekrar bize denk gelirse..?" Hafif gülmüştü. "Çok telaşlanma. Zaten bugün-yarın yakalanır. Üstelik suç üstü görüldüğü bir yere aynı gün içerisinde tekrar geleceğini hiç sanmıyorum. Kendini korkutma. Ve zaten ben varım. Bir sıkıntı çıkmaz." Korkum azalmıştı. Haklıydı. O varken bir sıkıntı çıkmazdı. Gülümsedim. Az önceki adam tekrar yanımıza gelmişti. Kartı uzattı. "Anlayışınız için teşekkürler. İyi tatiller dilerim." Adam gitmişti. Bizde odaya gitmiştik. Ama büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştık, ben pek değil ama Chan hyung öyle gözüküyordu. Oda da çift kişilik bir yatak dışında başka bir yatak yoktu. Chan hyung bana döndü. "Şey yapalım. Ben koltukta yatayım, sen rahat rahat uyursun." Buna izin vermezdim. Hem benden büyüktü, yani benim yatakta, onun koltukta yatması saygısızlık olurdu. "Olmaz hyung. Gerek yok. Saygısızlık olur. Ve zaten borçluyum sana, bari uyurken rahat et." Biraz düşünmüştü. Olur demesi, içimi çok rahatlatacaktı.
"Tamam ikimizde yatakta yatalım. Çok çok araya yastık koyar yatarız." Kalbimi hızlandırıyordu bu adam! Bu tabi ki de benimde aklıma gelmişti ama o istemez diye söylememiştim. "Peki." Eşyalarımızı yerleştirdik. Chan hyung lavaboya girmişti, bende telefona bakmaya başladım. Jisung'un Instagram hesabına girmiştim, Minho hyung ile fotoğraflar atmıştı. Gerçekten aşık olmuştu gibi. Üstelik Minho hyungta ona çok farklı bakıyormuş gibi gelmemişti. Yani fotoğraftaki gözler öyle söylüyordu. Jisung'a yazdım.
[Quokka hyung x Islak havlu]
Islak havlu:
Neler oluyor??!?!???????
Sen ve Minho hyung????!?!!!!
Hangi buyu kanka
Ben tek seferlik saniyodum siziQuokka hyung:
Seungmin seni
Yazıyor...Islak havlu:
Tamam tamam saka dakaQuokka hyung:
İyi
Hem senin Chan hyunguna noldu????Islak havlu:
Kanka ben Avustralyadayim ya amkQuokka hyung:
DOĞRU🤬🤬🤬Islak havlu:
Cok ayip lanQuokka hyung:
Ozur dilerimIslak havlu:
Adam olQuokka hyung:
Kes la bucur
Oa Minhosum cagiriyo beni😍😍🥳💋🔥Islak havlu:
Ben sevmedim o adami
Sanki seni kandiriyo gibi geldi
Cunku biliyosun sen ve Minho hyungtan bahsediyoruz
İmkansizQuokka hyung:
Bi dahakine onu degil seni sikicem Seung
AMA SUAN COK MUTLUYUM🥳🥳Islak havlu:
BAGİRMAQuokka hyung:
Niye askım Chan hyung seni sikmiyo diye kiskandin mi🖕🏻🖕🏻
Ben ayarlicam sana onu
Benim askım bocugum uzulmesinIslak havlu:
Senin askın bocugun Minho hyung degil miQuokka hyung:
Hayir benim bir tane askim bocugum bucurum var oda sensinIslak havlu:
Ya sapsik ya💕Quokka hyung:
😚😚Islak havlu:
Kankam sarjim bitiyo
Optummm💋💋Quokka hyung:
Gorusuruzzz💋💋•••
Telefonu kapattım. Chan hyung çıkmadan üstümü değiştirdim. Duş alıyor olmalıydı. O gelmeden uyusam iyi olurdu. Zaten fazlasıyla uykum vardı. Gözlerim kapanırken telefonu yandaki sehpaya koydum ve yorganı altına girip uyudum.
VOUS LISEZ
Silent Shout - Chanmin
FanfictionGeri döndüm, bitene kadar devam<3 Seungmin Üniversite öğrencisi olan 22 yaşında ve ailesi tarafından sevilmeyen, sessiz ve duygusal bir çocuktu. Okulda zorbalığa uğradığı zamanlar arkadaşları onu kurtarırdı. Felix'in tek ailesi olan Chan onu tanımad...