Part - 16

74 10 0
                                    

Zawgyi

" ဒါဆိုရင္ အဆင္ေျပမွာမဟုတ္ဘူး အၾဘား "
" ဟင္ "
သက္ေတာ္ေစာင့္အလုပ္ကိုလုပ္ဖို႔ သူ ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္ထဲ႐ွိခဲ့တာ မဟုတ္ ။ အထူးသျဖင့္ သူေဌးဆိုသူေတြရဲ႕ လက္ညႇိဳးထိုးေစခိုင္းတာမ်ိဳးဆို အမုန္းဆံုး....။
အသက္ေပး၍လည္း ေစာင့္ေ႐ွာက္ရအုန္းမည္။ သူတို႔ကို ကိုယ္ကျပန္ၿပီး ဘုရားထူးရအုန္းမည့္ အျဖစ္....။
လင္းဟြားေမ မ်က္ႏွာ ခ်က္ခ်င္းညႇိဳးက်သြားလ်က္...၊
" ေ႐ွာင္ဝူ "
" ႐ွိပါတယ္ မမႀကီး "
" ဘယ္လိုလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ ေျပာပါအုန္း... ၊ငါ ဘယ္လိုျဖစ္ေစခ်င္တယ္ဆိုတာ မင္း သိတယ္မို႔လား "
" ဟုတ္ကဲ့ "
ေ႐ွာင္ဝူဆိုသည့္ အသက္ ငါးဆယ္ေက်ာ္ဝန္းက်င္ေလာက္ လူႀကီးက ေလးေထာင့္က်က်မ်က္ႏွာ မဟာနဖူးႏွင့္ ဆံစပ္တို႔မွာ အျဖဴတခ်ိဳ႕ကိုျမင္ေနရသည္ကလြဲလို႔ တည္ၾကည္ခန္႔ညားေသာ အသြင္႐ွိသည္။ ယထိုလူႀကီး၏အၾကည့္ေတြက သူ႔ဆီ ေရာက္လာကာ....
" ဒိီထိ ေရာက္လာၿပီဆိုကတည္းက ေမာင္ရင္ ဒီမြာ အလုပ္လုပ္ဖို႔စိတ္ကူးေတာ့႐ွိခဲ့မွာပါ အဲဒီေတာ့ ေမာင္ရင္ စိတ္ကူးလာတာကိုေျပာျပပါလား BG မလုပ္ခ်င္ရင္ မင္း လုပ္ႏိုင္တာတစ္ခုခု.."
" မ႐ွိခဲ့ဘူး ဦးေလး အဘြားေခၚလို႔ လာတာပါ ဘာလုပ္ရမလဲဆိုတာေတာ့ သိခ်င္ေပမယ့္ "
" ဒါျဖင့္ ေမာင္ရင္ ကားေမာင္းတတ္တယ္ဆို ဒ႐ိုင္ဘာအလုပ္ဆိုရင္ေရာ "
" ကားေမာင္းတတ္ေပမယ့္ ဒီမြာ ေမာင္းဖို႔က်..."
" ေမာင္ရင့္ကို ဦးေလး ေျပာပါရေစ "
သူ႔ စကားကိုျဖတ္ေျပာလိုက္ေတာ့ ဘာကိုမွန္းမသိေပမယ့္ လင္းအဘြားက ေခါင္းညိတ္၏။
" ဦးေလးတို႔ရဲ႕ သူေဌးျဖစ္တဲ့ မမႀကီး ကိုယ္တိုင္က ဒီလိုရည္ရြယ္ခ်က္႐ွိေနတဲ့အတြက္ ဦးေလးတို႔လည္း မင္းအေၾကာင္း ထိုက္သင့္သေလာက္သိထားၿပီးၿပီမို႔လို႔ သူေဌးရဲ႕ စိတ္ခ်မ္းသာမႈအတြက္ မင္းကို ဒီမြာ အလုပ္လုပ္ေစခ်င္တယ္."
" က္ေနာ္က လူေကာင္းတစ္ေယာက္ေတာ့ မဟုတၻဴးဆိုတာ...."
