2.7

1.1K 105 217
                                    

kapağı değiştirdimm, nasıl olmuşş?

rica ediyorum oy verip geçmeyin, bir iki tane de olsa yorum yapın 🫂💕

SINIR: 47 oy, 200 yorum.

iyi okumalar! ♡

Kıraç: Eve geldim.

Kıraç: Şimdi bir duş alacağım.

Kıraç: Sonra da biraz ders çalışmam gerekiyor.

Kıraç: Yazarsan görmeyebilirim, haber vereyim dedim.

Beyza: Tamam.

***

Kıraç: Uyudun mu?

Beyza: Hayır.

Kıraç: Güzel, sen uyumadan yetişmek için acele ettim.

Beyza: Gerek yoktu.

Yazıyor...

Çevrimiçi.

Kıraç: Elbette gerek vardı.

Kıraç: Sana da vakit ayırmalıyım.

Beyza: Peki.

Kıraç: Bir sorun mu var?

Beyza: Yok.

Kıraç: Arayayım mı?

Beyza: Hayır.

Beyza: Annem geldi, onun yanındayım.

Kıraç: Tamam, o zaman yarın ararım.

Beyza: Fark etmez.

Kıraç: Bir sorun var.

Kıraç: Ne oldu?

Kıraç: Benimle mi ilgili?

Kıraç: Farkında olmadan bir şey mi yaptım?

Beyza: Hayır.

Kıraç: Bir şey olmuş ama.

Beyza: Olmadı diyorum ya.

Kıraç: Neden soğuk yapıyorsun?

Beyza: Yapmıyorum, sana öyle geliyordur.

Kıraç: Öyle olsun bakalım.

Kıraç: İyi geceler o zaman.

Beyza: Sana da.

***

Oflayarak başımı dizlerimin üstüne koyduğum ellerime yasladım. Saat on bire geliyordu ve annem eve anca gelmişti. Bu saate kadar oturup onu beklemiştim konuşmak için. Hoş, ne anlatacağımı da bilmiyordum ama tek bildiğim anneme ihtiyacım olduğuydu.

Üstünü değiştirip yanıma geldiğinde başımı kaldırıp ona baktım. "Neredeydin bu saate kadar?"

Annem bana side eye atıp koltuğa oturdu. "Trafik vardı dedim ya."

"Trafiğe yakalanacak kadar ne yaptın?" Ayaklarını uzatırken bana ikinci bir side eye attı. "İşim vardı, kızım. Hayırdır? Büyüdün de annene hesap mı sormaya başladın?" Kaşlarımı çattım yalandan. "Merak ettim seni ya? Bir gittin gelmedin. Ben evde yalnız, aç mıyım, tok muyum, hiç haberin yok."

Hayretle kaşlarını kaldırdı. "Küçücük bebeksin ya sen de, vah vah." Dudaklarımı büzerek mzmızlandım. "Sana bir şey diyeceğim, ya da soracağım, ben de bilmiyorum. Bayağıdır bekliyorum bunun için."

Bakışları bana döndü. "Söyle bakalım, ne oldu?"

Derin bir iç çektim. "Kıraç..." Ne diyeceğimi bilmiyordum. "Bilmiyorum ya... Ben..." Oflayarak ellerimle yüzümü örttüm. Koltukta bana doğru yaklaşan annemi hissediyordum. "Bir şey mi geçti aranızda? Kavga falan mı ettiniz?" diye sordu.

Başımı iki yana salladım. "Hayır." Gözlerim dolmuştu. Ellerimi tutup yüzümden çekti. "Söyle anneciğim, ne oldu? Anlat hadi." Annemi üzmek istemiyordum. Onun gibi olmaktan korktuğumu bilmesini istemiyordum. O yüzden ağlamaya başlamıştım.

Ellerimi yüzümden çektiği için kızaran gözlerimi görebiliyordu. Uzanıp kollarını bedenime doladığında başımı göğüsüne yasladım. Birkaç derin nefes aldıktan sonra çatlayan sesimle konuşmaya başladım. "Ben ona güvenemiyorum."

Gözlerimi kaldırıp yüzüne bir saniyeliğine baktım, ardından gözlerimi kaçırdım. "Yani beni sevmesi için bir sebebi yok, kişiliğimi bilmiyor bile. Hoşlandığını söylüyor ama anlayamıyorum," diyerek diğer bir konuyu açtım.

"Bence bir şans vermelisin, hem ona, hem de kendine. Öyle mi olacak, böyle mi olacak diye düşünmeden akışına bırak. Olmazsa olmaz, dünyanın sonu değil ki. Kalbini kıracak bir şey yapmış olsaydı tamam derdim, görüşme. Ama henüz birbirinizi tanıma aşamasındasınız. Tanışırsınız, baktınız kafalar uyuşmuyor, o zaman bitirirsiniz."

İçim biraz olsun rahatlarken "ama ya ben ona alıştıktan sonra giderse?" diye sordum.

Annem gülümsedi. "Güzel kızım benim, emin ol sadece kısa bir süre konuştuğun kişinin arkasından canın sandığın kadar çok yanmayacak. Korkmanı anlıyorum ama bu işler böyle değil. O an kendini kötü hissedersin, iki güne kalmaz geçer. Gençsiniz daha, kimlerle kimlerle karşılaşacaksın..."

Derin nefesler aldım ve anneme sarıldım. Dediklerinin aynısını Sevgi de demişti, kendime bir şans vermem gerektiğini söylemişti.

Sanırım daha fazla düşünmeyi bırakıp gerçekten akışına bırakacaktım. İçimden geldiği gibi davranacaktım.

Annemle konuşmak iyi gelmişti. Sıkıca sarılıp geri çekildikten sonra yanaklarımı öptüm. "Uykum geldi," diyerek ayaklandım.

"Hadi git uyu bakalım," dedi sırtımı okşayarak. "Ben de yatacağım şimdi, çok yorgunum."

İyi geceler dileyip odamdan önce banyoya geçip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Sonra odama gidip yorganımın altına girdim. Düşünmemeye çalışarak uykuya daldım...

-

wattpad profilimi takip etmek isterseniz floriceta
takip etmeseniz bile panoma bir söz bırakırsanız çok mutlu olurum ♡

SENDE YANDIM || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin