Merhabalar,nasılsınız?
Umarım bölümü beğenirsinizzz
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🩷
~
Keyifli okumalar...
Çok çaresiz hisseder insan bazen, çok paramparça hisseder. Hançer şu an öyleydi ambulansda,bir eliyle Azatın yarasına bezle basıyor, diğeri eliyle de elini tutuyordu. "Dayan Azat, Lütfen dayan" dedi sesindeki çaresiz tonla. Beyaz pijaması kanlar içinde kalmıştı,
Yine beyaz giymişti ve beyazlar içinde kanlar içinde kalmıştı,fakat bu sefer kendi kanı değildiBu sefer Azatın kanıydı.
Gözlerinden yaşlar çeşmeden su akar gibi akıyor, gözlerinin önü bulanık olduğu için önünü görmekde zorluk çekiyordu. "Durumu iyi mi?" Diye sordu kafasını kaldırıp sağlık personeline. "Şu an durumu kritik, çok kan kaybı var" dedi kadın. "Dayan Azat,biraz daha dayan" dedi hançer.
Kısa sürede ambulans hastaneye gelince hızla Azatı indirdiler,evdekiler çoktan gelmişdi. Sedyenin yanında yürüyor, Azatın elini tutuyordu hançer. Doktor ve hemşireler sedyeyi ameliyata koyunca Hançerin tuttuğu Azatın eli avuçlarından kaydı ve kapı kapandı.
Zilan hanım hızla Hançerin yanına geldi,elini kaldırdığı gibi Hançere tokat atmışdı. Yüzü yana düşen Hançer ne olduğunu anlamamışdı bile. "Sen yaptın dimi? Öldürdün sonunda torunumu!" Dedi Zilan hanım hastaneyi inleten sesiyle. "Ne olacak katil Ciwan'ın katil kızı!" Dedi Hacer hanım.
"Ben yapmadım,Ben nasıl yapayım böyle birşeyi" dedi Hançer kafasını kaldırıp. "Yalan söyleme bana!" Dedi Zilan hanım aynı yüksek çıkan sesiyle. Azatın abisi ağır gelip Hançeri arkasına almışdı. "Babaanne! Şu an bunun sırası değil,hem bu kız nasıl yapsın böyle birşey? Yaparsa dışarda mı yapar az mantıklı olun!" Dedi.
Hacer hanım ve Zilan hanım birşeye demeden geçip oturdular. Hançerin elleri ve üstü başı kan içindeydi. Rojda Hançerin yanına geldi. "Güzelim gel elini yüzünü yıkayalım baksana hala kan var" dedi. Hançer ellerinde Azatın kanını daha fazla görmek istemediği için Rojdayla birlikte yürümeye başladı. Yürürken oldukça ruhsuz ve hala şokda gibi görünüyordu. Lavaboya gelince Rojda elini yüzünü yıkamasına yardımcı olmuş ve lavabodan çıkmışlardı.
Tekrar koridara gelmişlerdi. Herkes buradaydı ve aşırı kalabalıkdı. Zilan Hanım,Hacer Hanım,Hüseyin bey, Murat bey,Dîyar,Fırat ve Arjin hepsi buradaydı. Hançer akan gözyaşlarıyla birlikte sandalyede oturmuş sessizce ağlıyor,ve hala titriyordu. Kimseyi duymuyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika
Teen Fiction"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...