Merhabalar, Nasılsınız?
Umarım bölümü beğenirsinizzz
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🩷
Mahi Mehlika 20.Bölüm
Sezon Finali.
"Nasuh Tövbesi"Yazardan
Hançer gözlerini açtığında havanın kararmak üzere olduğunu gördü, nasıl bu kadar çok uyumuşuz diye geçirdi içinden. Yan tarafına döndüğünde Azatın hala uyuduğunu gördü.
Kalkıp banyoya girip duş aldıktan sonra giyinme odasına geçti. Dizide beyaz bir etek ve siyah boğazlı kazak giydi. Uzun botlarını da ayağına geçirip odadan çıktı.
Yatağa doğru adımlayıp Azatı dürttü."Azat, Azat kalk hadi geç oldu" dedi.
"Ne?" Dedi uykulu sesiyle.
"Ya Azat kalksana diyorum" dedi bir kez daha ama Azat kalkamadı.
"Ula kalk diyrum kalksana!" Diye bağırdı Hançer,sinirden şive yapmıştı.
Azat hemen gözlerini açıp yerinde doğrulmuşdu.
"Ya kalktık kızım tamam ya" dedi Azat ve söylene söylene lavaboya girdi.
Hançer aynanın karşısına geçip geçip saçını taradı ve kendi haline bırakıp hafif bir makyaj yaptı. Azat da hazır olunca beraber aşağı salona geçtiler. Herkes koltuklarda oturuyordu. Yan yana geçip oturdular.
"Nasıl iyi dinlendiniz mi çocuklar?" Diye sordu Emine hanım.
"Teşekkür ederiz hala,güzel dinlendik" dedi Hançer.
"De hayde sofra hazır buyrun geçelim"
Herkes hep beraber masaya geçip oturmuştu ve yemeğe başlanmışdı. Hançer açıkdığı için iştahla yemeklerden yemeye başlamışdı ve bu emine hanımın gözünden kaçmamışdı. Hançere tebessüm ederek bakıyordu.
"Kızım? Ne güzel iştahla yiyorsun öyle,hamile misin" dedi. Hançerin ağzındaki yemek boğazında kalmıştı. Dîyar, Fırat,Baran ve Arjin bu anın üstüne gülmemek için zor durmuşlardı.
Azat bir bardak su doldurup hançere verdi ve göz göze geldiler, hançer gözlerini kaçırdı ve Emine hanıma döndü.
"Yok hala,hamile değilim" dedi hançer tebessüm etmeye çalışarak.
O andan sonra hançer sessizce yemeğini yemişti. Yemekden sonra çaylar içilmiş ve o gün bir şekilde geçip bitmişti.
🪻
Sabahın erken saatleriydi,evde büyük bir telaş vardı çünkü kına konakda olacakdı. Hançer ve Azat uyanmış hazırlanmışdı ve aşağı inmişdi.
"Amcaoğlu kahvaltı yaptınız mı?"
"Yok amcaoğlu şimdi iniyoruz yapmaya"
Hep beraber masaya geçmişlerdi,Emine hanım işi olduğunu söyleyip çıkmıştı salondan. Gençler kahvaltısını yapmış, bitirmişdi. Erkekler damat ile birlikte evden çıkıp berbere gitmişti.
"Kuaför ne zaman gelecek Zeynep?" Diye sordu Arjin.
"Birazdan gelir,hadi biz odaya çıkalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika
Teen Fiction"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...