7 Will we stay in the same room?❀

159 12 3
                                    

Geldiğimiz otel güzel bi yerdi. Olduğu yerin manzarası da güzeldi. Odalar iki kişilikti Changbin-Jeongin, Felix-Hyunjin, Chan-Minho hyung ve benle Jisung aynı odada kalacaktık.

Eşleşmeden mutluydum çünkü Chan huygla kalsam büyük ihtimalle kalp krizi geçirebilirdim sabah bile konuşurken canım çıkmıştı kekelememek için.

Otele girdiğimizde önceden rezervasyon yaptırdığımız odalara gittik. Ben hemen üstümdekilerden kurtuldum. Dirseğime kadar kısa kollu olan bi t-shirt giydim. Dışarı çıkarsam Changbin hyunga uzun kolluyla gözükmek istemedim ama normal kıyafetlerden pek bi farkı olmadı bu giydiğiminde.

Jisung hyung üstünü değiştirip hemen Minho hyungun yanına gidecekti. Hem benimle konuşuyordu hemde üstünü değiştiriyordu. Ne ara bilmiyorum, araba da sürekli birisiyle mesajlaşıyordu belki de o sıradır Minho hyungla tanışıp iyi anlaştıklarını söyledi. "Sen sevdin bu adamı iyice. Satma da beni kimi seversen sev, neyse balkondayım ben."

Bende balkona çıkacağım sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Hemen kim mesaj attı diye baktığım da kanım donmuştu. Babamdı.

Ben hayatım boyunca hep korkuyla yaşamıştım. Terkedilmekten ve çevremdekilerden hep korkmuştum. Korkumunsa tek bir sebebi olan babam bena mesaj atmıştı. Onu hala severdim ama korkardım işte. 13 yıl içinde ilk kez geçen gün mesaj atmıştı. Şimdi yine mesaj atmıştı. Gözlerimi telefondan çekip hemen karşımda olan Jisung hyunga döndüm. Onun yanında açmak istemiyordum. "Hyung hadi sen git geç kalma seni bekliyordur Minho hyungta. Görüşürüz."

Bunu diyip ona konuşma fırsatı bile bırakmadan onu odadan çıkardım. Odanın kapısından bana doğru sesleninişini duymuştum sadece.

"Babanın aradığını gördüm, yanında kalmak için zorlamayacağım ama diğerlerine söyleyeceğim. O adam seninle asla aynı ortamda olmayacak. Görüşürüz."

Hemen telefonu aldım. Dediklerini şuan düşünmek istemiyordum.

[Babam x Seung]

Babam:
Seungmin.


Seung:
Efendim baba.

Babam:
Neredesin sen.
Evin önündeyim kapıyı açan yok, bilerek mi açmıyorsun lan şerefsiz?

Seung:
Hayır baba bilerek açmıyorum değil.
Ben arkadaşlarımla tatile Busan'da bi tatil yerine geldim.

Babam:
Annen sana o paraları çöpe harca diye mi veriyor?!
Bu akşam buraya geliyorsun, o kadar!
Ben seni bir adam edeyim bak gör sen.
Okula da gitmiyorsun. Şu saçma arkadaşlarını da görmeyeceksin bi daha.

Seung:
Ama baba, bu akşam gelemem.
Biletler 1 hafta içinde yenileniyor, anca haftaya gelebilirim. Uçakla gelebilirim ancak.

Babam:
Şerefsiz..
Senin gibi bir oğlum olduğu için çok pişmanım.

Seung:
Biliyorum baba.
Anahtar ayakkabılıkta.

Babam:
Tamam, kapat zaten bozdun sinirlerimi iyice.

'•'•'•'


Saat 14.30'du. Beni zorlamaması için ona uçakla geldiğimi söylemiştim. Kendimi hem yorgun hemde saçma hissediyordum. Kendimi yatağa atıp hemen gözlerimi sıkıca kapattım. Dünya üzerinden silinmişim gibi hissetmek istiyorum. Bugün mutlu olacağıma çok inanmıştım oysa.

Silent Shout - ChanminTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang