8. Párty?

22.7K 767 52
                                    

Vyběhla jsem do svého pokoje a zavřela dveře. Sedla jsem si k počítači a přihlásila se na facebook. Hned by mi tam blikla zpráva od Freda.

"Ahoj, jak se máš? :-)" Napsal.

"Ahoj, dobře, co ty?"

"Jo jde to :-). Hele kámoš pořádá dnes večer narozeninovou párty a mě napadlo, jestli bys nechtěla jít semnou."

Cože? On chce abych s ním šla na párty? I když musím uznat, že pročištění hlavy s kamarádem by se mi hodilo.

"To není špatnej nápad. Na párty jsem nebyla ani nepamatuju. ;-)"

"Tak super. Vyzvednu tě v 19:00"

"Ok"

Zaklapla jsem notebook a podívala se na hodiny. 12:00. Najednou někdo otevřel dveře.

"Dobré ráno zlato, ty už jsi vzhůru?" Nakoukla do pokoje mamka a usmála se.

"Jojo" Také jsem se usmála.

"Hele, jdu ke kadeřnici, oběd máš v lednici. Pa"

"Ahoj mami"

Máma zavřela dveře a já se rozhodla jít si ohřát oběd. Čína, mňam. Jídlo jsem strčila do mikrovlnky a čekala na zapípání. Zapla jsem televizi a namačkala číslo 13, což bylo Óčko. Sedla jsem si s jídlem ke stolu a začala jíst. Bylo to hrozně dobrý. Když jsem dojedla dala jsem se do plnění krabic kvůli stěhování. Vyndala jsem si oblečení které si budu brát na tu párty. Krátká sukně, černé tílko a černé bolérko. Zbytek skříně jsem začala skládat do krabice s nápisem 'oblečení'. Nějaké kousky jsem hodila do pytle protože jsem věděla že si je na sebe už nikdy nevezmu. Pak jsem začala s knížkami a psacím stolem. Opět jsem něco vyhodila.

*****

Unaveně jsem si lehla do postele a vzala do ruky mobil. Prohlížela jsem Instagram a odepsala lidem na Facebooku. Včetně Natalie. Bylo 17:00. Rozhodla jsem se tedy začít už připravovat. Vešla jsem do koupelny a začala se oblékat. Oblečení mi docela slušelo, byla jsem ráda že se nemusím převlékat do něčeho hezčího. Ozdobila jsem to stříbrným náhrdelníkem a prstýnkem. Ještě náramek od Davida. Vzpomněla jsem si a něj a usmála jsem se. Zase mi chybí. Přemýšlela jsem nad tím co asi teď dělá a jestli na mě myslí. Z přemýšlení mě vyrušila máma. Vešla do koupelny a usmívala se. Byla úplně jíná. Blonďaté na krátko ostříhané vlasy na stranu, lehce nalíčené modré oči a plné tváře. Světle růžový lesk na rty a štíhlá postava. Mám krásnou mámu. Řekla jsem se a usmála se.

"Moc ti to sluší" Řekla jsem jí a vyzkoušela si jemnost nově ostříhaných máminých vlasů.

"Děkuju. Ty se někam chystáš?" Zeptala se s úsměvem.

"Jo jdu někam s Fredem." Odpověděla jsem a pokračovala líčením.

"Aha, tak to ho pozdravuj. Už jsem ho pěkně dlouho neviděla"

"Jojo" Odpověděla jsem.

Máma odešla a já už se konečně mohla plně věnovat sobě a své úpravě.

*****

V 19:02 někdo zazvonil. Naposledy jsem se zkontrolovala v zrcadle. Jemně kudrnaté vlasy, nalíčená a usměvavá slečna na mě ze zrcadla koukala. Popadla jsem kabelku a vyšla z pokoje. Mamka si tam samozřejmě povídala s Fredem.

"Ahoj" Usmála jsem se na něj.

Fred na mě koukal jak kdybych spadla z višně.

"Páni, moc ti to sluší" Pochválil mě a já poděkovala.

Rozloučila jsem se s mámou a vyjeli jsme.

"Kdo všechno tam vlastně bude?" Přerušila jsem ticho v autě.

"My, pár mých kámošů a jejich holčičí doprovody" Odpověděl s úšklebkem na tváři.

No, tak to bude asi zajímavý. Doufám že tam nebudou samý děvky. Pomyslela jsem si.

Cesta byla dlouhá a začínalo se stmívat. Koukala jsem se z okna na zapadající se slunce a přemýšlela nad Davidem. Ráno vystřelil jako šíp a pořádně se semnou ani nerozloučil. Byla jsem z toho poměrně smutná a nevěděla jsem co si o tom mám myslet. Co když je teď někde s Kate? Bála jsem se že mi lže a Kate furt miluje.

"Dík že jdeš semnou" Vyrušil mě Fred.

"To je v pohodě. Spíš já ti děkuju žes mi to nabídl"

"Rádo se stalo" Usmál se a zastavil na červenou.

"Upřímně, už se těším až se konečně něčeho napiju" Řekla jsem se smíchem v hlase.

"To jsme dva" Zasmáli jsme se a auto se zase rozjelo.

******

Zastavili jsme před velkým domem osvětleným blikajícíma barevnýma světýlkama. Z baráku šla slyšet hlasitá hudba a smích lidí. Fred vystoupil z auta a otevřel mi dveře. Podal mi ruku a já se za ní chytla. Usmála jsem se a dál jsem si prohlížela dům. Nečekala jsem to až tak velký. Rozešli jsme se směrem k domu a Fred mi jednou rukou obmotal bok a vešli jsme do domu. Všude bylo spoustu tančících lidí, páru líbajících se někde v rohu a zoufalců sedících u baru se skleničkou rumu v ruce.

---------------

Nový díl!:)

Váš názor? Moc vám děkuju za všechny Reads a první Vote!:)

Miluju vás, jste úžasní!

Mějte se krásně

Teri♥


Můj brácha je bůh (CZ) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat