Merhabalar, Nasılsınız?
Umarım bölümü beğenirsiniz...
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🌸
~
Keyifli okumalar...
"Evde toz halinde bir ilaç kutusu bulundu ama boş,kamera kaydında Azat Haznedarın aynı kutuyu birinden aldığı görünüyor"
"Ne! Ne diyorsun sen ekin, ver hemen kamera kayıtlarını"
Ekin flaşı verip odadan çıktı. Hançer hemen bilgisayarı açtı ve flaşı taktı. Bunları yaparken elinin titremesine engel olamamışdı. Videoya tıklayınca Azatın karşısındaki adamın Azata ilacı verdiği ve Azatın da para verdiği görünüyordu.
Hançer şoka girmişti Azat gözü dönmüş yapmış olabilirdi ama neden şimdi? Bu kadar zaman neden beklemişti? Ve gerçekten yapmış mıydı bunu?
Hançer cep telefonunu çıkarıp arjini aradı."Alo, Arjin abin evde mi?"
"Yok yenge,aşiret toplantısı varmış oraya gitti"
"Bana hemen gittiği yerin konumunu atıyorsun?"
"Birşey mi oldu?"
"Sen at bana arjin bekliyorum,hadi akşam görüşürüz"
"Tamam görüşürüz"
Hançer flaşı cebine atıp odadan çıktı. Ekin koridardaydı hemen yanına gitti.
"Ekin hemen bir ekip alıyorsun,Azat Haznedara gidiyoruz"
"Emredersiniz Savcım"
***
Hançer ve iki polis arabası büyük konağın önünde yani aşiret toplantısının olduğu konağın önünde durmuşlardı. Hançer önden inip kapıya doğru adımladı kapıdaki adamlar önüne geçmişti.
"İçeri giremezsiniz" dedi bir tane koruma. Hançer ise cebindeki kartını çıkarıp gösterdi.
"Buyrun sayın savcım" dedi yine aynı adam kafasını önüne eğerek.
"hangi kattalar"
"İkinci kattalar sayın savcım"
Hançer hızla ikinci kata çıktı azat ve yarısını tanıdığı aşiret ağaları vardı,hepsi ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Bölüyoruz ağalar ama kısa sürecek" dedi gözlerini ağalara çevirerek. "Azat Haznedar seni Ciwan Şervanı öldürme şüphesiyle gözaltına alıyorum" dedi gözlerini azata dikerek. Azat şaşkın bir şekilde hançere bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika
Teen Fiction"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...