Zawgyi
" ေျမး...ဘယ္ေတြသြားေနတာလဲ "
" ေလးထ်န္းနဲ႔ ေၾကးအိုးသြားေသာက္တာပါ "
" ညႀကီးအခ်ိန္မေတာ္ကြယ္ "
" ညႀကီး ဘာျဖစ္လဲ ဘြားရယ္...ကိုယ့္ ဦးေလးနဲ႔ ၾသားတာပဲ"လင္းအဘြား စကားမွားသြားတာေၾကာင့္ မ်က္ႏွာပ်က္ပ်က္ႏွင့္ ပါးစပ္ပိတ္လိုက္ရသည္။
ဒီစကားသာ ေကာင္းထ်န္း ၾကားသြားရင္ ႐ွင္းရမွာမလြယ္..၊ ႐ွင္းရမွာ ေၾကာက္လို႔မဟုတ္ေပမယ့္ ေျမးျဖစ္သူရဲ႕ မသိတတ္သလို တံု႔ျပန္မႈေတြေၾကာင့္ မခံစားႏိုင္...။
ဒီအိမ္မွာ ဘာေတြဘယ္လိုျဖစ္ေနေၾကာင္း ဘယ္ေလာက္ေျပာထားပါေစ ေျမးက ဂ႐ုစိုက္ပံုမရ...။
အဘြားရင္းျဖစ္သူအေပၚ ေႏြးေထြးမႈမ႐ွိပဲ ေသြးမေတာ္ေသာ ဦးေလးအေပၚ စိတ္ကပိုေရာက္ေနသည္။" ေရာ့...အဘြားအတြက္ ဝယႅာတာ "
ေဘးမွာဝင္ထိုင္လိုက္တာႏွင့္ စူး႐ွသည့္ေရေမႊးနံ႔က ႏွာေခါင္းထဲအလံုးအရင္းဝင္လာၿပီးေနာက္ လက္ထဲသို႔ေရာက္လာတာက မာေက်ာေသာ စတီးလံုးလိုဟာေလး....။
" အဲဒါ အၾဘား ပုတီးစိပ္ဖို႔ေလ မ်က္လံုးနဲ႔ၾကည့္စရာမလိုပဲ သူက အသံေပးေနေတာ့ ပုတီးအပတ္ေရကို သိတယ္ေလ အၾဘား ပုတီးစိပ္ရင္ အဆင္ေျပမွာပါ."
စားေသာက္ဖို႔သြားတာေတာင္ ကိုယ့္အတြက္ ဝယ္လာသည္ဆိုေတာ့ စိတ္ထဲၾကည္ႏူးသြားသည္။ သို႔ေသာ္...၊
" အဘြားရဲ႕အသက္အရြယ္က ပုတီးေလးစိပ္ၿပီး ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းေနရမွာေလ အဲဒါေၾကာင့္ ရင္ထဲမွာ ဘာအပူအပင္မွ မထားနဲ႔ "
ၾကည္ႏူးမႈေလးေတြေပ်ာက္ကုန္ၿပီး ရင္ထဲေအာင့္သက္သက္ က်န္ခဲ့သည္။
" ၾဘားက စက္နဲ႔စိပ္ရတာထက္ ႐ိုး႐ိုးပုတီးနဲ႔စိတ္ရတာကို ပိုႀကိဳက္တယ္ ေျမး.၊ ပုတီးစိပ္နားရင္ ပုတီးကို လက္ေကာက္ဝတ္မွာ ပတၳားရတာကို ေက်နပ္တာ "
" ဒါေပမယ့္ အၾဘားမြာ ရတနာေတြဆင္ထားေသးတယ္မလား ပုတီးထပ္ပတ္လိုက္ရင္ ႐ႈပ္ကုန္မွာေပါ့ "
" ႐ႈပ္ေတာ့ ႐ႈပ္တယ္ ဒါေပမယ့္ ဥစၥာကိုစြန္႔ၿပီး ေတာရိပ္ခိုႏိုင္တဲ့အထိ တဏွာမပယ္ႏိုင္ေသးဘူး ေျမး၊ ဒါဟာ မက္ေမာလြန္းလို႔မဟုတ္ဘူး ၊ အခု ေျမး ဒီမွာေနဖို႔ျပန္လာၿပီ ေျမး ပါးပါးတို႔က ေအဝးမြာ အၾဘားမြာ ေျမးရဲ႕ ေနာင္ေရးစိတ္ေအးရေအာင္ လုပ္ေပးဖို႔ အစီအစဥ္ေတြ႐ွိတာေၾကာင့္ အပူေတြကို ရင္ဝယ္ပိုက္ထားရအုန္းမွာပဲ "
" အၾဘားက က်ေနာ့္ကို အိမ္ေထာင္ခ်ေပးမလိုလား႔ "
" မခ်ေပးေသးပါဘူး ၊ ဒါေပမယ့္ လက္ထပ္ေပးလိုက္မွပဲ ကိုယ့္အိမ္ေထာင္ေရးနဲ႔ကိုယ္ စိတ္ေအးရမွာေလ ဒါက ေျမး ပါးပါးနဲ႔ တိုင္ပင္ၿပီးမွပါ ေလာေလာဆယ္ ဒုတိယအစီအစဥ္ေပါ့ "
" ပထမအစီအစဥ္က ဘာလဲ "
" ေျမးကို အေမြလႊဲေပးမလို႔"
" အဲဒါက ဘာလုပ္ဖို႔လဲ ဘြားရဲ႕ အခုေတာင္ က္ေနာ့္ကို ဟိုၾသား စိတၸဴ ဒီၾသား စိတ္မခ်နဲ႔ အေမြလႊဲလိုက္ရင္ က္ေနာ့္မွာ ေနစရာေတာင္႐ွိမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး "
YOU ARE READING
You, Me and Kid
Romanceမိတ္ဆက္။ ။ ။ ေပက်င္းႏွင့္အလွမ္းေဝးေသာ ေက်းရြာတစ္ခု...၊ ငယ္စဥ္ကပင္ မိဘႏွစ္ပါးကြယ္လြန္ျပီ ဘဟကိုက်ပန္းျဖတ္သန္းေနေသာ ေ႐ွာင္းက်န့္ ...၊ ငတ္တလွည့္ ျပက္တလွည့္ ဘဝကို ျဖတ္သန္းေနေသာ္လည္း အပူအပင္ကင္းစြာေနထိုင္ေသာ ေ႐ွာင္းက်န့္...၊ သူ ့ရဲ့ အပူအပင္ကင္းတဲ့ ဘဝထဲ...