2. Rodinná večeře

27.9K 974 16
                                    

Je to tady. První 'rodinná' večeře, na které poprvé uvidím svého budoucího nevlastního bratra. Co si mám vzít na sebe? Něco vyzývavějšího? Nebo naopak skromnějšího? Po 5ti minutovém civěnu do šatníku jsem udělala kompromis. Vytáhla jsem džíny s dírami na kolenou, obyčejné bílé triko s krátkými rukávy a černé sako. S pomocí žehličky jsem si jemně nakudrnatila vlasy a dala jím objem. Vše jsem dokončila hnědým páskem do kalhot a černým náhrdelníkem. Nesmím zapomenout na make-up, řasenku, linky a jemnou rtěnku. Do zadní kapsy u kalhot jsem si strčila mobil, navoněla jsem se a vyšla z pokoje. Když jsem mamku zahlédla jak se v koupelně pečlivě upravuje, musela jsem se zasmát. Je to roztomilý, že i lidi v jejím věku to tak řeší. Zakašlala jsem si aby mamka věděla o mé přítomnosti. Podívala se na mě a prohlédla si mě od hlavy až k patě.

"Zlato, jsi překrásná" usmála se "Jsem ráda že jsi se s tím smířila" soucitně se na mě podívala a dala mi pramínek vlasů za ucho.

"Hlavně že bude budeš šťastná, mami" objala jsem ji. Odešla jsem do obýváku a sedla si na gauč. Odepsala jsem lidem který mi napsali na facebooku a koukala na nové příspěvky na Instagramu. Vyfotila jsem se a poslala to Natalii. "Tak co, vypadám jako slušná dcera? :-D" Napsala jsem k fotce a čekala až Natalie odpoví. "No krasavice, hlavně abys ho mamce nepřebrala! :-P" Zasmála jsem se nad její zprávou a mobil vložila zpět do kapsy protože už z koupelny vycházela krásně nalíčená máma v černých šatech, vlasy sepnutými do volnějšího culíku, černými náušnicemi a úsměvem od ucha k uchu. Poznala jsem na ní že je ze schůzky vynervovaná, stejně jako já. Vstala jsem z gauče a vyšla z domu. Usadila jsem se na místo spolujezdce a zapnula Evropu 2. Pohupovala jsem hlavou do rytmu a čekala na mamku. Když za sebou zavřela dveře od auta, vydechla a podívala se na mě.

"Slib mi, že neuděláš žádnou kravinu a budeš se chovat co nejlépe umíš"

"Ale mami, copak to umím nějak jinak?" Zasmály jsme se a vyjely.

Zastavily jsme před drahou restaurací. Mamka šla k našemu zarezervovanému stolu u kterého ještě nikdo neseděl, byly jsme tu první. Rozhodla jsem se zajít si ještě na toaletu. Vešla jsem do čisté a voňavé místnosti plné zrcadel. Byla jsem hrozně nervózní. Postavila jsem se před zrcadlo a opřela se o pult před ním. Prohlížela jsem se a zhluboka dýchala. Načechrala jsem si vlasy a vyšla z toalet. Při vycházení jsem narazila do pohledného kluka o něco starší než jsem já a ihned se omluvila. Když se naše oči spatřili projela mnou husí kůže. Měl krásné hnědé oči ve kterých byla jiskřička. Menší nos a nadýchané rty na kterých se objevil roztomilý úsměv. "To je v pořádku slečno" odpověděl a já z něj nemohla spustit oči. Vlasy měl lehce nagelované nahoru a byl oblečen do bílé košile a černých kraťasů těsně nad kolena. Měl volně pověšené černé kšandy, což mě na klucích děsně přitahuje. Šedočerné Vansky a svalnaté tělo. Prostě jako nějaký sexy plavčík na dovolený u moře. Byla jsem z něj tak mimo že jsem se musela vrátit zpět na záchody. Strávila jsem tam tak 5 min, nemohla jsem se z něj vzpamatovat. Pak jsem konečně vyšla z toalet a šla směrem k našemu stolu. U stolu seděla mamka, Richard (mámin snoubenec) a... Panebože! Ten sexy kluk s kterým jsem se potkala před záchody! Zpanikařila jsem a nevěděla jsem co mám dělat. Chtěla jsem utéct a někam se schovat. Naneštěstí si mě všimla mamka a zavolala na mě "No konečně Angee, čekáme na tebe" Všichni se otočili směrem ke mně a já nahodila falešný úsměv, který měl schovat to zčervenání, které se na mém obličeji začalo objevovat. Přišla jsem ke stolu s hlavou sklopenou k zemi.

"Angee, tohle je David. Syn Richarda" ukázala máma na toho sexy kluka. David se ihned zvednul ze židle a podal mi ruku "Ahoj, já jsem David" opět se roztomile usmál a odsunul mi židli jako pravý gentleman. "Ahoj, Angee" odpověděla jsem a konečně se mu koukla do těch jeho zářících očí. Úsměv jsem opětovala a většina nervozity ze mě spadla. Sedla jsem si a napila se vody kterou jsem jíž měla na stole. Objednali jsem si jídlo a máma s Richardem si pořád o něčem povídali. Občas se do jejich rozhovoru přidal i David. Pozorovala jsem ho s takovým zájmem a vždy když se zasmál myslela jsem, že se rozteču. Když jsme dojedli, tak se stala ta strašná věc. Znuděně jsem poslouchala o čem si mamka s Richardem povídají a upíjela vodu. Když v tom se něco dotklo mé nohy. Uvědomila jsem si co to bylo. Noha člověka sedícího naproti mně. Davida. Podívala jsem se mu do očí a on se škodolibě usmíval. Musela jsem se zasmát. Celá večeře mohla trvat něco přes hodinu. Když jsme byli již na odchodu, Richard s mamkou se na rozloučenou políbili a já s Davidem jsme na sebe jen zamávali. Tak moc jsem ho chtěla alespoň obejmout.

V posteli jsem nad tím přemýšlela. Panebože! Já balím nevlastního bráchu!

---------------------

Tak konečně nová část!

Doufám že se vám líbila. Jaký na to máte zatím názor?:)

Za každý komentář budu ráda!

Teri♥

Můj brácha je bůh (CZ) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat