Ahoj všichni! Vítám vás u nové kapitoly. Je to po celkem dlouhé době, takže se moc omlouvám. Brzy přijde již zmiňovaná povídka o Caře Delevingne, dám vám vědět až ji zveřejním, myslím že rozhodně bude stát o přečtení. Jinak vám moc všem děkuji! Přesáhli jsme hranici 14,4K Reads! Děkuju, jste neuvěřitelně úžasní! Budu se na vás těšit u další kapitoly, enjoy!
Love ya,Teri♥
-----------------
Pláž byla úžasná. Byla velká, plná lehátek a šumění vln vám potvrzovalo, že toto není sen. Bylo tam pár lidí, ale většina lehátek byla volná. Rodiče šli dál a já jsem se posadila u břehu a nechala jsem si šplouchat nohy od dojíždějících vln. Zkoumala jsem jaká vlna dojde nejdál. Sluníčko krásně hřálo, písek byl teplý. Zavřela jsem oči a užívala si to.
Otevřela jsem oči a najednou jsem byla na něčím rameni.
"Davide! Co to vyvádíš, okamžitě mě pusť!" Zakřičela jsem na něj.
David se zasmál a nesl mě směrem k moři.
"Tohle není prdel, okamžitě mě pusť, vždyť nemám plavky!" Křičela jsem.
David mě však neposlouchal, už jsme byli docela v hloubce. David se pak napřáhl a hodil mě docela daleko do hloubky.
Vynořila jsem hlavu a rychle plavala k němu. Tohle si odskáče, zmetek! Potopila jsem ho pod vodu. David si mě pod vodou nasadil na ramena a potopil se semnou. Byla to sranda. Ještě chvíli jsme blbli, pak jsme vyplavali na břeh, lehli si na písek, smáli se a konečně pořádně dýchali.
"Co vyvádíte?" Začal se smát Richard, když nás viděl.
"Váš syn mě šikanuje!" Zakřičela jsem a začala jsem se smát ještě víc.V tom se David zvedl a začal mě lochtat. Začala jsem řvát a kopat kolem sebe. Prosila jsem ho aby přestal, tak po chvilce přestal. Bouchla jsem ho pěstí do břicha, ale Davida to nebolelo.
Když dorazila i máma, šli jsme se podívat do jídelny. Bylo tam spousta jídla, vzala jsem si meloun a šli jsme zpět do pokoje. Lehla jsem si do postele a zadívala jsem se do stropu.
Přišel David a lehl si vedle mě.
"Tak co, jak se ti tady líbí?" Zeptal se.
"Je to tu moc hezký, bude tady sranda" Odpověděla jsem a chytla ho za ruku.
"To si piš že bude!" Usmál se a dal mi pusu na tvář.
Chytla jsem ho okolo krku a začala líbat. David si mě přitáhl na sebe tak, že jsem na něm seděla. Líbala jsem ho na krku i po celém obličeji. David mě chytl za zadek a zakousl se mi do spodního rtu. Usmála jsem se do polibku a dál ho líbala.
***
Převlékla jsem se do plavek a do plážové tašky jsem si hodila osušku, opalovací krémy, pití a šátek, který si obmotám kolem pasu. Udělala jsem si culík a šla do obývacího pokoje. David už seděl na gauči připravený a čekal až se všichni vypravíme. Posadila jsem se vedle něj, zavřela jsem oči a hlavu si opřela o jeho rameno.
Na pláži bylo poněkud více lidí, než když jsme tam byli ráno. Našli jsme jedny z posledních volných lehátek. Osušku jsem si rozložila na lehátko a lehla si na něj. Sluníčko mě příjemně hřálo po celém těle. Zavřela jsem oči a opalovala jsem se.
"Angee, jdem do vody" Zaklepal mi na rameno David.
"Počkejte, jdu s vámi" Vstala jsem a vydala se k moři.
Moře bylo příjemně studené. Vběhla jsem do něj a potopila jsem se. David mě následoval a mamka s Richardem pomalinku postupovali do větší hloubky. Zaplavali jsme si, pocákala jsem Davida, David pocákal mě a pak jsme vylezli z vody. Posadila jsem se na lehátko a vyndala si z tašky knihu. Lehla jsem si a četla si. Kousek od nás byl takový stánek, kde byl DJ a začal hrát letní hitovky. Vytáhla jsem Davida a šli jsme si zatancovat. Před stánkem už tancovalo pár lidí, tak jsme se akorát přidali. Tancovat celkem umím, když jsem byla malá, chodila jsem na Streetdance. Když hrál refrén, pořádně jsme to rozjela. Když bylo klučičí sólo, David začal dost dobře breakovat. Dělal různé zvedačky a točil se na hlavě. Nakonec z toho vznikl battle nás dvou a všichni tleskali a fandili. Byla to sranda. Po dvou písničkách už jsme nemohli dýchat a tak jsme se šli posadit ke břehu.
