Herkese merhabalarrr
Umarım bölümü beğenirsinizzz
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🎀
Keyifli okumalar...
Herkes sofraya geçmişti. Yoldan geldikleri için acıkmışlardı ve iştahla yiyorlardı. Bir yandan sohbet edip, bir yandan yemek yiyorlardı.
Ara ara Hançerin çok yemesiyle dalga geçip gülüyorlardı. Hançer ise kızıp, iki dakika sonra tekrar yemeğine dönüyordu. Azat, karısının bu halini kahkaha atarak izliyordu.
Yemeklerde yenildikden sonra kızlar sofrayı toplamaya başlamıştı. Hançer eline bir tabak almıştı ki Asiye Hanım söze girmişti.
"Kızım, sen gebesin otur. Aha bunların işi ne yapsınlar." Dedi kızları göstererek.
Hançer gülerek Azatın yanına geçip oturdu. Kızlar bulaşıkları halledip çayları dağıtmışdı. Yine sohbet devam ederken çaylar içiliyordu.
"Hatırliyor musun Murat, Azat küçükken de gelmiştunuz bir kere."
"Hatırlıyorum abla."
"O zaman daha Azat ha kuçucukdi. Bi gün bize kızmuşti. Tüm gün odasundan çikmadi. Ha yemek vaktu geldi, Azat hala ortada yok. Yukarı çıktum baktum cam açuk, Azat yok. Evden kaçmiş." Dediğinde Hançer gülerek dinlemişti.
Azata döndü. "Gerçekden mi?" Diye sordu.
"Ya küçüktüm işte o zaman." Dedi Azat gülerek.
"Tabi tüm herkes toplaşduk Azatı arayruz. Meğer sen git, bir agacun tepesune çık, orda uyuya kal." Dediğinde Hançer kahkahayı basmıştı.
"Çok akıllı bir çocukmuşsun gerçekden Azat." Dedi gülerek Hançer.
"Sen nasılsın acaba?" Dedi Azat ve Avşin hanıma döndü.
"Hançer nasıldı anne?" Diye sordu.
Avşin Hanım gülmeye başladı. "Bakma sana öyle dediğine, kendisi fırlamaydı. Bir gün babasını silah kullanırken görünce o da
kullanmayı istedi. Babası izin vermedi tabi küçük olduğu için. Sen git, herkes uyuduğunda silahı yerinden al, sık. Tüm herkes gece uyanmadı mı silah sesine!" Dedi gülerek Avşin Hanım.Hançer annesine pes der gibi baktı. "Ya Anne!" Dedi söylenerek.
"Mehlika gerçekden tebrik ediyorum, çok akıllıymışsın küçükken." Dedi onla dalga geçerek Azat.
Gece güzel geçerken, saat geç olmuştu. Şimdi sıra da kim, kimle nerde kalacakdı.
Ev iki katlıydı ve 7 oda vardı. Biri Asiye Hanım'ın, biri Barışın, biri de Birsenin idi. Geriye 4 oda kalmıştı. Birinde Murat bey, Dîyar ve Baran kalacakdı. Birinde Hançer, Azat, Hazar ve Neslişah. Birinde Delal, Arjin, Berivan, Rojda ve Avşin hanım kalacakdı. Son oda da ise Cihan ve Fırat.
Herkes odalarına dağılmıştı. Hançerlerin odasında, yerde iki yatak ve çift kişilik bir ranza vardı.
"Nasıl yatacağız şimdi?" Dedi Hazar.
"Benim karım hamile, benle karım ranza da yatacağız." Dedi Azat rahatça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika
Novela Juvenil"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...