Zawgyi
"ဟာ...မင္းဟာက ဒီႏွစ္ေယာက္ကိုထားခဲ့ခ်င္လို႔ ေျပးတာမ်ားလားကြာ.."
"မဟုတၱာဗ္ာ... မထားခ်င္ရင္ ႏွင္ထုတ္႐ုံပဲ ဒီလိုလုပ္စရာလိုလို႔လား"
"အင္း..."မင္ေကာက မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ အလုပ္ရႈပ္ေနၾကသည့္ ေပါက္စီေလးနဲ႕ ေလာင္က်ဳံ ကိုလွမ္းၾကည့္ၿပီး...
"အင္း...အလုပ္ကိစၥနဲ႕ ေပဂ်င္းကို ခဏၾသားမယ္ဆိုတာ မရွိဖူးလို႔ အံ့်သၾသားတာပါ, မင္း သူတို႔ကို စိတ္ခ်ၿပီးထားခဲ့လို႔ရတယ္ မင္းလည္း သူတို႔ေလးအေပၚမွာ ဒီေလာက္ထိေတာ့ ဥေပကၡာထားမွာ မဟုတၻဴးဆိုတာ ငါ သိတယ္"
" ဘယႅိုမြ ခြာခ်လိဳ႕မရတာလဲ ပါ ပါတယ္.."မ်က္ႏွာပူသလို ဆံပင္သပ္ေနေသာ ေရွာင္းကို မင္ေကာက ၾကည့္ၿပီး ေခါင္းညိတ္သည္။
" မင္းကို ငါ ေျပာေဟာထားတာေတြ မွားကုန္ၿပီလို႔ေတာ့ မေျပာနိုင္ေသးဘူးေနာ္ ေရွာင္း... မင္း အခု ကံဇာတာတကႅာတာ သတိထားမိလား"
" မဆီမဆိုင္ ေနာက္ထပ္ႏွစ္ေယာက္စာ ထပ္ရွာေနရတာ ကံဇာတာတကၱာလား "
" ထပ္ရွာရတာမဟုတ္ပါဘူးကြာ ထပ္ရတာပါ သူတို႔အတြက္ မင္း ပိုပင္ပန္းတယ္ ထားလိုက္ အရင္တုန္းက မင္း ပင္ပန္းခ်င္လို႔ေတာင္ ပင္ပန္းစရာအလုပ္ရွိလို႔လား.."
" မဟုတၱာ မင္ေကာရာ...အဲဒါေတာ့ လုံးဝမွားတယ္"
"မွားရင္ေတာင္ လုံးေဝတာ့ မမြားပါဘူးၾကာ ခုပဲ ေပဂ်င္းထိ ယုံယုံၾကည္ၾကည္ အလုပ္မဲ့သူနဲ႕ မင္း အဆင္ေျပသြားၿပီ ေနာက္ဆို ၿမိဳ႕မွာအလုပ္လုပ္ခ်င္စိတ္ေတြ မင္း ျဖစ္လာမယ္ မိသားစုလိုက္ ေျပာင္းေ႐ြ ့သြားမွာေတာင္ ျမင္ေယာင္ေသးတယ္ ေပါက္စီေလးနဲ႕ေလာင္က်ဳံ တို႔ရဲ႕ ႐ုပ္ရည္အရဆို စုတ္ျပက္ဆင္းရဲသြားမယ့္သူေတြ မျဖစ္နိုင္ဘူး ေဟာ မင္း က်ေတာ့ေရာ ၿမိဳ႕က သူေဌးေတြလို ဝတ္စားလိုက္စမ္း မင္းသားေတြေတာင္ ထိုင္ငိုသြားအုန္းမယ္ "မင္ေကာ အေျပာကို သူ မ်က္ေမွာင္ကုတ္လိုက္တာႏွင့္ မင္ေကာက စကားလမ္းေၾကာင္းေျပာင္းလိုက္သည္။
" ဒါနဲ႕ မင္းကို ကားပစၥည္းသြားဝယ္ခိုင္းတာဆိုေတာ့ ေငြေတြပါေပးလိုက္မွာလား "
" သူ႕ညီ ပါမွာေလ သူက သူ႕ညီကို မယုံဘူး သူလည္း မသြားနိုင္ဘူး "
" မယုံတာ တစ္ခုတည္းမဟုတ္ဘူးကြ သူ႕ညီ မုန႔္က်ဴးဆိုတဲ့ေကာင္က ကားျဖစ္ျဖစ္ ဆိုင္ကယ္လ္ျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္းပဲေမာင္းတတ္တာ ဆီေပ်ာက္ မီးေပ်ာက္ေတာင္ သိတဲ့ေကာင္မွ မဟုတၱာ."
" က်ေနာ္လည္း ဒီတစ္ခုတည္းေၾကာင့္ မဟုတ္ပါဘူး ေရထဲကရထားတဲ့ လက္ဆြဲေသတၱာထဲမွာ ID ေရာ အေရးႀကီးပုံရတဲ့ Ling Group ရဲ႕ စာ႐ြက္စာတမ္းေတြပါ ေတြ႕လို႔ အဲဒါေတြ ျပန္ေပးရေကာင္းမလားလို႔ "
" ေကာင္းတာေပါ့ Ling Gp က ေတာ္ေတာ္နာမည္ႀကီးတာ ခ်မ္းသာတဲ့လူေတြမွာ စာ႐ြက္စာတမ္း အလုပ္ကိစၥေတြေလာက္ အေရးႀကီးတာမရွိဘူး မင္းကို ေက်းဇူးဆပ္တာေတြလုပ္လာရင္ ပိုက္ဆံရျမာ ေသခ်ာတယ္ ေနဦး ဒီခရီးၾသားတာ ေကာင္းမေကာင္း မင္းအတြက္ ငါ ၾကည့္ေပးဦးမယ္ "
" မၾကည့္နဲ႕ "
" ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
" ယုံမြ မယုံတာ.."
" အံမာ....ၾကာ...."
YOU ARE READING
You, Me and Kid
Romanceမိတ္ဆက္။ ။ ။ ေပက်င္းႏွင့္အလွမ္းေဝးေသာ ေက်းရြာတစ္ခု...၊ ငယ္စဥ္ကပင္ မိဘႏွစ္ပါးကြယ္လြန္ျပီ ဘဟကိုက်ပန္းျဖတ္သန္းေနေသာ ေ႐ွာင္းက်န့္ ...၊ ငတ္တလွည့္ ျပက္တလွည့္ ဘဝကို ျဖတ္သန္းေနေသာ္လည္း အပူအပင္ကင္းစြာေနထိုင္ေသာ ေ႐ွာင္းက်န့္...၊ သူ ့ရဲ့ အပူအပင္ကင္းတဲ့ ဘဝထဲ...