"Ahoj, viděl jsem vás tancovat a napadlo mě, jestli byste se nechtěli přihlásit do taneční soutěže, která se koná zítra večer" Přišel za námi vysoký kluk, který dělá DJ-e.
"No, to asi spíš ne" Začal David.
"Proč ne? Alespoň bude sranda, no tak, Davide, pojď" Přemlouvala jsem ho.
"Přesně, jde jen o srandu. Vítěz vyhraje jednu noc na romantickém místě. Kousek od hotelu je takový malý bungalov hned u moře, kde byste měli celý večer jen pro sebe" Zamrkal.
"Tak dobře" Rozhodl David.
"Skvělé! Tady máte leták, kde máte napsáno kde a kdy" Dal nám dva letáky a odešel do svého stánku.
"Proč chceš abychom tam šli? Já neumím tancovat" Podíval se na mě David.
"Neumíš? A tam jsi předváděl co?" Ukázala jsem na tancující lidi.
***
Když jsme přišli z pláže zpět na pokoj, šla jsem první do koupelny. Po tom celém dni stráveném u moře, mě totiž štípe celé tělo z té soli. A tak jsem byla spokojená, když jsem ze sebe sundala mokré plavky a nechala na sebe stékat čistou vodu bez soli. Mýdlo s vůní citrónu dodalo mému tělo svěžest. Měli jsme jít na večeři, proto jsem si na sebe chtěla vzít něco společenštějšího. Vzala jsem si bílý croptop bez ramínek, k tomu černou sukni , na které byli bílé malinké křížky, zlatý náhrdelník a černé boty s vysokými podpatky. Nalíčila jsem se jen řasenkou. Obličej jsem si namazala ošetřujícím krémem, většinou mám totiž na dovolené problémy s pletí.
Po mně jdou do koupelny všichni ostatní. Já mezitím ležím v posteli s telefonem. V hotelu je naštěstí wi-fi. Odepsala jsem Natt. Ptala se jak se mám atd. Já se jí naopak zeptala co nového ve škole. Tím jsem myslela hlavně Freda.
Před odchodem jsem se ještě navonělo úžasnou voňavkou od Chloe a mohli jsme jít. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, protože jsem potřebovala aby uschly. Přeci jen byli ještě trochu mokré. Vešli jsme do velké jídelny, ve které to krásně vonělo. Několik stolů bylo obsazených. Vybrali jsme si volný stůl venku. Každý jsme si šel do bufetu nabrat to, na co jsme měli chuť. Já jsem si vzala jako hlavní vchod těstoviny s rajčatovou omáčkou. S chutí jsem je snědla a šla si dát ještě něco jako dezert. To bylo poněkud těžké. Měla jsem na výběr od čokoládových muffinů a zmrzlinou, až po palačinky nebo jahody v čokoládě. Nakonec jsem si vzala jen obyčejný croissant s nutellou. Oblizovala jsem se potom celý večer. Později v noci měla být ještě nějaká diskotéka, ale byla jsem po tom letu hrozně unavená a potřebovala jsem se vyspat. A tak jsem s Davidem šla s rodičema do pokoje spát.
Došla jsem si ještě na záchod a pak jsem si šla lehnout. Posadila jsem se na postel. David byl ještě taky na záchodě. Využila jsem situace, že jsem v pokoji sama a začala jsem se svlékat. Když jsem byla jen v černém krajkovaném spodním prádle, vešel do pokoje David. Lekla jsem se a otočila jsem se zády. David už mě sice ve spodním prádle viděl několikrát, ale i tak jsem se lekla. Slyšela jsem jak se David blíží ke mně. Chytl mě za boky a svalil na postel. Lehl si na mě a začal na mě a začal mě líbat na krku (vždy když mě líbá na krku, jsem v 7-mém nebi).
"Počkej, co když přijdou rodiče" Pošeptala jsem.
"Ti už spí" Přemístil se k mým ústům.
Usmála jsem se a obrátila ho na sebe. Svlékla jsem mu triko a odhodila ho. Líbala jsem ho po celé hrudi. David mi začal svlékat podprsenku, ale já ho zastavila.
"Dnes ne, jsem unavená" Řekla jsem.
"Angee, myslím že jsem čekal dost dlouho. Jsem kluk, potřebuju to" Odpověděl zklamaně.
Vadí mu že jsem se s ním ještě nevyspala? Je pravda, že byl doteď trpělivý, ale já na to ještě nejsem připravená. Přeci jen to má být mé poprvé, a na to chci být stoprocentně přesvědčená. Byla jsem si však jistá, že to bude ještě na této dovolený.
"Promiň" Řekla jsem a svalila jsem se vedle něj.
"Čeho se bojíš?" Zeptal se.
"Jen chci být připravená" Povzdechla jsem si.
"Jsi pro mě ta jediná, jsem schopnej ještě nějaký čas počkat" Políbil mě na čelo.
"Děkuju" Usmála jsem se a konečně usnula.