11.Bölüm "Ölüm"

18.3K 654 150
                                    

Herkese Merhabalarrr

Umarım bölümü beğenirsinizzz

Oy ve Yorum atmayı unutmayın 🩷

Bölüm 11
"Ölüm"

Keyifli okumalar...

"kim bu beyfendi hançer?" Diye sormuştu Mert.

"Azat Haznedar, Hançerin eşiyim" dedi Azat her zamanki dik duruşuyla.

Mert şaşırmıştı çünkü hançerin küçüklükden beri evlenmek istemediğini biliyordu. Şaşkınlıkla hançere döndü.

"Tebrik ederim. Müsaitsen dışarda bir yerde birşeyler yiyip konuşalım mı?" Diye sordu Hançere mert.

Azat dişlerini sıkıyordu. Kimsenin karısıyla birlikte dışarda oturup yemek yemesini istemezdi. Hem erkekdi hemde laf gelebilirdi.

"Dışarda olmaz,eve geçin orda konuşup yemek yersiniz" dedi Azat.

"Bende biraz yorgunum mert,bencede evde konuşalım" demişti hançer.

Mert onaylar anlamda kafasını salladığında konağa girmişlerdi. Azat ise eve bir dosya almaya gelmişti. Kendini kandırıyordu,hançerin nasıl olduğunu görmek için kendi gelmişti. O günden sonra hançerin kötü olduğunu biliyordu ve ister istemez merak ediyordu.

Mert ve Hançer salona geçtiğinde Azat çalışma odasına gidip dosyayı aldı tam çıkacakken salona çıktı,kapının oradan içeriye baktı. Hançer adeta kahkaha atacak gibi gülüyordu. Gülüşü çok güzel diye geçirdi içinden Azat Ama hemen kendine gelip sert ifadesini takınıp konakdan çıktı.

Hançer mutfağa gidip çay getirmişti kendi ve mert için,beraber çay içip sohbet ediyorlardı. Mert soru sormak istiyordu ama sabahdan beri kendinde o cesareti bulamıyordu,hançerde bunun farkındaydı. Mert en son dayanamayıp sormaya karar vermişti.

"Hançer sana birşey soracağım?"

"Sor Mert"

"Azatla severek mi evlendin? Seviyor musun onu?"

"Sevmiyorum ama evlenmeyi kabul ettim"

"Neden hançer? Neden yaptın bunu? Yakında mesleğini eline alacakdın,savcı olacakdın?"

"Mecburdum mert. Beraber büyümedik mi biz? Töreleri en az benim kadar iyi biliyorsun. Benim babam benan hanımı öldürdü, abim Neslişahı kaçırdı. Ya babam ya hazar abim ölecekdi"

"Hançer y-"

"Hiçbir şeyi değiştiremezsin Mert. Özellikle de  töreleri"

"Anlıyorum hançer"

Artık akşam olmak üzereydi,Mert kalkacağı sırada zilan hanım gelmiş ve ters ters bakmaya başlamışdı.

"Ben gideyim artık hançer kendine iyi bak tekrar görüşürüz"

"Görüşürüz"

Mert gittikten sonra zilan hanım hançerin karşısına geçmiş ve tiksinir bakışlarını göndermişti. Hançer ise başı dik bir şekilde duruyordu.

Mahi MehlikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin