3. Nový dům

25.2K 878 41
                                    

Nemohla jsem na něj přestat myslet. Jeho sexy pohled, úsměv, gesta a styl. Zavřela jsem oči a začala si vybavovat jeho siluetu a postupně každou část těla. Tělo se mi při těchto představách celé chvělo a já měla pocit že jestli ho hned neuvidím, nezvládnu to.

"Neruším vás slečno Angeliko?" Vyrušil mě z mého snění profesor na matematiku.

"Promiňte, pane profesore" Sklopila jsem hlavu a koukala do lavice.

Naštěstí to profesor nějak víc nerozvíjel. Dál povídal o nějakých matematických vzorcích, které mě momentálně moc nebraly. Se zvoněním jsem se rychle odebrala z učebny přímo k mé skřínce.

"Hej Angee, jsi v pohodě? Přijdeš mi dneska nějaká mimo sebe" Uslyšela jsem za sebou známý hlas.

Otočila jsem se a zamnou stál Fred. Můj blízký kamarád ze školy. Na to že jsme opačného pohlaví si skvěle rozumíme aniž bychom spolu museli mít něco víc než přátelství. Navíc má přítelkyni.

"Jo jsem v pohodě, jen jsem málo spala" Snažila jsem se co nejlépe zamaskovat že jsem s největší pravděpodobností zamilovaná do svého budoucího nevlastního bratra. Nahodila jsem falešný úsměv a objala ho.

"Musím už jít, tak zítra" Otočila jsem se a rychlým krokem odcházela od Freda směrem k východu ze školy. Ještě než stačil něco odpovědět, já už byla pryč. Strčila jsem si sluchátka do uší, pustila svůj oblíbený playlist a vydala se pomalým krokem domů. Zase jsem myslela na něj. Kdy se zase uvidíme? Nemohla jsem se dočkat.

***************

"Ahoj mami" Vyslovila jsem při vcházení do domu.

"No ahoj, nečekala jsem že přijdeš tak brzo. V tom případě se semnou můžeš jít podívat do nového domu. Už mu zbývá pouze několik posledních úprav a do týdne bychom mohli být přestěhováni" odpověděla mamka s nadšením. "Alespoň budeš mít šanci sblížit se s Davidem. Je milý, že?"

Říkal někdo slovo David?

"Jasně, moc ráda se tam podívám" Odpověděla jsem s úsměvem a utíkala se připravit do pokoje. Zase to tady bylo. Ta nervozita z toho že ho uvidím a vůbec jsem nevěděla co si mám vzít na sebe. Nejdeme do společnosti, tak jsem vytáhla šedé tepláky s volným rozkrokem, černé tílko a neonově oranžovou šusťákovou bundu. S vlasama jsem udělala jednoduché kouzlo - drdol. Nemohla jsem se dočkat.

"Tak pohni Angee, nebudu na tebe čekat věčnost" slyšela jsem mamku.

Udělala jsem si pohodlí na sedadle spolujezdce a poslouchala melodie skvělé nové písničky. Připravovala jsem si co si s Davidem budu povídat.

"Tak co říkáš? Přežiješ to s Davidem nějak?" Zeptala se mě mamka když zastavila na červenou.

"Snad jo, ještě jsem neměla moc šanci ho poznat" Zalhala jsem

"Je super, věř mi. Budete si rozumět. Studuje na úředníka." Zaskočila mě. Úředníka? To bych do něj na první pohled opravdu neřekla.

"To musí být asi hodně chytrej" Odpověděla jsem mamce s předstíraným nezájmem a koukala se z okna.

"To asi bude no" odpověděla s úsměvem mamka a věnovala se řízení.

Takže sexy úředník jo? Zasmála jsem se v duchu. To bude Natalie čumět až jí to řeknu. Ona žere chytrý kluky, stejně jako já. Cesta trvala poměrně dlouho, ale se skvělým doprovodem Evropy 2 netrvala zas tak dlouho. Zastavily jsme před velkým domem se zahradou. Před domem stálo zaparkované černé BMW. Vešly jsme s mámou do zahradu. Nikde nikdo. Avšak jsme slyšely hlasy. Vešly jsme dovnitř domu. Byl moderně vybavený. Hodně oken a obrazů. Jako první mé oči zaujala světlá moderní kuchyň ve které se Richard vesele vítal s mámou.

"Čau dcero!" Zamával na mě a tak jsem za ním musela jít a obejmout ho.

Vydala jsem se chodbou dál, nejspíš do obývacího pokoje. Velká plazmová televize, černá kožená sedačka a křeslo. Knihovna a nějaké dekorace. Prošla jsem celé první patro a byla jsem unešená tou představou, že budu bydlet v takhle velkém a drahém domě. Vydala jsem se po schodech do druhého patra. Zaslechla jsem jak někdo mluví, ale nevnímala jsem to a šla do první místnosti. Nejspíš ložnice. Velké letiště, šatník a další kraviny. Neměla jsem v plánu prohledávat zákoutí ložnice svých rodičů. Další místnost byl obrovský světlý pokoj se světle fialovými doplňky. Podle fotek jsem pochopila že to bude nejspíš můj pokoj. Čuměla jsem jako blázen. Na fotkách jsem byla já a mamka a nějaké fotky s mými přáteli. Když jsem zjistila, že mám vlastní koupelny, nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Nebudu se muset o koupelnu s nikým dělit! Ta představa byla úžasná. Vyšla jsem ze svého pokoje a zbývali už jen dvě místnosti. Postupně jsem se přibližovala k hlasu. Jedna z místností byla další koupelna. Byla v ní ale vana. V mé koupelně byla pouze sprcha, takže když budu mít náladu na koupel, je tady na to speciální společná koupelna. Zbývala poslední místnost z které vycházel ten něčí hlas. Nakoukla jsem do místnosti. Byl to Davidův pokoj ve kterém stál David ke mně zády s telefonem u ucha a vypadal poměrně rozzuřený. Pořád máchal rukama kolem sebe.

"Kate, tohohle mám už plné zuby. Je to po několikátý, tentokrát už to nenechám jen tak být. Potřebuju přemýšlet. Ozvu se, čau." Típnul hovor a dal se pomalými kroky k posteli.

Já ihned zareagovala a schovala se do pokoje a zabouchla za sebou dveře. Snad si mě nevšiml. S kým to vůbec mluvil? Kdo je Kate? Že by měl přítelkyni? Proč by mě ale včera tak balil? Nahrnulo se na mě tolik otázek že jsem šla k posteli a vzápětí usnula.

--------------------

Nová část!:)

Co na ní říkáte? První dojmy z této povídky? Jsem ráda za prvních pár Reads, moc vám děkuju!

Mám vás ráda.

Teri♥

Můj brácha je bůh (CZ) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat