Zawgyi
" ဘာ......ဘာေျပာတယ္ မင္းက ေ႐ွာင္ဦးေလးရဲ႕ တူဝမ္းကြဲ ဟုတ္လား "
ေ႐ွာင္းက်န္႔ ဘာမွျပန္မေျပာခင္ မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္ရံလ်က္ လင္းအဘြားက ထြက္လာကာ....
" ဟုတ္တယ္ သား ေ႐ွာင္ဝူခမ်ာလည္း မား ခိုင္းသမွ်ေျပးလႊားေနရတာ နားရတယ္မ႐ွိဘူးေလ ေကာင္ေလးကလည္း နယ္မွာ အခက္အခဲျဖစ္ေနတယ္ဆိုလို႔ မား ေခၚခိုင္းလိုက္တာ "
" အဲဒီေလာက္ လြယ္လား မား "
မ်က္ႏွာကိုတညိ့တည့္ၾကည့္၍ မလိုလားတာကို လက္ညႇိဳးထိုးေျပာေနေတာ့ မာနစိတ္က အား႐ွိသမ်ွ႐ုန္းႂကြဖို႔ ႀကိဳးစားေနၿပီ။
ဒါေပမယ့္ ေျပာျပထားၿပီးေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားေၾကာင့္ သတိခ်ပ္ၿပီး ေ႐ွာင္း မ်က္ႏွာလႊဲလိုက္သည္။
လင္းေကာင္းထ်န္းက သူ႔ကိုပဲ မေက်မနပ္စိုက္ၾကည့္ကာ..၊
" အခု သူက ဒီမွာ ဘာလုပ္မွာလဲ "
" ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေ႐ွာင္ဝူ လို္အပ္တဲ့ေနရာမွာ ခိုင္းလိမ့္မယ္ ၿမိဳ႕ေပၚမွာ သူ သြားလာေရးအဆင္ေျပမွပဲ ဒ႐ိုင္ဘာ အလုပ္ေပးမလားလို႔ "
" အိမ္မွာ ကားေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိတိုင္း ဒ႐ိုင္ဘာမလိုဘူး မား အျပင္ထြက္တဲ့လူလဲ သိပ္႐ွိတာမဟုတ္ဘူး ကား ငါးစီးအတြက္ မားက ဒ႐ိုင္ဘာ ငါးေယာက္ခန္႔မလို႔လား "
" မင္း မားကို ကေလးလိုေျပာေနတာ ဆင္ျခင္စမ္း ၊ မင္း စီးပြားေရးလုပ္ေနသလို မားလည္း အိမ္မွာဦးစီးေနရတာ ကိုယ့္အိမ္မွာ ဘာလိုအပ္လဲ မား သိတယ္ "
" ဒါေပမယ့္ အဲဒါအရင္ကေလ အခု မားက လူေကာင္းမဟုတ္ဘူး က်ေနာ္ မေလးမစားေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူး မားကို ေအးေဆးအနားယူေစခ်င္တာ "
" နားလို႔မရဘူး သား နားလို႔မရတဲ့ၾကားက မား မ်က္လံုးေတြကို အနားေပးထားရတယ္ ၊ ဒါေပမယ့္ မား က်န္းမာေရးအေကာင္းအတိုင္းပဲ ၿပီးေတာ့ မင္း က်ဲတို႔လည္း အနားမွာ႐ွိေတာ့တာ မဟုတ္ဘူး....."
" က်ေနာ့္ကိုေတာ့ မားက သား ႐ွိသးတယ္လို႔ မမွတ္ဘူးမလား "
ေကာင္းထ်န္းက ဖ်က္ေမးလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ဆိုဖာခုန္ေနာက္တင္ မတ္တပ္ရပ္ေနရာက ေနာက္မွီေပၚ လင္တင္ကာ....
" က်ေနာ္ သိတယ္ ၊ က်ဲက်ဲတို႔ ဆံုးသြားေတာ့ မား အ႐ုပ္ႀကိဳးျပတ္ျဖစ္သြားတာ ဝမ္ေလး ျပန္ေရာက္လာမွ မား ျပန္ၿပီးထူေထာင္လာတာ..."
" အဲဒါ ဟုတ္ေပမဲ့ မင္း ထင္သလိုေတာ့ မဟုတ္ဘူး ေကာင္းထ်န္း ၊ သားနဲ႔သမီးမွာ သမီးဆိုတာ အေမအတြက္ အတြင္းလူျဖစ္ၿပီး သားဆိုတာ အျပင္လူပဲ၊ မိခင္အတြက္ တိုးတိုးေဖာ္ဟာ သမီးပဲ အဲဒီအမွန္တရားကိုေတာ့ မင္း ေမ့ထားလို႔မရဘူး "
လင္းအဘြားရဲ႕ စကားအဆံုး ေကာင္းထ်န္းက မဲ့ျပံဳးျပံဳးလိုက္သည္။ လင္းအဘြားက မျမင္ႏိုင္ေပမယ့္ ေ႐ွာင္းက်န္႔က ျမင္လိုက္သည္။
ေဘးမွာ အလုပ္သမားေလးေတြ ႐ွိေနတာေတာင္ မ်က္ႏွာေပၚမွာ ေအးစက္ခတ္ထန္မႈေတြက အထင္းသား....။
ထို႔ေၾကာင့္ အိမ္ေပၚစတက္ကတည္းက ဦးေလးဝူ ေျပာခဲ့တာေတြကို ေတြးမိလိုက္သည္။
" ဒီအိ္မ္မွာ အလုပ္သမားေတြက အစ ေက်ာင္းထ်န္းက သူ႔ညီ စိတ္ႀကိဳက္ေျပာင္းလဲခဲ့တာ၊ လစာပံုေပးၿပီး သူ႔စကားပဲ နားထဲသြင္းထားတာ အဲဒါေၾကာင့္ သူတို႔က စက္႐ုပ္လိုပဲ ေမးရင္ ေျဖ၊ ေခၚရင္ ထူးတဲ့ အ႐ုပ္ေတြလိုေပါ့ ၊ ႐ွင္း႐ွင္းေျပာရရင္ ဦးေလးတို႔က ကိုယ့္ဘက္သား ႐ွာလိုက္ရတာပါ လူႀကီးေတြဆိုေပမယိ့ ဒီေနရာမွာ ေတြးေခၚမႈေတြနဲ႔ပဲ ငုတ္တုတ္ထိုင္ ဆံုးျဖတ္လို႔မရဘူး ေခတ္ကာလရဲ႕ ေခတ္အျမင္ေတြ လိုအပ္လာတယ္၊ အျမဲေျခတစ္လွမ္း ေနာက္က်ရတဲ့အျဖစ္ေတြက အဲဒီကြာဟခ်က္ေၾကာင့္ပဲ "
" ဦးေလးတို႔ရဲ႕ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြကို ခိုင္ျမဲေအာင္ ေမာင္ရင္ ကူညီေပးပါ၊ လင္းအိမ္ေတာ္နဲ႔ ဝမ္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္ ဝမ္ရိေပၚဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးကို ဦးေလးတို႔နဲ႔ထပ္တူ ပူပန္စိတ္ေလးထားၿပီး ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးပါလားကြယ္ "
ဝမ္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ သခင္ေလးက ဘာလို႔ လင္းအိမ္ေတာ္မွာေနလဲ ေမးေတာ့ Wang GP က US ကို အကုန္ေျပာင္းေရြ ့သြားတာျဖစ္လို႔ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံမွာ မ႐ွိေတာ့ေၾကာင္းသိရၿပီး ဝမ္သခင္ေလးက ျပန္အေျခခ်ခ်င္တာေၾကာင့္ ျပန္လာခဲ့သည္ ဟုဆိုသည္။
လင္းအိမ္ေတာ္ထဲ စိတ္မခ်ႏိုင္၍ ေစာင့္ၾကည့္ဖို႔ေတာင္းဆိုလာခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး မယံုၾကည္ရဆံုးက လင္းေကာင္းထ်န္းျဖစ္ကာ အႏၱရာယ္႐ွိေနတာက ဝမ္ရိေပၚ ျဖစ္သည္။
ဒါေပမယ့္ ထပ္ၿပီးအံ့ျသရသည္က လင္းေကာင္းထ်န္းက သာမန္ေမြးစားသားမဟုတ္ပဲ လင္းသူေဌးႀကီး၏ ေသြးသားရင္း ျဖစ္ေနျခင္းပင္.....၊
လင္းဟြားေမ အတြက္ ကိုယ့္ရင္ေသြးမဟုတ္ေသာ္လည္း ကိုယ့္ရင္ေသြးႏွင့္ တန္းတူ ကိုယ့္သားေနရာထားခဲ့ရျခင္းအတြက္ ရင္ထဲေတာ့ အစိုင္အခဲ႐ွိသည္။
" သားလည္း ကိုယ္လုပ္စရာ႐ွိတာလုပ္ပါ ဒီသူငယ္အတြက္ မင္းမွာ ဘာအေႏွာက္အယွက္မွ မျဖစ္ေစရဘူး "
" အေႏွာက္အယွက္က အခုပဲျဖစ္ေနၿပီေလ အိမ္မွာ လူစိမ္း႐ွိေနတာ က်ေနာ္ မႀကိဳက္ဘူး စိတ္လည္းမခ်ဘူး "
လင္းသားအမိႏွစ္ေယာက္အသံၾကားမွ ေ႐ွာင္းက်န္႔ အေတြးပ်က္သြားသည္။
" ဒီအရြယ္ လူငယ္တစ္ေယာက္ကုိ အိမ္မွာေခၚထားတာ မား ေျမးအတြက္ မပူေတာ့ဘူးလား "
မိမိကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ၿပီး မလိုခ်င္ေၾကာင္း အႀကိမ္ႀကိမ္ေျပာေနသည့္အတြက္ ေ႐ွာင္း သည္းခံမႈကုန္ဆံုးကာ ထရန္ျပင္လိုက္စဥ္....၊
" မင္းထင္တာ မွန္ပါတယ္ ေကာင္းထ်န္းရယ္ က်ဳပ္က မင္းကို ကိုယ္တိုင္ေျပာမလို႔ပါ "
အလ်င္စလိုဝင္ေျပာၿပီး ေရာက္လာသည့္ ဦးေလးဝူက တင္းမာေနေသာ ေ႐ွာင္းရဲ႕ မ်က္ႏွာကို အဓိပၸါယ္ပါပါ တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ....၊
" သူ႔အတြက္ က်ဳပ္ အကုန္တာဝန္ယူပါတယ္ အိမ္မွာ အေရးအေၾကာင္းဆို ဒ႐ိုင္ဘာလိုတယ္လို႔ မမႀကီးက ေျပာဖူးေတာ့ က်ဳပ္လည္း အခက္အခဲျဖစ္ေနတဲ့ တူေလးကို ေခၚလိုက္တာပါ "
" မလိုဘူး ဘာဒ႐ိုင္ဘာမွ မလိုဘူး.. ဒ႐ိုင္ဘာ႐ွိရင္ ဝမ္ေလး အျပင္ထြက္တတ္လာမယ္ ဒ႐ိုင္ဘာက ငယ္ငယ္ ဝမ္ေလး က ကေလးဆန္တာနဲ႔ မား ဘယ္လိုစိတ္ကူးေတြနဲ႔ လုပ္ေနလဲ စဥ္းစားလို႔ကို မရဘူး "
" ဘယ္လိုစိတ္ကူးဆိုတာ သားကို ႐ွင္းမျပႏိုင္ေပမယ့္ မား စိတ္ခ်မ္းသာသလိုေတြးၿပီး စီစဥ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ေရာ မား မ်က္လံုးေတြမျမင္ေပမယ့္ အိမ္မွာ ဘာေတြလိုတယ္ဆိုတာ ၾကားတယ္..သိတယ္...ခံစားတတ္တယ္ ေနရာတကာ သားငယ္ေရလို႔ လွမ္းေခၚတဲ့အခ်ိန္ မင္း အနားမွာ မ႐ွိရင္ေရာ မိန္းကေလးေတြကို ခိုင္းလို႔မျဖစ္တဲ့ဟာဆို မား ဘာလုပ္ရမလဲ "
" ဒါေတာ့ မား ၾကံဖန္ေတြးေနတာ အိမ္မွာ ခိုင္းစရာလူေတြ ႐ိုက္သတ္လို႔မကုန္ဘူး "
" မားက ႐ိုက္သတ္ပစ္လို႔ ရတာေတြမွ မလိုတာ.."
ေကာင္းထ်န္း ဆတ္ခနဲျဖစ္သြားသည္။
" မားနဲ႔ေ႐ွာင္ဝူဆိုတာ ဟိုးအရင္ထဲက ေမာင္ႏွမ ရဲေဘာ္ရဲဘက္လို ေနတာ ဒီအိမ္ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးကိုပဲ သူ ထမ္းရြက္ခဲ့တာ ၊ သား ေခၚလာတဲ့ လူေတြကိုေတာင္ အေမးအျမန္းမ႐ွိ မား လက္ခံထားေသးတာပဲ ေ႐ွာင္ဝူရဲ႕တူကို မယံုၾကည္စရာ ဘာ႐ွိလို႔လဲ သား "
" မားက ေ႐ွာင္ဦးေလးနဲ႔ က်ေနာ့္ကို တန္းတူထားလိုပ္တာလား ဒီအိမ္မွာ က်ေနာ္က ဘာလဲ ေ႐ွာင္ဦးေလးကေရာ ဘာလဲ၊ ၿပီးေတာ့ ရင္းႏွီသလို ေကာင္းထ်န္းလို႔ ေခၚတာလဲ မႀကိဳက္ဘူး "
" သား မင္းအေတြးေတြ ကေလးဆန္လြန္းတယ္ မားက သားနဲ႔ေ႐ွာငိဝူကို ႏိႈင္းယွဥ္တာမဟုတ္ဘူး...... "
" အတူတူပါပဲ "
ေျပာၿပီး လည့္ထြက္သြားၿပီမွန္း လင္းဟြားေမ သိသည္။
ေ႐ွာင္ဝူက မိမိႏွင့္ အသက္သိပ္မကြာတာေၾကာင့္ လူႀကီးတစ္ေယာက္အေပၚ ေလးစားလိုစိတ္႐ွိေစခ်င္ေသာ္လည္း ေမာက္မာခတ္ထန္ေသာ ေကာင္းထ်န္းက မလိုခ်င္...။
ခင္ပြန္းအေပၚ ႐ိုေသမပ်က္ခ်င္သည့္ စိတ္ႏွင့္ ေကာင္းထ်န္း အိမ္ေပၚေရာက္လာတာကို လင္းဟြားေမ မၿငိဳျငင္ခဲ့ပါ ။
သမီးႏွစ္ေယာက္ ကိုယ္တိုက္က " ငါတို႔ ေမာင္ေလးပါလား "ဆိုၿပီး ေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုခဲ့ေသာ္လည္း သူကေတာ့ ဖေအတူ မေအကြဲဆိုၿပီး ေမာင္ႏွမလို႔ ႏွလံုးသြင္းခဲ့ပံုမေပၚခဲ့ ။
ခင္ပြန္းမ႐ွိေတာ့တာေတာင္ ေႏြးေထြးမႈမပ်က္ခဲ့သည့္ ဟြားေမတို႔အေပၚ ပို၍စိမ္းသက္လာကာ ဇာတိျပခ်င္လာသည္။
မားလို႔ ေခၚေနေသးတာကိုပဲ မိမိစိတ္ကိုေျဖရင္း ေမတၱာမပ်က္ဖို႔သာ ႀကိဳးစားခဲ့ရသည္။ သူမ ႀကိဳးစားခဲ့သမွ် ဘါမွျပန္မရသည့္အျပင္ အသိုက္ပ်က္ခဲ့တာသာ အဖက္တင္လ်က္....
" ေ႐ွာင္းက်န္႔... လူေလးကို အဘြား...."
" ရပါတယ္ "
မ်က္ရည္ေတြေဝ့သီေနေသာ မ်က္ဝန္းမ်ားကိုၾကည့္ၿပီး ေ႐ွာင္း ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခိုင္မာခဲ့သည္။
ဒီ လင္းအိမ္ေတာ္မွာ ဘယ္လိုအခက္အခဲ႐ွိ႐ွိ သူ ေနေတာ့မည္။
ဒါဟာ သူ႔ ဘဝကို ေျပာင္းလဲေစေသာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ျဖစ္ခဲ့တာကိုေတာ့.......
YOU ARE READING
You, Me and Kid
Romanceမိတ္ဆက္။ ။ ။ ေပက်င္းႏွင့္အလွမ္းေဝးေသာ ေက်းရြာတစ္ခု...၊ ငယ္စဥ္ကပင္ မိဘႏွစ္ပါးကြယ္လြန္ျပီ ဘဟကိုက်ပန္းျဖတ္သန္းေနေသာ ေ႐ွာင္းက်န့္ ...၊ ငတ္တလွည့္ ျပက္တလွည့္ ဘဝကို ျဖတ္သန္းေနေသာ္လည္း အပူအပင္ကင္းစြာေနထိုင္ေသာ ေ႐ွာင္းက်န့္...၊ သူ ့ရဲ့ အပူအပင္ကင္းတဲ့ ဘဝထဲ...