-13-

534 37 2
                                    

Kapı tıklatıldığında Amanda kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açtı.

Kapının ardındaki kişiyi gördüğünde çığlık atarak karşısındaki kıza sarıldı.

Bu kız en sevdiği insanlardan biriydi.

Miranda Amanda'nın çığlığıyla yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledi.

"Ne bağırıyorsun gerizekâlı!?!?"Diye bağırırken kapıda gördüğü kişiyle donup kaldı ama hemen sonra kendini toparlamıştı.

"Kuzi ben geldim diye bağırıyordu bu gerizekâlı."Dedi Lisa gülerken.

"İyice beni hakaret şeysi ilan ettiniz ya!"Diye sitem etti Amanda.

"Şeysi?"Dedi Miranda alayla ve soru sorar bir şekilde.

"Aman!Her neyse işte!?!"Dedi Amanda sinirle. Lisa ve Miranda onun bu haline gülmekle yetindi.

"Kuzilerim size ne kadar kızgın olsam da kalcak yerim yoktu. Yani burada kalıyorum."Lisa her zaman böyle rahat bir kızdı aynı zamanda umursamazdı da insanların ne söylediklerini ne düşündüklerini hiç bir zaman düşünmezdi.

Lisa dış görünüş olarak da çok güzel bir kızdı. Kapalı pembeden açık turuncuya doğru açılan saçları vardı ve çoğu zaman da burnuna piercing takardı. Aynı zamanda gözlük de takmak zorunda değildi ama o kendine gözlüğü çok yakıştırdığı için numarasız gözlük takmayı tercih ederdi.

"İyi geç hadi. "Dedi Amanda kenara çekilirken.

"Zaten geçecektim."Dedi Lisa burnunu kırıştırırken.

Amanda Lisa'dan öncelerinde fazlasıyla nefret ederdi. Yani daha çok lakaik hareketlerinden fazlasıyla nefret ederdi. Ama onu zamanla tanımış ve ne kadar temiz kalpli bir kız olduğunu anlamıştı.

Miranda'nın ise her zaman en sevdiği kuzeni olmuştu. Diğerleri fazlasıyla şımarık ve para düşkünüydü.

Herkes kendi odasına çekilmek yerine bu gün salonda oturmayı tercih etmişti.

"Bu kız kim lan? "Diye sordu Çağlar rahatça.

Ardından kapı zili odada bir kez daha duyuldu.

Bu sefer Toprak kapıyı açmaya gitti kimin geldiğini zaten biliyordu.

İçeriye boyalı olan sarı saçları ve Toprak'ın aksine mavi gözlü bir çocukla gelmişti.

'Oo! Kardeşim.'Gibi benzer cümleler kurarak yaklaşan erkekler gülen ve gülmeyen insanlar doldurdu evin odalarını duvarlarını.

Artık bir aile olmaya başlamışlardı. Acı peşlerini bırakmıyordu belki ama yine de onlar acının ailesi olmaya devam ediyorlardı.

***

Eve yeni gelen erkek ve kız bütün herkesle tanışmıştı.

Doruk,Toprak'ın ikiziydi. Yani çift yumurta ikizi. Bu yüzden birbirlerine hiç ama hiç benzemezlerdi.

Lisa,Miranda ve Amanda'nın kuzeniydi.

Lisa Gillar ve Doruk Aytekin de aileye dahil olmuştu.

"Oo! Burda kızlar da varmış ben daha ne isterim?"Dedi Doruk gülerken.Toprak ise onun ensesine şaplak atarken "Kes sesini! "Diye de eklemeyi unutmamıştı.

Miranda sadece gözlerini devirmekle yetinmişti. Salak saçma esprilere cevap vermekten hep nefret etmişti.

"Bence de kapa çeneni maviş! "Dedi Lisa gülerken.

"Sus kız zilli! "Dedi Doruk da sahte bir sinirle.

"Sizin kadar salak insanlar daha görmedim!"Dedi Miranda odasına doğru ilerlerken.

"Sağol ya iltifatların(!)için! "Dedi Doruk alayla.

Miranda kafasını çevirip tek kaşını kaldırdığında"Bende diyordum ki cidden ne kadar salağız."Dedi Doruk sahte bir gülüşle. Bu kızdan ürkmüştü.

Zaten miranda Gillar'dan korkmamak imkansızdı.

Dün gece de bütün kızları iyi bir şekilde benzetmişti.

Kızlar Miranda Gillar'ın on sene boyunca boks yaptığını bilmiyorlardı.

Miranda boksa sekiz yaşında başlamıştı.Vücudunun gelişmesi için boksa erken yaşta başlamıştı.on yedi yaşında ise ringe çıkmaya başlamış ve çoğu rakibini yenmişti.

Miranda Gillar ruh olarak da bilek olarak da çok güçlüydü.

***

Jilet İzleri #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin