21.Bölüm:Gizemli ve Korkunç Olaylar

24 6 11
                                    

"Tanrım, şaka mı bu?" Diye söylendi Junkyu. Zavallı çocuğun kafası karışmıştı.

"Başın ağırıyacak Junkyu, uyusana sen." Dedi Jaehyuk ise. Buna rağmen Junkyu omuz silkse de Jaehyuk onu zorla yatmaya götürdü. Özellikle camları kilitleyip kapıyı kapatmaya da özen gösterdi. Geldiğinde büyük bir sessizlik ve gerginlik ile karşılaştı. Derin bir nefes aldı, böyle ortamlar ona çok ürkütücü geliyordu. Zaten Yoshi'nin dedikleri yeterince gerici ve ürkütücüydü.

"Kim müdürleri böyle öldürür ki?" Diye sordu Asahi. Akılda yine bitmek bilmeyen sorular vardı.

"Müdür ve öğrenci ölümleri, lanet, büyü, illüminati... Neler oluyor lan, burası okul dışında her şey olabilir ama okul değil!" Dedi Jihoon isyan ederek. Sinirliydi.

"Sakin ol Jihoon..." Diyebildi Hyunsuk sadece. Sonra ise derin bir nefes aldı. "Saat gece on olmuş, hadi artık yatalım."

~~~~~~~~~~

Gece, biri sanki onu zorla uyandırmış gibi uyandı kısa, pembe saçlı çocuk. Hemen sağında yatan Junkyu'ya baktığında uyuduğunu görüp sıkıntılı bir nefes verdi. Telefondan saate baktığında ise saatin gece üç olduğunu gördü. Tam 03.00... Sıkıntılı bir nefes daha verdi. Gece geç saatlerde uyanmaktan nefret ederdi. Neden uyanırdı ki?

Tam tekrar yatacak iken koridordan bir ses geldi ve odanın kapısı ardına kadar açıldı. Sesler duyuluyordu, garip sesler. Korkarak yataktan kalkıp kapıyı kapattı. Arkasını dönüp yatağa ulaştığında ise kapı tekrar kendiliğinden, büyük bir gürültüyle açıldı. Nasıl kimse uyanmazdı?

Garipseyerek simsiyah, karanlık ve en ufak bir ışık kırıntısı olmayan koridora baktı. Kimse yoktu. Büyük ihtimal bir yerin camı ve kapısı açıktı. Rüzgâr esiyordu.

Tekrar yatağa dönecekken bir kıkırdama sesi geldi koridordan. Bu, bir kadının gülmemek için kendisini tutarken çıkardığı kıkırdamaya benziyordu ve sessiz değildi, netti. Uzun, siyah ve sonsuzmuş gibi görünen bu koridora tekrar baktı Mashiho. Bu karanlık boşluğun içinde siyah, uzun bir silüet gördü. O kadar uzundu ki bir an onu kardeşi gibi gördüğü arkadaşı Haruto sandı. Fakat bu silüetin gözleri bile yoktu. Adeta yok gibiydi. Bir çeşit karabasana benziyordu. Korktuğu için bir adım geri gittiğinde bir kahkaha sesi geldi.

"Şizofren olduğuma inanarak geri gidiyorum." Dedi kendi kendine Mashiho. İnce diyemeyeceği kadar tiz bir çığlık ve kahkaha aynı anda bu sonsuz boşlukta yankılandı. Duyduğu rahatsızlık ile kulaklarını kapattı ve yere çöktü Mashiho. Yüksek sesten çok korkardı.

Ses gidince kulaklarını açıp hafif titreyen, titrediğini pek hissettirmeyen bacaklarıyla kalkmaya çalıştı kısa çocuk, ve kalkabildi. Silüet hızla ileriye gitmeye başlayınca Mashiho neler olduğunu anlamak için onun peşinden gitmeye başladı. En sonunda yoruldu ve bu sonsuz koridorda düştü.

Nefesini düzenlemeye çalışırken korkuyla etrafa bakmaya çalıştı Mashiho. Etrafta bir sürü siyah ve uzun silüet vardı, karşısında dizilmişlerdi. Belki yüzlerce, belki binlerce silüet, bu karanlık, dar ama sonsuz gibi olan koridorda dizilmişti. Koridor karanlık ve siyah olmasına rağmen silüetler rahatça ayırt edilebiliyordu. Silüetlerin sonunda siyah bir kapı vardı. Sanki silüetler, Mashiho orayı açmasın, oraya girmesin diye orayı koruyor gibiydi.

Bir anda silüetlerde kırmızı ikişer göz oluşmaya başladı. Bir tanesi dışında. Onun diğerlerinden tek farkı insan gibi koyu kahverengi gözlere sahip olmasıydı.

Tiz çığlıklar ve kahkahalar git gide artmış ve korkutucu bir hale gelmişti. Yüksek ses Mashiho'yu korkutuyordu, tizlik kulaklarını tırmalıyordu.nelleri ve vücudu titriyordu zavallı çocuğun. Titremekten düştüğü yerden bile kalkamıyordu. Burası hem aşırı soğuk hem de aşırı korkunç bir yerdi. Mashiho hem üşüyor, hem de kontrolsüz titremekten terliyordu. Gözyaşları sonunda gözlerini terk etti.

Biraz sonra boynunda hissettiği bir acıyla bedeni durdu, gözleri karardı. Tiz sesler, çığlık ve kahkahalar durdu. Bayılmadan önce son bir ses duydu.

"İyi geceler, tatlı çocuk. Biraz dinlen."













Nasıldı? Beğendiniz mi?

Kurgu nasıl gidiyor?

Sizce silüetler kimler? Bu silüetler nereden geldi, ruh mu hayalet mi bunlar, ne?

Sizce silüetlerin önünde dizildiği kapının içerisinde ne var? Bir oda, odada neler var ki Mashiho'dan orayı koruyorlar?

Sizce Mashiho'ya ne oldu?

O sesin sahibi kimdi?

Sizce Mashiho mu halüsinasyon görüyor yoksa gördüğü her şey gerçek mi?

Bu bölüm kısa olduğu için üzgünüm, özür dilerim. Birkaç bölüm böyle kısa olabilir maalesef.

Bir dahaki bölümde görüşürüz💎💖🩵💍

(622 Kelime)

Ormanın Ardındaki Siyah Ev SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin