Uçakta yerini aldığında dışarıyı izlemeye başladı.Artık Amerika'dan gidiyordu.Büyük babası-babasının babası-kötü bir adamdı ve Miranda onun en sevdiği torunu olduğu için fazlasıyla tehlikeliydi.
Yanında bir hareketlilik hissettiğinde başını çevirmedi Amanda olduğunu biliyordu.Amanda'da onunla gelmek zorundaydı çünkü o da tehlikedeydi.
Miranda uçağa binmeyi hep sevmişti.Uçmak kavramı ona göre özgürlüktü özgürlük ise mutluluk.Onun gerçekten mutlu olduğu anlardan biriydi belki de uçağa binmek.O ne kadar gülse de gülüşleri eskisi gibi değildi.Hep bir acı vardı gülümsemesinde.Acı ise hissizleştirmişti artık onu.Acı sadece zevkti onun için.
Uçak hareketlenmeye başladığında yeni bir hayat onu bekliyordu...
***
Gözlerini hızla açıp saate baktı.Neyse ki geç kalmamıştı.Burada yeni bir okula yazılmıştı ve maalesef ki okula gitmek zorundaydı.
Hemen yerinde doğrulup dolabına doğru yürüdü.Devlet okuluna gidiyorlardı Miranda böyle olması için zorlamıştı ve gerçekten yapabileceği tehditler savurmuştu haliyle de kabul etmek zorunda kalmışlardı.
Dolabından siyah bir şort ve beyaz salaş bir tişört çıkardı ve üzerine geçirdi.Salaş bir izlenim veriyordu ve deri ceketini de üzerinde geçirdiğinde dövmeleri ile oldukça güzel görünüyordu.Fazlasıyla da tehlikeli bir görüntü ortaya çıkarıyordu.
Aşağı indiğinde güzel kokular burnunu doldurdu.Amanda kahvaltıyı hazırlamış olmalıydı.Amanda ile birlikte iki katlı şirin ve mütevazi bir evde oturuyorlardı.
''Günaydın.''Dedi Miranda sesi pek sevinçli çıkmıyordu ama gülümsemesinin de sesini tasdik ettiği pek söylenemezdi.
''Günaydın.''Diye şakıdı Amanda yüzündeki kulaklarına varan gülümsemeyle.
İkisi de birlikte kahvaltı masasına oturup yemeklerine gömüldüler.Miranda zaten çok konuşkan biri değildi ve Amanda bunu biliyordu.Bu yüzden de Miranda'yı sıkmamak için konuşmamayı tercih ediyordu.
Yemekleri bittiğinde ikisi de ayaklandı ve dışarı çıkıp motorlarına bindiler.Yeni okullarına doğru ilerliyorlardı...
***
Okula geldiklerinde drift atarak motorunu yerleştirdi ve havalı bir şekilde motorundan inip saçlarını savurarak kaskını çıkardı.
Bütün bahçedekilerin gözü Miranda'daydı.Miranda ise onları umursamadan bahçedeki banklardan birine doğru ilerledi ve cebinden bir sigara çıkararak dudaklarına doğru götürüp yaktı beyaz duman bordo rujlu dudaklarından sıyrılırken bütün gözler hala onun üzerindeydi.
Amanda da onun yanına yerleşip cebinden bir sigara çıkardı ve dudaklarına götürdü Amanda dışarıdan masum görünebilirdi fakat ciğerlerinin o kadar masum olduğu söylenemezdi.
Karşıdaki bankta oturan üç çocuğun gözü Miranda ve Amanda'dan ayrılmıyordu belli ki onların fazlasıyla ilgilerini çekmişlerdi.
Bankın önünde iki gölge belirdiğinde Miranda başını kaldırıp önlerinde duran iki kızı seyretti.
''Kalkın yerimizden.''Diye cırladı sarışın olan kızıl saçlı olan ise ona onay verircesine başını salladı.
''Ben burada götünüzün izini falan göremiyorum.''Dedi Miranda soğuk ve sakin olan ses tonuyla.
''Sen ne diyorsun be yerden bitme.''Dedi kızıl olan tehlikeli sandığı ses tonuyla.
Miranda sakin bir kızdı ama onun sınırlarını zorlarsanız fazlasıyla vahşi olabilirdi.
Miranda bir anda ayağa kalktı ve sigarasını yere atıp ayağıyla ezerek söndürdü.Amanda ise olacakların farkında olduğu için keyifle sigarasından içmeye devam ediyordu.Miranda'yı kızıl olan omuzlarından ittiğinde işte bu son damlaydı.Amanda'da kavgaya katılmak için sigarasını yere attı ve söndürdü.
Miranda kızıl olanın üstüne yürüdükçe kız geri geri kaçıyordu kızın sırtı sonunda duvara değdiğinde Miranda kızın boynuna ellerini götürüp sıkmaya başladı.
''Bak seni büyük sürtük benimle uğraşma.Canını yakarım.''Diye tısladı Miranda.
''Anladın mı?''Diye devam etti kızın suratı saçlarıyla aynı renge sahip olduğunda.
''Anladım.''Dedi kız fısıltıyla.Bütün okul onları seyrediyordu.
Miranda kızın boğazından elini çektiğinde kız öksürerek yere düştü.Amanda'da diğer kızı halletmiş gibi görünüyordu.
Sanırım bu okulda da fazlasıyla olay çıkaracaklardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jilet İzleri #Wattys2016
Teen FictionAcıyla harmanlanmış olan ruhundan nefret etmiş ve bunu kanla akıtmaya çalışmış olan bir kız... Gizli sırlar ve suçlar. Geceyle örtülmüş olan insanlar,hayatlar. Kana sarılmış olan bedenler,ruhlar Acıyı amaç edinmiş mazoşist bir kız ve onun hayatını...