Herkese Merhabalar 💕
Umarım bölümü beğenirsinizzz
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🌸
Keyifli okumalar...
Azatın ve Hançerin önce kaşları çatıldı, sonra birbirine baktılar. İkiside böyle birşeye izin vermem der gibi bakıyordu birbirine.
"Nerde ve ne zaman toplantı?" Diye sordu Azat.
"Birazdan, Derbas Ağa'nın konağında." Dedi Ağır.
"Gidelim Azat." Dedi Hançer. Azatın bakışlar Hançere döndü.
"Sen gelmiceksin." Dedi Azat. Hançer kafasını iki yana salladı.
"Hayır, bende gelicem. Orda seni sevdiğimi ve boşanmayacağımı söyleyeceğim." Dedi Hançer. Azat ne yapsa işe yaramayacağını bildiğinden birşey demedi.
"Abi"
"Söyle kardeşim"
"Biz önce yukarı çıkıp üstümüzü değiştiriyor, ordan aşiret toplantısına geçiyoruz."
"Bizde gelelim oğlum, daha kalabalık oluruz."
"Gerek yok. Hemen geri geleceğiz zaten." Dedi Azat kendinden emin bir şekilde. Ağır kafasını onaylar anlamda salladı.
Önde Azat, Arkada Hançer salondan çıktı. Yukarı odaya geldiklerinde, yüzlerini birbirine döndüler.
"Ne yapacağız Azat?"
"Oraya gideceğiz ve boşanmak istemediğimizi söyleyeceğiz."
Hançer kafasını onaylar anlamda salladı ve giyinme odasına girdi. Siyah dizde bir elbise giyip, aynı renkde uzun botlarını giydi. Giyinme odasından çıkınca bu sefer Azat girdi içeri, üstünü değiştirmek için.
Hançer yine siyah tonlarda hafif bir makyaj yapıp, saçını yaptı. Parfümünü de sıkınca Azat da odadan çıktı. O da parfümünü sıkıp saçını taradı.
Azat elini Hançere uzattı. Hançer kafasını kaldırıp Azata baktı ve Azatın elini tuttu. Beraber odadan çıkıp aşağı indiler. Arabaya bindiklerinde kısa sürede konağa gelmişlerdi. Arabadan indiklerinde kapı'nın önünde iki koruma vardı.
Korumalar onlara ters ters bakıp kapıyı açmışdı. Hançer ve Azat el ele içeri girince, avluda Ağaların masada oturduğunu gördü. El ele onlara doğru yaklaştılar.
"Selamün Aleyküm Ağalar." Dedi Azat. Kimse birşey demedi.
"Sen yine mi geldin Hançer Haznedar? 1 kere oldu birşey demedik, 2 kere oldu birşey demedik ama yeter! Kadınların aşiret toplantısına katılması yasaktır." Dedi Derbas Ağa. Hançer tebessüm etti ve elini masaya koydu.
"O zaman bende şöyle diyeyim;Ben hem Hanım Ağa, hem de Savcıyım. Bir Savcıya, onu geçtim bir karı koca arasına girip, onların boşanmasına, onlar adına karar verilmesi ne kadar doğru?" Dedi. Masada bir sessizlik oldu ve Hançerle Azat yan yana oturdu.
Derbas ağa boğazını temizledi. "Evet Ağalar, Biliyorsunuz ki Hançer 2 yıldır ortada yoktu. Bu yüzden Azat evlenecekdi, ama bir takım olaylar oldu orayı geçiyorum. Konu şu ki; Azat ve Hançer 2 yıl ayrı kaldı, boşanmaları gerek." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika
Teen Fiction"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...