Páni, takhle dobře jsem se již dlouho nevyspala. Chvíli mi trvalo než jsem si uvědomila kde jsem a co tady dělám. Pak jsem si vzpomněla. David. Projížděla jsem si celý včerejší večer. Byla jsem blbá že jsem odešla jen tak spát. Mohla to být super prožitá noc. Jenže David má Kate a navíc jsem pro něj jen jako jeho mladší nevlastní ségra kterou on musí hlídat aby se jí něco nestalo. Proč musím mít tak božskýho bráchu? Neměla jsem náladu o tom přemýšlet. Akorát jsem si kazila náladu, což jsem opravdu nechtěla protože jsem vstala pravou nohou. Šla jsem do koupelny, kde jsem si udělala odfláklý drdol a zalezla si do sprchy. Vnímala jsem každou horkou kapku která stékala po mém těle. Vůbec se mi nechtělo ven ze sprchy, ale chtěla jsem vědět jestli je tady David. Oblékla jsem se do džínových kraťasů a bílého tílka. Vyšla jsem z pokoje a slyšela zvuk zapnuté televize. David tady nejspíš pořád je. Po schodech jsem šla co nejpotišeji umím a ucítila jsem krásnou vůni vaflí. Sešla jsem po schodech a viděla jak David stojí v kuchyni a píská si melodii známé písničky. Potichu jsem k němu přišla a dlaněmi mu zakryla oči. David se trochu lekl ale stále byl v klidu. Chytl mé ruce a otočil se ke mně. Usmíval se jako sluníčko. Měl na sobě černé kraťasy a pruhované triko s výstřihem do V. Opět byl strašně sexy.
"Dobré ráno krásko" Řekl s úsměvem
"Dobré ráno" Odpověděla jsem a také jsem se usmála
Pořád jsme se koukali navzájem do očí a nechtěli uhnout. Stále držel mé ruce.
"Doufám že se na mě po tom včerejšku nezlobíš" Řekla jsem a očima po nšěm sjela pohledem a zůstala koukat do země.
"Na tebe se nedá zlobit. I když mi bylo celkem líto že jsme celou noc nestrávili povídáním strašidelných historek" Oba jsme se začali smát.
David mě konečně pustil a já se podívala co vaří.
"Mňam vafle" Olízla jsem si rty.
"Já miluju vafle. Dáš si je s medem nebo s Nutellou?" Zeptal se
Tak teď nevím. Med nebo Nutella?
"Asi spíš s Nutellou" Odpověděla jsem a pomohla mu s vařením.
*****************
"Nevěděla jsem že umíš takhle dobře vařit" Řekla jsem mu když jsem dožvýkávala poslední lahodné sousto.
"To já taky ne" Zasmál se David
Taky jsem se začala smát a šla jsem odnést talíře do kuchyně.
"Za týden tady budem takhle snídat spolu každé ráno" Řekl s úsměvem a mrkl na mě.
Do stěhování zbývá už jen týden. Měla bych začít plnit krabice a třídit co si vezmu a co vyhodím.
"Jo, nemůžu se dočkat" Usmála jsem se a opřela se o linku.
David ke mně přišel a stál úplně u mě. Dívala jsem se mu do očí a čekala co udělá. On se na mě ale jenom koukal. Byl tak blízko u mě, že jsem to prostě nevydržela. Musela jsem mu tu pusu dát, jinak bych asi umřela. A tak jsem mu dala rychlou pusu a hned se od něj odlepila. Cítila jsem jak se červenám a čekala až nějak zareaguje. David se zasmál a své rty přilepil na ty mé. Začal pusou pohybovat a já také. Usmála jsem se do polibku, což vzal jako příležitost vniknout jazykem do mé pusy. Spolupracovala jsem a začal boj jazyky. V tu chvíli jsem zapomněla na všechno okolo a vnímala jen jeho. Cítila jsem tlukot jeho srdce a on musel cítit můj. Rukama mi zajel do vlasů. Přišlo mi to jako největší naschvál, ale Davidovi začal zvonit mobil. Odtáhl se odemně a já nechtěla přestat. Byla jsem naštvaná na toho kdo nám to zkazil.
"Ahoj Kate..
Ne teď nemůžu..
Prostě nemůžu sakra, zapomněla jsi co jsem ti včera řekl?!
Potřebuju čas.."
Pozorovala jsem jeho rozčílený výraz a poslouchala co si povídají. Pak jsem to nevydržela a odešla do pokoje. Hlavně že sní nic nemá, blbeček. Cítila jsem neuvěřitelnou zlost. Kdyby ta blbá Kate nezavolala, mohla bych se s Davidem konečně vyspat. Bouchla jsem dveřmi od pokoje a lehla si do postele. Nevydržela jsem to a začla nekontrolovaně brečet. Bouchala jsem rukama kolem sebe a nemohla přestat. Byla jsem tak naivní, když jsem si myslela že by ke mně mohl něco cítit. Zaslechla jsem kroky blížící se k mým dveřím od pokoje a tak jsem utíkala do koupelny a tam jsem se zamkla. Oči mi padly na zrcadlo. Pane bože. Rozmazaná řasenka všude po obličeji, rozcuchané vlasy a oteklé oči. Fešanda. Najednou někdo zaklepal na dveře a já jsem nereagovala.
"Angee prosímtě otevři. Vysvětlím ti to" Bušel do dveří David.
"Jdi pryč, nemusíš nic vysvětlovat! Já to pochopila i bez tvých lží!" Zakřičela jsem a zase začala brečet
"Angee prosímtě promiň. Ale já ke Kate opravdu nic necítím. Proč bych jí asi jinak včera řikal to co jsem řikal? Otevři ty dveře"
Měl pravdu. Včera Kate celkem posílal do háje ale to neměnilo nic na tom že mi mohl říct že sní chodí. Napsala jsem mámě SMSku ať si pro mě přijede, že se musím učit. Jak originální. David po chvíli přestal bušit do dveří a já začala pomalu otevírat dveře abych se ujistila že je pryč. Samozřejmě že nebyl. Seděl na mé posteli s obličejem zakrytým v dlaních. Bohužel si mě všiml a ihned vystartoval směrem ke mně. Tentokrát jsem se ale nebránila. Bylo mi všechno jedno.
"Angee. Já ti slibuju že Kate už nemiluju. Jediná po který toužím ve dne v noci jsi ty!" Řekl mi klidným tónem.
Já na něj znuděně koukala a neměla jsem v plánu nic odpovídat. Stejně by to neklapalo. Je to můj nevlastní brácha. Po chvilce zazvonila mamka, tak jsem jí šla otevřít a bez jediného slova odjela s ní domů.
----------------
Je tu nová část!
Co na ní říkáte? Překročili jsme 50 reads, za což vám moc děkuju!
Mějte se úžasně!
Teri♥