Angee's point of view
Ležela jsem v posteli a najednou někdo zazvonil. Kdo to sakra je?! Pomyslela jsem si. Byla jsem ještě dost naštvaná na Davida. Vstala jsem z postele, vzala si na sebe župan a vydala se podívat, kdo to tak nepřerušovaně zvoní. Odemkla jsem a otevřela dveře. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Za dveřmi se o zeď domu opíral David. Vykoukla jsem a on si mě všimnul.
"Angee, prosím vyslechni mě" Řekl a vydal se směrem ke mně.
Docela se motal a mě by zajímalo kolik toho proboha vypil. Jen tak tak se trefil do dveří a hned uvnitř narazil do botníku.
"Auu" Zasyčel a spadl na zem.
Musela jsem se zasmát. Pomohla jsem mu vstát a následně mu pomohla dojít do mého pokoje. Museli jsme být potichu, abychom neprobudili mamku. Potichu jsem cvakla klikou a Davida položila na postel. Zklamaně jsem se na něj dívala a čekala co řekne.
"Zlobíš se hodně? Zeptal se a posadil se na posteli.
Já si sedla vedle něj a ruku mu položila na stehno.
"Přísahám že Kate je pro mě už minulost. Rozejdu se s ní, to ti slibuju"
"Měl by ses vyspat, nevíš co říkáš" Koukla jsem se mu do očí a falešně se usmála.
David se přisunul blíž ke mně.
"Vážně si myslíš že teď usnu?" Škodolibě mrkl.
Zase se o kousek přiblížil a byl kousíček ode mě. Naše obličeje byli téměř u sebe. Zase jsem to pocítila. To chvění uvnitř mě, když se naše rty spojili. Začali jsme se vášnivě líbat a on mě povalil na postel. Lehl si nade mě a já se nebránila. Chtěla jsem to. Toužila jsem po tom už od prvního setkání tenkrát v restauraci. Začal mi svlékat mé triko a najednou se vším přestal. Přestal líbat, přestal mi sundávat triko. Svalil se na mne a já dostala záchvat smíchu. Začala jsem se smát tak hlasitě, že to muselo vzbudit i mamku. Nemohla jsem přestat. On usnul při našem líbání? Omg! Odvalila jsem ho vedle sebe a přikryla jeho i sebe. Byla jsem trochu zklamaná. Byla jsem tak šťastná že se to konečně děje a nakonec z toho opět nic nebylo. Chvíli potom jsem ještě přemýšlela a poslouchala jeho dech. Po chvilce přemýšlení jsem usla.
**********
Ráno..
Vzbudila jsem se nalepená na jeho hruď. Lekla jsem se a ihned se oddálila. Šla jsem do koupelny a začala se svlékat. Vešla jsem do sprchy a pustila horkou vodu. Zavřela jsem oči a vybavovala jsem si celý včerejší večer. My se líbali a on usnul? Opět jsem se nad tou myšlenkou musela zasmát. Pak jsem uslyšela otevření a zavření dveří. Kdo to sakra je?! Vypla jsem vodu a nakoukla kdo vešel. Najednou David otevřel dveře sprchy a já si všimla, že byl nahý. To jeho tělo? Dokonalost. Byl svalnatej tak, že jsem myslela že má převlek. Vyděšeně jsem se na něj podívala a snažila se zakrýt co největší část svého těla. David vešel ke mně a zavřel. Byl na mě nalepený a já si všimla, že mu stojí. Ještě se mě ani nedotknul a už byl vzrušenej? S ním to bude hodně lehké. David zapnul vodu a začal po mně roztírat šampón. Jemně ho roztíral po mém těle a nezapomněl na jedinou část mého těla. Když byl u mých prsou, začal jemně kroužit. Musela jsem potichu zavzdychat. Když už byl semnou hotový podal mi šampon. Já pochopila, že jsem teď nejspíš na řadě já. Lekla jsem se. Já taky?! Nahodila jsem falešný úsměv a šampon si od něj vzala. Větší množství jsem si dala na ruku a začala to roztírat po jeho rukou. Pak jsem pokračovala na hrudníku (tam jsem si to výrazně užívala, po jeho buchtičkách se skvěle jezdilo) až na záda. Pak přišlo na to, čeho jsem se nejvíc obávala. Nějak jsem to rychle přejela a David zavzdychal. Usmála jsem se a pokračovala na nohou. Pak jsme se oba opláchli a vylezli ze sprchy. Obmotali jsme kolem sebe ručník a vylezli z koupelny. David se podíval na telefon.
"Promiň krásko ale budu muset jít, volají mě z práce" Podíval se zklamaně a začal se oblékat.
"Už?" Podívala jsem se zklamaně a posadila se na postel.
"Bohužel. Za chvíli se budeme vídat každý den" Usmál se a otevřel dveře od pokoje.
Já ho vyprovodila z domu a zavřela za nim dveře. Nevěděla jsem co dělat. Smutně jsem se zádama opřela o dveře a sjela po nich. Opět jsem se neubránila pláči.
------------
Nová část:)
Jak se vám líbí? Už to nabírá celkem ostrost, ne?:d
Moc děkuju za reads (už jich je dokonce přes 100), jste užásní!!
Mějte se krásně
Teri♥