Ahooj! Tak jak se máte? Jestli se máte špatně, tak doufám že vám nová kapitola zlepší náladu. Netrapte se hloupostma, buďte štastní! Děkuju že jste tady pro mě a že se vám můj příběh líbí. Budu se těšit u další kapitoly, enjoy!
Love ya,Teri♥
------------------
Když jsem se ráno vzbudila, Patrick ještě spokojeně pochrupoval. Pozorovala jsem ho. Byl tak sladký.
"Copak?" Usmál se Patrick.
"Jseš sladkej" Zasmála jsem se.
"Ty jsi sladká"
"Ne, ty jsi sladkej!" Začala jsem se hádat.
"Víš co říkal Bob. Máš mě poslouchat" Řekl se smíchem.
"A co mi uděláš?" Chtěla jsem ho trochu poškádlit.
"Třeba tohle" Řekl a povalil mě na záda.
"Páni, tak to abych se bála" Zasmála jsem se.
"To teda" Smál se.
Začala jsem ho líbat. On mi držel ruce nad hlavou a vášnivě semnou spolupracoval.
"Mám hlad" Odstrčila jsem ho a zvedla jsem se z postele.
"Angee, teď? Děláš si srandu?" Řekl zklamaně."Musíš si počkat" Vyplázla jsem na něj jazyk.
Patrick vyběhl z postele a já před ním utíkala. Honil mě po celé lodi, v kuchyni nás však zastavil Mike, do kterého jsem narazila.
"Ježiš, promiň" Omluvila jsem se mu.
"V pohodě. Co vyvádíte?" Zeptal se při pohledu na dva udýchaný bláznivý lidi.
"Ona je na mě drzá!" Řekl Patrick.
Začala jsem se smát a Mike se kemně přidal.
"Dobré ráno!" Vešla do kuchyně Fanny jen ve spodním prádle.
Fanny měla úžasnou postavu. Byla hubená a výška byla tak akorát. Prsa měla docela velké a zadek také neměla nejmenší.
Všichni jsme Fanny pozdravili a mě přišla obejmout.
"Dobrý triko" Řekla, když si všimla Patrickova trika na mě.
"Díky" Poděkoval Patrick a já se zasmála.
Začala jsem s Fanny dělat snídani.
***
"Kde máš Nika?" Zeptala jsem se Fanny, když jsme byly konečně samy.
"Odjel brzy ráno, musel něco vyřešit" Odpověděla "A co ty a Patrick?" Zeptala se.
"Měla jsi pravdu, asi to opravdu nebude zas tak špatné" Usmála jsem se.
"Vidíš, já ti to řikala" Usmála se.
***
Celý den jsem musela pozorovat Fannyinu postavu. Taky chci vypadat takhle. Když jsem šla do koupelny si vyčistit zuby, všimla jsem si váhy. Postavila jsem se na ní. Měla jsem 50kg. Tolik?! Vždy jsem měla 45. Musím se sebou začít něco dělat, jinak budu tlusté prase. Rozhodla jsem se. Vyšla jsem z koupelny a šla si sednout za ostatníma na palubu. Měli tam rozprostřenou deku. Posadila jsem se mezi Mika a Fanny. Jak to má vlastně Mike? Vždyť tady nemá žádný "majetek".
Lehla jsem si na deku a zavřela jsem oči. Nechala jsem se ohřívat sluncem a úplně jsem vyprázdnila svou mysl.
"Čau kotě" Políbil mě Patrick.
"Kde jsi byl celý den?" Zeptala jsem se ho.
"Musel jsem s něčím píchnout Nikovi" Odpověděl a posadil se vedle mě.
Položila jsem si hlavu na jeho nohy a on si hrál s mými vlasy.
"A kdy se Nik vrátí?" Zeptala se ho Fanny, když zaslechla že se bavíme o Nikovi.
"Každou chvíli" Odpověděl jí Patrick a pak nastalo ticho.
***
V noci jsem nemohla usnout. Patrick už dávno spal a já stále přemýšlela nad tím, co teď asi dělá David, nebo máma s Richardem. Hledají mě? Rozhodla jsem se že potřebuji na vzduch. Ze skříně jsem vyndala Patrickovu mikinu a potichu vyšla z pokoje. Nebylo nic slyšet, nejspíš všichni spí.
Opřela jsem se o plot na palubě a pozorovala vlny moře. Kéž bych jim mohla alespoň nějak vzkázat že žiju.
Čas změní každého. David je teď určitě úplně jinej. Určitě si užívá s nějakou opálenou blondýnou. Jsem příliš mladá na to abych se takhle trápila. Byla jsem tak nevinná, dokud jsem ho nepoznala. Jenže teď už vím, že život je pouze velká noční můra. V tu chvíli jsem vyplakala tolik slz, kolik nikdo nikdy v životě.
"Co tady děláš?" Uslyšela jsem někoho zamnou.
Rychle jsem si utřela slzy. Vedle mě se postavil Phill. Ten mi tady ještě chyběl.
Snažila jsem se schovat své uplakané oči a moc nemluvit, aby to nepoznal z hlasu.
"Ztratila jsi řeč?" Zvýšil hlas
"Nech mě na pokoji Phille" Zašeptala jsem zkrs zuby a otočila se, s tím že odejdu.
Phill mě však chytil za loket a pevně mě držel.
"Kampak?" Řekl ironicky.
"Phille ihned mě pust!" Řekla jsem co nejnaštvaněji jsem mohla, avšak můj rozklepaný hlas od pláče mi v tom bránil.
Přitáhl si mě k sobě, cítila jsem jeho břicho na mém. Byli jsme na sobě úplně přitisknutí. Bylo to nechutné.
"Phille, nech mě jít!" Snažila jsem se o křik.
Phill si mě opřel o stěnu a začal mě tvrdě líbat a kousat do krku.
"Phille! Přestaň! To bolí!" Snažila jsem se ho odtlačit, ale marně.
Začal mi rozepínat mikinu. Vzpírala jsem se, ale bohužel byl silnější.
Pak se přesunul k ústům. Snažila jsem se ho co nejvíc kousat do rtu a jazyka, on se tomu však jen smál.
"Budu tak hodnej, že ti dám vybrat. Buď mi ho teď dobrovolně vykouříš, nebo ho do tebe rovnou strčim" Chytl mě prudce za vlasy.
"Jseš nechutný prase Phille! Ani jedno, prasáku" Snažila jsem se o křik.
"Fajn, zvolila sis to sama děvko" Řekl a hodil mě na zem.
Než jsem se stačila zvednout, seděl na mě a sundaval mi krátké kraťasy. Kopala jsem nohama a snažila jsem se křičet, jenže to nešlo. Za chvíli už jsem pod ním ležela jen v triku. Začal si rozepínat kalhoty, které po chvilce odhodil. Sundal si trenýrky a na mě vykouklo něco neuvěřitelně obrovského. Panebože, tohle se má do mě vejít? Andělíčku můj, modli se za mě prosím. Rozbrečela jsem se.
Phill ho do mě strčil bezcitně a rychle začal přirážet. Byla to neuvěřitelná bolest. Byla jsem po celou dobu v křeči a jen jsem čekala až to skončí. Phill si to podle jeho výrazu a vzdechů však užil. Brečela jsem, křičela jsem, ale nikdo nic neslyšel. Byla jsem v pasti a umírala jsem bolestí.
Když se Phill konečně udělal a vyndal to zemně, oblékl se a před odchodem mi pošeptal do ucha:
"Jestli to někomu řekneš, zabiju tebe i tvýho Davida"
Zůstala jsem polonahá ležet na palubě a brečela jsem. Bouchala jsem rukama do země. Jsem taková blbka! Měla jsem něco udělat, třeba ho kopnout do koulí. Pak začalo svítat, tak jsem si vzala své oblečení a lehla si vedle nic netušícího Patricka. Hned co jsem si lehla, jsem usnula.