Prolog.

1.1K 28 2
                                    


Jako mała dziewczynka wierzyłam w piękne księżniczki, które mają swojego rycerza w lśniącej zbroi na białym koniu, w szczęśliwe zakończenie. Sądziłam, że i ja trafię na swojego księcia z bajki, z którym przeżyję resztę życia długo i szczęśliwe, aż do samego końca.

Miałam nadzieje, że na mojej drodze pojawi się ktoś pogodny i zarazi mnie tą ekscytacją do życiaŻe ominę mrok, ciemność i szarą rzeczywistość - bo właśnie tym można cię nazwać.

Otworzyłeś mi oczy i przedstawiłeś świat zupełne inaczej niż się tego spodziewałam. Pozytywne emocje zamieniłeś w: złudzenie, starach, nienawiść i ból. Byłeś zepsutym, zagubionym i doszczętnie zniszczonym chłopakiem. Jednak w głębi serca, wiedziałam że coś mnie do ciebie ciągnęło i skrycie liczyłam, że ty także to czułeś. Straciłam dużo czasu na te myślenie. Ty nie czułeś nic. Bo byłeś jedynie moim mrokiem bez uczuć.

Każde z nas pragnęło odrobiny miłości, którą przez chwilę mieliśmy i którą przyszło nam utracić w tak szybkim czasie. Kłamiąc raz sprawiliśmy, że w krótkim czasie już nie odróżnialiśmy fikcji od rzeczywistości.

~**~

Hejka wszystkim!

Nie sądziłam, że uda mi się jeszcze wykombinować równie dobrą historię co poprzednią. Jest mi niezmiernie miło powitać was w pierwszej części dylogii "Lies". Historia Cassandry i Jaidena będzie dla mnie nie złym wyzwaniem, bo chcę żeby była jeszcze mroczniejsza niż dylogia "Inferno".  Mam nadzieję, że spodoba się wam ona tak samo jak mi.

Tt: booksbyjulkxa
Buziaki 💋

Silent Lies 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz