David's point of view
A najednou odjela. Jen tak, bez jediného slova, rozloučení. Prostě odjela. Neměl jsem jí říkat co k ní cítím, úplně jsem to celé podělal. Nejraději bych teď nasedl do auta a jel k ní. Chci jí být pořád nablízku. Ještě že už za týden se tak stane. V poslední době to byla ona, kdo mě přivedl na jiné (veselejší) myšlenky. Zasraná Kate. Musím to s ní skončit. A to hned!
Nastoupil jsem do svého černého BMW a odjel směrem ke Kate domů.
************
"Jee Ahoj Davídku, lásko moje" Vrhla se na mě Kate když mi po nekonečném klepání konečně otevřela jen v kalhotkách a v krátkém triku.
"Čau Kate" Odstrčil jsem jí a vešel dovnitř
"Co se děje zlatko, vypadáš unaveně, uvařím ti kafe, čumáčku"
"Ne to je dobrý Kate. Chci ti jen něco říct a hned půjdu"
"Ale no tak, to snad počká" Řekla a začala mě za triko tahat k ní do pokoje. Hodila mě na postel a sedla si na mě obkročmo.
Snažil jsem se jí odstrčit ale ona si myslela že jí lochtám a dál pištěla a vrtěla se tak, až jsem musel zavzdychat.
"Uvidíš, bude se ti to líbit" Vrhla se mi kolem krku a začala mě na něm líbat.
Pak mi začala rozepínat kalhoty a to už pro mě bylo opravdu moc. Snažil jsem se jí nějak dostat pryč, protože jsem začínal být dost nadržený a začínal jsem to chtít. Sakra, přišel jsem se s Kate rozejít, ne vyspat. Najednou ze mě kalhoty svlékla a já pod ní ležel uvězněn jen v boxerkách.
"Kate, prosím"
"Neboj lásko, už jsem skoro tam" Sundala mi boxerky
"Páni, ale víš že ti přeci jen za tu dobu trochu povyrostl? Už je fakt velkej, snad se mi do té pusy aspoň trochu vejde" Řekla a začala ho jemně olizovat.
Pak už jsem přestal s odporováním, protože mi to bylo fakt příjemné. Chytil jsem Kate za hlavu a tlačil, aby víc a víc přidávala. Přes její pokoj se rozléhalo mé vzdychání. Musím uznat že Kate v tom byla opravdu skvělá. Pak jsem už dosáhl vrcholu a Kate to spolkla. Jako vždy. Vždycky to polyká.
Kate se posadila vedle mě a otřela si rukou pusu.
"Tak co líbilo?" Zeptala se.
Já neodpovídal. Byl jsem na sebe opravdu naštvaný. Nechal jsem jí aby to udělala. Kdybych opravdu chtěl, mohl už mezi námi být konec a já mohl být šťastný s Angee.
"Já vím že jo. Tak co jsi mi to chtěl říct?" Zeptala se s úsměvem
Kdybych jí teď řekl že je konec, bylo by to asi trochu divný.
"Nic, to je jedno. Už půjdu, ahoj" Začal jsem vstávat z postele
"No počkej a co to kafe?" Zeptala se zklamaně
"To si zvládnu udělat i sám, doma"
Se zavřením dveří od jejího baráku jsem se málem sesypal. Já jsem opravdu kretén. Teď se nebudu moct Angee ani podívat do očí. Co teď asi dělá? Ať už je to cokoliv, chci to dělat s ní. Nasedl jsem do auta a chvíli přemýšlel. Pak jsem nastartoval a vyjel. Nejel jsem domů, na to jsem byl až moc nasranej. Jel jsem do baru. To jediný co jsem teď potřeboval, byl pořádný panák. Když jsem pocítil tu hořkost v krku, musel jsem se otřást. Takhle jsem do sebe postupně nalil asi tak dalších 5 panáku a pak se mi začala hodně motat hlava.
"Ahoj, nechceš si zatančit?"
Uslyšel jsem hlas vedle mě. Otočil jsem se a vedle mě stála krásná blondýnka s velkým výstřihem. Bohužel, jak jsem si později uvědomil, jsem jí čuměl jen na kozy a ne do očí."N-ne. J-j-jjá..Musím..V-v-en"
Zvedl jsem se z barové židle a vydal se ke světlu. Moc jsem nepopošel a spadl jsem na zem. Snažil jsem se zvednout, ale moc to nešlo. Nakonec jsem vstal a šel k východu. Když jsem pocítil alespoň trochu čerstvého vzduchu, udělalo se mi alespoň trochu líp a už jsem se udržel na nohou. Tak, co teď. Věděl jsem přesně kam jít. Jediné místo, jediný člověk kterého chci vidět. Sedl jsem si do auta a i přesto že jsem věděl, že bych neměl řídit jsem nastartoval. Sice mi dělalo trochu problém strčit klíč do otvoru, ale nakonec jsem to zvládl. Silnice se mi točila před očima, ale já už musel být na místě.
----------------
Nová část:)
Váš názor?
Děkuju moc všem kteří tuto povídku čtou, jsem za to neskutečně ráda.
Za každý názor budu vděčná
Mějte se krásně
Teri♥