" လူဆိုး မဟုတ္တဲ့အတြက္ ဦးေလးတို႔က စဥ္းစားခဲ့တာ ေနာက္ၿပီး မင္းကို သိေစခ်င္တဲ့ အိမ္တြင္းေရးတစ္ခ်ိဳ႕လည္း သိေစခ်င္တယ္ ဒါေတြသိရင္ေတာ့ ေမာင္ရင္ စိတ္ဝင္စားေကာင္ ဝင္စားႏိုင္လိမ့္မယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ လူငယ္ေတြ ဘယႅိုေနရာမွာ စိတ္ဝင္စားႏိုင္လဲ ဦးေလး ေတြးမိလို႔ ၊ ေမာင္ရင္က ဦးေလးတို႕ ေျမးေလးရဲ႕ BG လည္း မလုပ္ခ်င္ဘူး ဒ႐ိုင္ဘာေနရာအတြက္လည္း အေတြ႔အၾကံဳလိုဦးမယ္ ဒါေပမယ့္ အဲဒီႏွစ္ေနရာအတြက္ ဘယ္မွာမွမလုပ္ခိုင္းပဲ ဒီအိမ္မွာ ေနခြင့္ေပးထားမယ္ "
" က်ေနာ္က ေနစရာ႐ွာေနတဲ့သူ မဟုတ္တာေတာ့ ဦးေလး သိပါတယ္ေနာ္ ေျပာျပတာပါ ဘယ္သူ႔အေၾကာင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္ သိခ်င္တာက က်ေနာ္ ဘာလုပ္ရမလဲဆိုတာပဲ မည္းမည္းျမင္ ေျပာင္ေျပာင္နင္း ဆိုၿပီး ေရျပင္ကို ေျမျပင္ထင္ၿပီးနင္းရင္ ရႊံ ့နင္းမိမယ္ ေႁမြကို သစ္ကိုင္းေျခာက္ထင္ၿပီး ကိုင္မိရင္လည္း အကိုက္ခံရမယ္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေသခ်ာမႈ႐ွိဖို႔လိုတယ္ က်ေနာ္ ထင္ေၾကးနဲ႔ေတာ့ ဘာမြမလုပၻဴး "
" နင္း မဆိုးဘူး ေ႐ွာင္းက်န္႔ အဲဒါဟာ မင္းရဲ႕ ပင္ကိုယ္ခ်မ္းသာတဲ့ ေသခ်ာတတ္တဲ့ ဗီဇပဲ၊ ေမာင္ရင္ ဒီလိုေျပာလို႔ ဦးေလး စိတ္မဆိုးဘူး၊ အဲေတာ့ ေမာင္ရင္ လုပ္ရမယ့္အလုပ္နဲ႔ ပတ္သတ္တာေတြ ေျပာသင့္တာေတြ ေျပာျပမယ္ တစ္ခု႐ွိတာက ေျပာျပလိုက္တဲ့အတြက္ ေမာင္ရင္ ေခါင္းခါၿပီးေတာ့ လွည့္ျပန္သြားလိ့ုမရဘူး "
ေ႐ွာင္းက်န္႔ႏွင့္ ဦးေ႐ွာင္ဝူတို႔ အၾကည့္ခ်င္းဆံုသြားၾကသည္။ အသံေတြတိတ္က်သြားတာကို လင္းဟြားေမက သတိျပဳမိၿပီး ေခ်ာင္းအသာဟန္႔ကာ....၊
" လူေလး တစၡဳမြတၳားေပးပါ ေဟာဒီ လင္းအိမ္ေတာ္ႀကီးမွာ ႐ႈပ္ေထြးတဲ့အတြင္းေရးတစ္ခု ႐ွိေနတယ္ အဲအေရးကိစၥက.... "
" မမႀကီး အဲဒါေတြ က္ေနာ္ သူ႔ကို အျပင္တစ္ေနရာမွာ ေျပာလိုက္ပါမယ္ ဒီမြာ... "
အခု ေ႐ွာင္းက်န္႔ တို႔ေျပာေနတာ လင္းအိမ္ေတာ္ရဲ႕ ဥယာဥ္ဝန္းေလးတစ္ခုတြင္ ေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္။
" ငါပဲ ေျပာမယ္ ေ႐ွာင္ဝူ သူ႔ အေျဖကို ငါ အခုပဲ လိုခ်င္တယ္ "
လင္းအဘြား ပါလာတိုင္း သူ႔ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြက နားဝင္လက္ခံလိုက္ဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ဒါဟာ မသိစိတ္ရဲ႕ ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈေၾကာင့္လားေတာ့ မသိ...။
" ဆင္းရဲျခင္းကို လူတိုင္းေၾကာက္ရြံ ့ေပမယ့္ ခ်မ္းသာျခင္းကလည္း ဘယ္ေလာက္ေၾကာက္စရာေကာင္းလဲ လူတိုင္းမသိၾကဘူး ခ်မ္းသာလြန္းလို႔ ေၾကာက္လန္႔ၿပီး စည္းစိမ္ကိုစြန္႔ၿပီး ဘယ္သဴမြမေျပးႏိုင္ၾကဘူးေလ ဒီအိမ္ေတာ္မွာလည္း ဒီလိုကိစၥ႐ွိတယ္ဆိုရင္ လူေလး နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ဝင္စားမွာပါ မင္းကို အၾဘား စၿပီးစကားေျပာလိုက္ကတည္းက မျမင္ရတဲ့အသိစိတ္ထဲမွာ မင္းရဲ႕ စိတၶာတၠို ခံစားမိခဲ့တယ္ သမီးႀကီးရဲ႕ ပစၥည္းေတြကို သယ္ေဆာင္လာတဲ့အျဖစ္ေၾကာင့္ သမီးႀကီးကိုယ္တိုင္ လက္ဆြဲပို႔လိုက္တဲ့ ယံုၾကည္ထိုက္တဲ့ လူတစ္ေယာက္လို႔ သတ္မွတ္ခဲ့တယ္ "
ျဖစ္ႏိုင္ေပမယ့္ သိပ္ေတာ့နားမလည္ႏိုင္ အေျခအေနျခင္းကြာျခားလြန္းတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ယံုၾကည္ပါသည္ လာေနပါလို႔ ခယျစာ ေတာင္းဆိုေနၾကသည္။
သူတို႔ ယံုၾကည္ေနသေလာက္ သူကေရာ အဲလို ဟုတ္ရဲ႕လား ၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ မယံုရဲေတာင္ျဖစ္မိသည္။
" ဒီအိမ္ေတာ္ရဲ႕ အႀကီးအကဲက အၾဘားပါ ဒါေပမယ့္ အၾဘားက မ်က္မျမင္ဘဝကိုေရာက္ေနတယ္ အဘြားဘက္မွာ ယံုၾကည္အားကိုးရတာဆိုလို႔ ေ႐ွာင္ဝူ တစ္ေယာက္ပဲ႐ွိတယ္ သူ႔ကိုလည္း တျခားအလုပ္ကိစၥေတြမွာ မ်က္ေျခမပ်က္ေအာင္ ၾကည့္ခိုင္းရေသးတယ္ေလ အဲဒါေၾကာင့္ အဘြာရဲ႕ လိုအပၡ္ကၠ လူေလးလို လူငယ္တစ္ေယာက္လိုတယ္ စိတ္ရဲ႕ခံစားခ်က္ကို အားကိုးၿပီး အၾဘား မင္းကို ယံုၾကည္ခ်င္တယ္ ယံုၾကည္ရမယ္လို႔လဲ အၾဘား ေမွ်ာ္လင့္တယ္ "
" ေမာင္ရင့္ရဲ႕ ညီေလးေတြအတြက္လည္း ေနေရးထိုင္ေရးကို လိုအပ္သလို စီစဥ္ေပးမွာပါ "
ေ႐ွာင္ဝူက ပတ္ဝန္းက်င္ကို အကဲခတ္ရင္း.....၊
" ဒိမြာ ေမာင္ရင္ လုပ္တဲ့အတြက္ လစာရယ္လို႔ မဟုတၻဴး ေမာင္ရင္နဲ႔ ကေလးေတြအတြက္ ျပည့္စံုပိုလွ်ံေနေစရမယ္ တစၡဳပဲ သိုသိပ္ဖို႔ လိုအပၱာပါ ေမာင္ရင္က ဦးေလးရဲ႕ တူအေနနဲ႔ေရာက္လာၿပီး လိုအပ္တာကူညီလုပ္ကိုင္ေပးတာမ်ိဳးေပါ့ ၊ ေနာက္တစ္ခု မမႀကီးရဲ႕ သားအငယ္ဆံုး ေကာင္းထ်န္း ၊ ေျမး ဝမ္ေလးက သူ႔ကို ေလးေလးထ်န္း လို႔ေခၚတယ္. ေမာင္ရင့္ကို မလိုလားဆံုးက သူပဲျဖစ္မွာဆိုေတာ့ သူ႔ကိုေတာ့ ေမာင္ရင္သည္းခံေပးရမယ္ "
" သူက လူငယႅား "
" မဟုတၻဴး ၄၀ ေက်ာ္ပဲ ဒါေပမယ့္ ၃၀ ေက်ာ္ပဲထင္ရေအာင္ ႏုတယ္.ေခ်ာတယ္. သူ႔အေၾကာင္းလည္း ဦးေလး ေျပာျပမယ္ ဒီအိၼၠ လူေတြေတာင္မသိတဲ့ လ်ိႈဳ ့ဝွက္ခ်က္ေပါ့ "
ေ႐ွာင္း ေသခ်ာနားေထာင္ေနတာျမင္မွ ေ႐ွာင္ဝူက ဆက္ေျပာသည္။
" သူက မမႀကီးရဲ႕ သားအရင္းမဟုတ္ဘူး "
" ဟင္... "
" ကေလးအရြယ္ကတည္းက အဝင္အထြက္႐ွိေပမယ့္ အိမ္မွာေမြးစားလိုက္တာေတာ့ သူေဌးႀကီး မဆံုးခင္ေလးမွ "
႐ႈပ္ယွက္ခက္လို႔ပါလား....။
သူ ဒီအိမ္ေတာ္ရဲ႕ အ႐ႈပ္ထုပ္ထဲကို ဝင္သင့္သလား မဝင္သင့္ဘူးလား......၊
အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္း အလုပၱစၡဳအေနနဲ႔ လုပ္ကိုင္ဖို႔မသင့္ေသာ္လည္း ပါဝင္ကူညီသင့္ရဲ႕လား....၊
အဘြားကိုလည္း သနားသလိုျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ဒီအိမ္ေတာ္ကို သူ ေရြးခ်ယ္လိုက္ရမည္လား....။


You, Me and KidWhere stories live. Discover now