14. Škola

17.9K 735 30
                                    

Ahojte všichni!

Vítejte u nové části mého příběhu. Ano, vím že po celkem dlouhé době, ale nebyl čas. Strašně, strašně moc prosím o vaše názory, které pište do komentářů. Takhle totiž nevím jestli se vám příběh líbí. Takže každý kdo teď čte, napíše názor do komentářů! :D Uvítám i nápady na pokračování, děkuju moc! Užijte si část a já se budu těšit na psaní další.

Love ya,Teri♥

----------------------

Nečekala jsem že bude až tak těžké vstát po prázdninách. Vypla jsem na telefonu budík a lehla si zpátky na postel. Teprve svítalo. Vůbec se mi z postele nechtělo, tak jsem se rozhodla ještě chvíli jentak ležet.

***

Panebože, já zaspala! Naštěstí jen o půl hodiny, ale i tak! Rychle vstanu a ze skříně vyndám první tričko které mi padne do oka a legíny. Rychle se do toho nasoukám a vyběhnu z pokoje. Všichni včetně Davida ještě spí. V koupelně jsem si rychle vyčistila zuby a lehce se nalíčila. Do menší kabelky jsem si hodila mobil, klíče, sluchátka a peněženku. Když jsem vycházela z domu bylo už světlo. Zkontrolovala jsem čas a zjistila jsem že autobus stíhám. Jsem dobrá, normálně potřebuju na přípravu hodinu a dneska jsem to stihla za ani ne půl hodiny! Pochválila jsem se a se sluchátkama v uších mířila na zastávku.

Čekání na autobus mi vždycky přijde nekonečný. Stojím na zastávce, poslouchám hudbu a pozoruju kolem projíždějící auta. Po chvilce začínali přicházet další lidi. Když autobus konečně přijel, znudeně jsem pozdravila řidiče a přiložila svou Opencard na vyznačené místo. Autobus byl skoro prázdný, tak jsem si sedla na dvojsedačku v zadní části autobusu. Z okna jsem viděla kluka dobíhající autobus. Měl černé vlasy nagelované nahoru, husté obočí, modrozelené oči a plnější rty. Lehké strniště mu zakrývalo menší bradu a vystouplé lícní kosti. Byl opravdu hezký a udýchanost mu dodávalo na přitažlivosti. Rychle vběhl do zavírajících dveří autobusu a pozdravil řidiče. Přiložil Opencard a postupoval dále do autobusu. Celého jsem si ho prohlédla. Měl na sobě šedé triko a černé volné kraťasy. Na zádech měl pytel Vans a na nohách bílé airmaxy. Byl fakt strašně sexy a pak jsem is všimla že se na mě dívá. Rychle jsem uhnula pohledem a když prošel kolem mě, zacítila jsem překrásnou vůni pánského parfému. Kluk si sedl na dvojsedačku zamnou. Opřela jsem si hlavu o opěradlo a zavřela oči.

Vstala jsem a vydala se ke dveřím autobusu. Všimla jsem si že pohledný kluk vystupuju na stejné zastávce. Naposledy jsem se na něj podívala a šla čekat na metro. Otočila jsem se a podívala se kam směřuje ten kluk. Zastavil se před vchodem do metra a vyndal něco ze zadní kapsy kraťasů. Byla to krabička cigaret. Vykulila jsem oči a zamyslela se nad jeho věkem. Může mu být tak 16-17. Pozorovala jsem jak si zapaluje cigaretu a následně vydechne hustej kouř.

Přijelo metro, tak jsem nastoupila a posadila se. Přemýšlela jsem nad tím klukem. Doufám, že semnou pojede i zítra. V kapse mi zabrněl mobil. Byla to SMSka od Davida.

D: "Dobré ráno krásko, jak ses vyspala? Myslel jsem si že se ráno ještě uvidíme, v kolik jsi odešla? :-("

A: "Bré rano :-) Vyspala jsem se dobře, akorát jsem trochu zaspala :-D Odcházím v 6:30, to ještě spíš"

D: "Zaspala? :-D Aha, tak to ještě spím no. Škoda, taková pusa hned ráno by nebyla zas tak špatná.."

A: "Jsi blbej :-D Jsem v metru, tak zatím :-)"

D: "Pa, pěknej den školačko. A žádný průsery hned první den!"

Usmála jsem se a mobil dala zpět do kapsy. Cestování metrem mě fakt nebaví. Nemáte se na co koukat, jen na unavené obličeje cestujících.

Můj brácha je bůh (CZ) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat