-5-

611 50 0
                                    

Hayat bazen ruhların canlarını sökermişcesine acıtırdı.

Kanı çekilmiş olan ruhların kanını akıtırdı.

Bazı ruhlar vardı ki acıyla bütünleşmişti.

Acı çekenler ölmek isterdi hem de yalvarırcasına.

Ama ölmek bile kaçış yolu değildi.

Acıdan kurtulmak İMKANSIZDI...

Miranda kapıyı tıklatmadan açtı ve içeriye girdi ardındanda Amanda.

''Ah!Siz yeni gelen öğrenciler olmalısınız.''Dedi sınıftaki genç ve yakışıklı olan öğretmen''Kendinizi bize tanıtır mısınız?''Diye de devam etti.

''Ben Miranda,Miranda Gillar bu da ikizim Amanda Gillar.''Dediğinde sınıfta şaşırdıklarını belli eden diyaloglar oluştu.Miranda ve Amanda'nın ikiz olduklarına inanamamışa benziyorlardı.

''Hmm!Miranda ve Amanda hoş geldiniz.Boş bir yer bulup geçebilirsiniz.''Dediğinde Amanda kızılımsı doğal olan saçları ve buz mavisi gözleri olan güzel bir kızın yanına oturmuştu.Miranda ise tek boş yer olan en arka sırada bir erkeğin yanına oturmak zorunda kalmıştı.

Yanındaki çocuğun belirli bölgelerinde değişik dövmeleri vardı. Oldukça da yakışıklıydı .Gizemli bir havası ve çekiciliği vardı.

İlk defa bir erkek ona bu kadar farklı gelmişti.

''Beni gözünle Yemen bittiyse önüne dönebilirsin.''Dedi.

''Pardon ama,''Dedi Miranda alayla''Hayvan eti yemiyorum.''

***

''Yeni yüzler görüyor gibiyim.''Dedi gözlüklü kızıl saçlı fizik öğretmeni.Miranda ve Amanda'yı tahtaya çıkardı ve sorularını sıralamaya başladı.

''Buyurun kendinizi tanıtın.''

''Miranda ve Amanda Gillar.''Dedi Miranda umursamazca.

''Kardeş misiniz?''

''Hayır ikiziz.''

''Hiç benzemiyorsunuz çift yumurta ikizi mi?''

''Hayır benim tarzım değişik sadece.''

''Peki nereden geliyorsunuz?Ve türkçeyi nasıl bu kadar iyi biliyorsunuz?''

''Amerika'dan geldik annemiz de türk.Bence size bu kadar bilgi yeter.''Dedi ve yerine doğru ilerleyip oturdu Miranda.

Kızıl saçlı olan öğretmen ona şaşkınlıkla bakarken kendini topladı ve dersine devam etti.Amanda'da yerine oturmuştu.

Gizemli defterini açıp yazmaya başladı;

Hayat gün geçtikçe beni tüketiyor külü düşmemiş bir sigara gibi.Hayat beni hep hatalarımla sınıyor sigaradan dolayı ömrünü yitirmiş siyah ciğerler gibi...

Jilet İzleri #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin