3.Bölüm "Alışveriş"

23.1K 775 113
                                    

Merhabalar nasılsınız?🌸

Umarım bölümü beğenirsiniz🫶🏻

Oy ver yorum yapmayı unutmayın

Not:alışıla gelen doğu kitaplarından farklıdır,bir töre kitabi olduğunu ve doğma büyüme kaç yıllık doğulu biri olarak yazdığımı bilerek okuyun

Yüzüme vuran ışıkla gözlerimi açtım açmak istemediğim bir güne açtım yine gözlerimi. Yerimden kalkıp banyoya girdim,elimi yüzümü yıkadıkdan sonra dolabı açıp beyaz elbisemi üstüme geçirdim. havalar ne soğuk ne sıcakdı. son olarak da saçlarımı tarayıp düz halde bırakıp,parfümümüde sıkıp odadan çıktım.

Saat daha henüz erkendi ahıra gidip kara'yı aldım ve üstüne bindim. haraket etmesi için bir hareket yaptığımda hızını almış çoktan koşmaya başlamıştı. Kısa sürede her zaman geldiğim uçurum kenarına geldim, burası bana ait gibiydi daha önce kimseyi burda görmemiştim ta ki az önceye kadar.
Azat Ağa'nın arabasına yaslanmış sigara içerken manzarayı izlediğini gördüm.
Kara'nın üstünden inip ona doğru yürüdüm ve bende arabaya doğru yaslandım.

"Neden berdeli kabul ettin? Neden karşı çıkmadın?" dedi.

"Kızlar kalbindeki unutmak için mecbur kaldığı evliliği kabul eder." Dedim. Umutdan bahsetmiştim. Hem ondan, hem de abim veya babama birşey olmasın diye yapmışdım.

"Her gittiğim yerde karşıma çıkmak zorunda mısın?" Diye sordum konuyu değiştirerek.

"Bundan sonra hep beni göreceksin" dedi. sesi soğuktu.

"Ölsem daha iyi" dedim tiksinir sesimle.

"Senle asla gerçekten karı koca olmayacağız" dedi dişlerinin arasından.

"Güzel,bende bunu istiyordum. zaten öyle birşey yapmak istersen görürsün" dedim kendimden emin şekilde.

"Bana bak Hançer, siktiğimin töresi yüzünden zaten her gün senle aynı şehirde,evde olacağım asabımı bozma benim" dedi kolumu tutup sıkarken.

"Bana bak Azat Haznedar ben senin bildiğin kadınlardan değilim! Öyle bir kolumu tutup,sesini yükselterek beni ezebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun! Ben farklıyım,sana asla boyun eğmem ve tam tersini yaparım haberin ola!" dediğimde kaç seferdir karşılık vermeme şaşırmıştı.

"Sana cehennemi yaşatacağım! Göreceksin!" Dedi sinirle.

"Komik adamsın Azat Haznedar" dedim yarı gülerek.

"Bunu diyen ilk kişisin" dedim.

"Hele bir dene bakalım Azat Haznedar" dedim ciddi bir şekilde.

"Niye ne yaparsın?" Diye sordu.

"Urfa şahidim olsun ki Urfa meydanında herkesin içinde kafana sıkarım" dedim gözlerine bakarak.

Şaşırmıştı daha önce böyle kafa tutan kadın görmemiş olmalıydı,bundan sonra hep görecekdi. Arkamı dönüp Kara'nın yanına doğru gittim.

Mahi MehlikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin