25. Jsem majetek

14.1K 553 17
                                    

Čaute! Tak nová kapitola je na světě! Já jsem s ní spokojená, tak doufám že vy budete taky. Přesáhli jsme 15.0K Reads, za což jsem moc ráda, děkuju! Užijte si kapitolku a já vám všem moc děkuji za povzbuzující komentáře. Enjoy!

Love ya,Teri♥

-----------------

"Vstávej děvko!" Otevřela jsem oči.

Přede mnou stál rozzuřený kluk. Nebyl zrovna ošklivej. Spíš mě zarazilo, to, že na sobě neměl triko. Měl jen šedé kalhoty.

"Co prosím?!" Vykulila jsem na něj oči.

"Něco není jasný děvko?!" Promluvil na mě zase, téměř řval.

"No, na to že vůbec nevím kde jsem a proč, tak je všechno úplně v pohodě" Vyjela jsem na něj.

"Brzy se to dozvíš" Poznala jsem ironii v jeho hlase "Ale nejdřív mi ho pořádně vykouříš" Začal si rozepínat kalhoty.

"Děláš si prdel?" Posunula jsem se na úplný kraj postele, hlavně abych byla co nejdál od něj.

"Phille!" Otevřely se dveře, ve kterých stál nejspíš můj zachránce.

"Miku notak. Dopřej mi to kámo. Jen se podívej na ten její vyděšený výraz" Protočila jsem očima.

"Vypadni, na to budeš mít dost času potom" Fajn, můj zachránce to nejspíš nebude.

Phill protočil očima. Zapnul si kalhoty a při odchodu vrazil ramenem do Mika.

"Nic si z toho nedělej, takový jsou tady všichni" Páni, to se mi ulevilo.

Nic jsem neřikala. Bála jsem se co po mně bude chtít on. Zavřel dveře a posadil se vedle mě na postel. Posunula jsem se od něj co nejdál.

"Mě se bát nemusíš. Nejsem takovej ubohej idiot." Usmál se.

"Můžeš mi prosím říct proč tady jsem?" Řekla jsem téměř šeptem.

"Za pár minut se to dozvíš. Být tebou se ale převléknu, ať šéfa hned nenaštveš."

Podívala jsem se na své oblečení. Jak si jako představujou že budu oblečená?

"Přinesl jsem ti pro začátek něco lehčího" Podal mi oblečení.

Byl to ultra krátký croptop s velkým výstřihem a krátké černé kraťasy, které mi rozhodně budou odkrývat půlku zadku. Vykulila jsem oči.

"Tohle? Děláš si srandu? To si na sebe nevezmu!" Hodila jsem to na něj.

"Poslechni mě, šéf je hodně tvrdej, bude tě bolet prdel ještě dva týdny potom co tě ohne" Podal mi oblečení zpátky.

Naštvaně jsem si ho vzala. Mike se otočil a já se převlékla.

"Páni" Zasmál se, když si mě prohlédl od hlavy až k patě.

Posadila jsem se na postel. Skvělý, vypadám jak děvka. Co dál?

"Rozpusť si vlasy" Řekl.

Poslechla jsem ho.

"Máš moc hezkou přirozenou barvu, ale myslím že to odnese i tvá barva vlasů" Řekl.

"Cože? Proč?" Vyděsila jsem se. Mé vlasy jsou pro mě klenotem.

"Šéf má rád výrazné vlasy" Odpověděl.

"Tak ať si ten šéf třeba políbí prdel!" Zařvala jsem.

"Shhh" Zacpal mi pusu "Ještě tě někdo uslyší"

Mé milované vlasy. Výrazná barva? Co to znamená? Červená? Nebo zelená?

Můj brácha je bůh (CZ) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat