Moc se omlouvám všem za nečekanou a nechtěnou pauzu. Ale vyskytly se jisté rodinné komplikace, které mi zabránily v psaní...ale teď, teď už mohu:) Bavte se, sněte a držte těm dvěma palce, ať se o víkendu nepozabíjejí...
Chvilkové zaváhání jejího bývalého profesora lektvarů bylo ale okamžitě pryč. Severus Snape pozvedl lehce obočí a zakroutil posměšně hlavou: „Jsem ohromen, slečno Grangerová, kam až jste to dopracovala. Platit svým tělem za vzdělání, to jsem opravdu od vás nečekal."
Hermiona si posměšně odfrkla: „Nápodobně, profesore. Nikdy bych neřekla, že zrovna vy budete vydírat své bývalé studentky tímto způsobem. Předpokládala jsem, že do postele válečného hrdiny budou ženy skákat dobrovolně a rády, ale zřejmě jsem se mýlila. Někdy si zkuste zaplatit profesionálku, ta by vám mohla s vaším problémem pomoct."
Věděla, že se pouští na velmi tenký led, ale ona přece nebyla tím, kdo je do této situace dostal. Přesto se až zajíkla, jakou rychlostí se Snape dostal až těsně k ní. A když ji chytl pod krkem, okamžitě věděla, že přestřelila.
„Nezahrávej si se mnou děvče," sykl ji do obličeje.
„Nebo co?" neodpustila si drzou poznámku. Cítila, jak jí jeho ruka pevněji sevřela hrdlo a ona se zblízka zahleděla na jeho ostře řezanou tvář, zesílenou vztekem. Neodvažovala se mu však podívat do očí, raději se soustředila na výraznou linii jeho nosu. Viděla, jak se jeho horní ret jemně chvěje a přitom si uvědomovala, že by stačilo málo a klidně by ji mohl zlomit vaz. Paradoxně ale strach o svůj život neměla.
„Nebo na základě vašeho nedávného souhlasu ohledně naší dohody využiji okamžitě svého práva a vezmu si vás tady a hned," temně zamručel.
„Se znásilněním jsem ale nesouhlasila," oponovala Hermiona.
Najednou ji pustil a o krok poodstoupil. Zavrávorala a rukou se chytla desky stolu.
„Vy jste se mě ale taky neptala na souhlas, jestli chci žít nebo ne. A stejně jste rozhodla za mě," odsekl.
Hermiona, která si mnula krk. se se na něj překvapeně podívala: „Cožeto?"
Snape po ní hodil otráveným pohledem: „U Merlina, Grangerová, zkuste se vyjadřovat jako dospělá osoba. Případně si zde zapůjčte slovník a obohaťte svou slovní zásobu. Citoslovce cožeto jsem od vás slyšel dnes večer víckrát než v hodinách lektvarů prvních ročníků za celý půlrok."
„A nemějte obavy, pochopitelně bych vás neznásilnil, toto jednání se mi velice příčí. Sexuální styk navazuji výhradně se souhlasem obou zúčastněných stran," dodal klidně.
Hermiona nevěděla, jestli se má začít smát nebo působit naprosto zděšeným dojmem. Poslouchat svého bývalého profesora lektvarů, jakým tónem mluví o sexuálním styku (navíc o sexuálním styku s ní!) ... no to bylo něco neuvěřitelného. Ona sama když obecně na sex jen pomyslela, tak ihned zčervenala a ošívala se, ale Snape se choval jako by to bylo něco tak fádního na úrovní odpolední svačiny.
„Není souhlas jako souhlas," namítla a zvedla bradu.
Snape se opřel se bokem o desku stolu a s rukama založenýma na prsou se na ní zachmuřeně zadíval. „To máte pravdu, slečno Grangerová. Pokud se u vás ale objevily pochybnosti o svém neuváženém rozhodnutí, můžeme od dohody odstoupit. Teď a tady. Ovšem pokud na svém souhlasu trváte, budu považovat naši dohodu na stvrzenou a budu požadovat její stoprocentní plnění. A pro vaši informaci, bývám náročný."
ČTEŠ
ALMA MATER
FanfictionUplynulo už deset let od konce války a ukončení studia v Bradavicích a Hermiona dostává pozvánku na setkání absolventů školy. Děkuji @MemoryAT za nádherný cover. @Všechna práva náleží J.K. Rowling. Z tohoto díla mi neplyne žádný komerční zisk.