Merhaba nasılsınız?
Umarım bölümü beğenirsinizzz
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🌸
Keyifli okumalar...
Arjin koluma girince beraber salondan çıktık,merdivenlere gelince tereddütle bana baktı çıkabilir misin der gibi. zor olacakdı ama kafamı olumlu anlamda sallamışdım. Tam beraber çıkacaktık ki Azaltın sesiyle olduğumuz yerde kaldık.
"Durun" dedi.
Aynı anda arkamıza döndüğümüzde Azat az ilerimizdeydi kısa sürede yanımıza geldi
"Bu şekilde çıkamazsın" dedi.
"Nasıl çıkacağım başka?" Dedim.
Daha ben ne olduğunu anlamadan kendimi Azatın kucağında merdivenlerden çıkarken buldum.
"Ne yapıyorsun sen be bırak beni' dedim etrafa bakarak.
"Dikişlerinin açılmasını istemiyorsan konuşma" dedi soğuk sesiyle.
Normalde olsa inmek için elimden geleni yapardım ama dikişlerim gerçekten de açılabilirdi ve şimdi de acıyordu zaten. şu an henüz iyleştigimi söyleyemezdim.
Kısa sürede odanın önüne geldiğimizde dirseği ile kapıyı açıktan sonra odaya girip beni yatağa bıraktı. Üstümdeki kıyafetle rahat etmiyordum,pijamalarımı giymek istediğim için yerimden kalkmak istedim."Ne oldu? uzansana,dikişlerinin açılmasını mı istiyorsun?" Dedi.
"pijamalarımı giyeceğim" dedim.
"Ben çıkarırım giyersin,uzan" dedi.
Yerime geri uzandığımda dolabın önüne geçip bir süre kıyafetleri kurcaladıktan sonra bir takım pijama çıkarmıştı ama pijama beyaz renkti.. sabır çektim.
"Ya sen bilerek mi yapıyorsun? ben beyazlar içinde kendi düğünümde vuruldum! Beyaz kıyafet görmek istemiyorum artık!" Dedim. Yaşadığım kolay birşey değildi, bir süre beyaz kıyafet görmek,ne de giymek istiyordum.
Azat ne yapacağını şaşırmışdı bağırarak söylediklerimle beni haklı bulduğu için hemen pijamaları dolaba koymuş yerine siyahını çıkarmıştı. pijamaları yatağın üstüne bırakmıştı.
"Afedersin,ben Arjini çağırırım giymene yardım eder" dedi.
Kapı açılınca Arjin gelmişti,hemen yanıma gelmişti.
"Merak etme yenge ben yardım ederim sana" dedi tebessüm ederek.
"Teşekkür ederim arjin" demiştim hafif gülümserken.
Arjinim yardımıyla pijamalarımı giymiştim ve uzanmıştım. aynı zamanda acıkmışdım da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahi Mehlika
Teen Fiction"Gözleri Aynı Hançer Gibi, Adı da Hançer Olsun" "Gözleri Özgür Bakıyor, Adı Azad Olsun" •Şanlıurfa'da Geçen Bir Berdel Hikayesidir... •Alışılagelmiş Töre Kitaplarından Farklıdır! •Mahi Mehlika Adlı Yazılmış İlk Kitapdır KİTAP BİTTİKDEN SONRA DÜZENLE...