11. BÖLÜM: ÇİFTLİK EVİ.Taylor Swift, I Think He Knows
"Hep öyle derler," dedim alaycı bir sesle. "Erkekler..."
"Ben senin tanıdığın erkeklere benzemem yalnız," dediğinde kendimi tutamadan kahkaha attım. Bir adım geri gittiğimde boylarımızı eşitlemek için bana doğru eğildi, vuran güneş ışığını de hesaba kattığımızda böyle bakınca gözleri inanılmaz güzel görünüyordu.
Omzuna yavaşça bir yumruk attığımda o da sırıttı. "Ciddiyim," dedi. "Neden vuruyorsun ya bana?"
"O kadar klişe birisin ki..."
"Bu durumda sen de klişelerden hoşlanan o kız mı oluyorsun?" diye sordu.
"Hayır," dedim. "Bazen tatlı olabilir. Ama dozunu ayarlamak lazım."
"İşte böyle," dedi elimden tutup beni kendine çektiğinde. "Bana nelerden hoşlandığını detaylıca anlat ki seni tavlamam daha kolay olsun." Ona gözlerimi devirdiğimde, "Fotoğrafları göstersene hadi ya," dedi.
Yine reddedecektim ama o kadar ısrar ediyordu ki onu daha fazla uğraştırmaktan vazgeçerek telefonu açtım. Tam o sırada yukarıdan bir bildirim geldi. Tanberk gruba mesaj yazmıştı. Dikkatim dağıldığı için fotoğrafı açmayı unutarak önce bildirime bastım, Deniz'in homurdandığını duyabiliyordum.
Tanberk Bakırhan: Valizler hazır mı
Ne valizinden bahsediyordu bu?
Uygar Yalazan: Hazırız kaptan
Yasmin Yertan: Ben de hazırım
Devrim Ulutekin: Ben değilim
Tanberk Bakırhan: Ne kadar şaşırdım bilemezsin ya
Devrim Ulutekin: Siz erkenden geçtiniz eve, benim işim geç bitti. Ne yapabilirim?
Tanberk Bakırhan: Erken bittiğinde bizimle aynı sürede hazırlanabiliyorsun ya çünkü canım
Devrim Ulutekin: Ben senin canın değilim
Tanberk Bakırhan: İlkokula mı döndük amk
Tanberk Bakırhan: Uygar sen nerdesin
Uygar Yalazan: Yasminlerdeyim
Tanberk Bakırhan: Niye?
Uygar Yalazan: Babasından izin alıyorum
Anladığım kadarıyla Yasmin katı bir aileye sahipti. Ama izin almak için yanında birine ihtiyaç duyması benim tahmin edebileceğimden daha da fazlaydı sanki. Kendi kızlarına vermedikleri izni Uygar'ı görünce mi veriyorlardı gerçekten?
Buraya geldiğinden beri kendi ailene her dakika daha fazla şükretmeye başladın, Bella.
Tanberk Bakırhan: İzni sen mi alacaksın aq
Uygar Yalazan: Ne var bunda?
Tanberk Bakırhan: Ben olsam izin vereceğim varsa da seni gördüğümde vermem
Uygar Yalazan: HAHAHAHAHHAHA kanka ne komik adamsın lan sen.
Tanberk Bakırhan: Dimi abi ben de her gün aynada bu diyaloğu yaşıyorum kendimle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ON ÜÇ AY
Teen Fiction❝Sadece on üç ay buradayım. Aşık olmak, sarhoş olmak, ve hayatımda ilk kez kendim olmak istiyorum.❞