13.Bölüm "Savcı Hançer"

12.6K 575 72
                                    

Merhabalar nasılsınız?

Umarım bölümü beğenirsinizzz

Oy ve yorum atmayı unutmayın 🌸



Saat gece yarısını geçmişdi,Hançerin Adliyedeki işi bitince adliyeden çıkıp arabasına binmişti. Kısa sürede konağa gelince arabadan inip anahtarları korumaya verdi. Konak sessizdi,herkes uyumuş olmalıydı.

Yukarı odaya girdiğinde azat koltukda oturmuş elindeki viskiyi içiyordu. Kapıyı kapatıp giyinme odasına adımlamışdı ki Azatın sesiyle olduğu yerde kaldı.

"Nerde kaldın bu saate kadar?" Diye sormuşdu soğuk sesiyle.

"Adliyedeydim ya hani azat,benim işim normal bir iş değil ya istediğim saatte gelemiyorum öyle lay lay lom"

"Aradım seni niye açmadın? Haber etseydin,etmen lazımdı!"

"İşim vardı!"

Azat hançeri kolundan tutup sıkmıştı. Farkında değildi ama sarhoştu ve hançerin canı yanıyordu.

"Eeh! Bırak be kolumu! İstesem şu an o sıçtığımın töresi umrumda olmaz boşarım seni Azat Ağa! Bana böyle kol sıkmalarala gelme! ben bir kol sıkmayla yıkılacak kadın değilim bilesin!"  Diyip kolunu kurtarıp giyinme odasına gitmişti.

"O zaman yerini bileceksin Hançer Haznedar!" Diye bağırmıştı arkasından Azat.

Hançer Üstüne pijamalarını giyip tekrar odaya döndü. Azat hala koltukda oturuyordu.

"Kalk yerimden uyuyacağım"

Azat birşey demeden kalkıp banyoya gitmişti hançer ise battaniye ve yastığını alıp koltuğa geçti. Kısa sürede yorgunlukdan uyuya kalmıştı.

***

Hançer giydiği beyaz gömlek üstüne keten siyah yelek ve onun üstüne giydiği siyah ceket ve siyah etekle oldukça güzel görünüyordü. Tabiki beyaz uzun botlarını da giymeyi unutmamışdı.

Mert kapıdan içeri girince hançeri görmüş ve hemen yanına gelmişti. Elle tokalaşmalarının ardından ikiside oturmuştu.

"Evet savcım sizi dinliyorum"

"Babam ölmeden 1 hafta önce ağrıları başlamış yani yavaş yavaş. Önce başı ağrıyormuş sonra midesi bulanmış daha sonra da ateşi falan oluyormuş. Biraz araştırma yaptım ve yavaş yavaş zehirlenme olduğunu gördüm. Yani biri ilaçla babamı yavaş yavaş zehirlemiş ve babam ölmüş."

"Muhtemelen yediği içtiği şeylere koyuyorlarmış savcım doğru muyum?"

"Aynen öyle mert ve şimdi başlıyoruz bir ekip alıyorsun ve bizim eve gidiyoruz. Anneme sordum sadece babamın o gün yediği ve içtiği tabak duruyor"

"Tamam savcım biz evi komple inceleriz zaten otopsi raporu da çıkacak demiştiniz bu sayede hızlıca çözeriz diye umuyorum"

"O halde kalkalım"

Önde bir polis arabası arkasında olay yeri inceleme ekibi aracı ve en arkadaki arabada da Hançer ve Mert. Şervan konağında durmuşlardı. Hançer en öndeydi kapıyı çaldı ve kapıyı hançerin hiç bir zaman gözüne girmeyen hizmetlileri mizgin açtı.

"Buyrun hançer hanım?" Diye sordu Mizgin gözlerini kaçırarak.

"Önümden çekil Mizgin!" Dedi hançer
uyarıcı ses tonuyla.

Mahi MehlikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin