-7-

4.5K 271 70
                                    

Ona karşı gelemezdim, bağıramazdım. Bağırsamda haykırışlarımı kimse duymazdı. Hep böyle olmuştu, duymamışlardı. Kaçsam? Yakalardı...

"Benimle geliyorsun." Dediğinde artık susmak istemedim, susmayacaktım da. "Seninle gelmiyorum." Yetmemiş miydi yaptıkları?

"Aileni öldürürüm." Tek bir cümle...

Hayatımı mahvedecek tek bir cümle. Yaşama hevesimi kıran 2 kelime. Ölmek istememi sağlayan 15 harf. Ne yapmıştım? Kimin hayatı ile oynamıştım? Yorulmuştum, gerçekten yorulmuştum...

Arkasındaki adamlara takıldı gözlerim, 4 tane iri yarı adam vardı. Ara sokaklardan kaçabilirdim belkide. Arkaya doğru bir adım attım. Ardından hızlıca ara sokağa koşup sağdaki dar yola girdim. Sol taraftaki yokuştan hızlıca koşup tekrar bir yola saptım.

"Armin Hanım eğer durmazsanız sizi vurmak zorunda kalacağız." Durmadım. 10 dakika boyunca ara sokaklara girerek koştum. Adım sesleri azalmıştı. Duvara sırtımı yaslayıp hızlı hızlı soluklanmaya başladım. Bu kadar adrinalin bünyeme fazlaydı.

Tam duvardan sırtımı çekeceğim esnada bir silah patladı, kulaklarımı sağır edebilecek bir silah. Silahın kurşunu ise bedenimdeydi, karnımda. Acıyla inledim fakat haykıramadım, olmadı.

İzlerinde saklı olan haykırışların bile artık senin acıların için göz yaşı döküyor...

Sırtım duvardan yavaşça kaydığında duvar kenarına çökmüştüm. Elimi karnıma görürdüğümde bütün avucum kan olmuştu. Fiziksel acıdan ağlamıyordum ben, ruhumdaki derin yorulmuşluktan ağlıyordum.

Kafamı hafifçe kaldırıp karşımdaki 4 adama baktım. Birisi silahı beline koyduğunda onun beni vurduğunu anlamıştım. Artık acıdanda ağlıyordum. Canım gerçekten çok yanıyordu. Bilincim hafif kapanırken son gördüğüm bir adamın beni kucaklayıp hayatımı kabus eden kişinin arabasına bindirmesiydi.

                                    .........

Bölüm sonu

Bölüm kısa oldu çünkü diğer bölümde bir 7-8 aylık zaman atlaması olucak. Bu benim bölüm yazabilmem için gerekli çünkü tıkandım aksjwbdb

Armin'e çok çektirdiğimi fark ettim azıcık yüzü gülmedi kızın.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim, bir sonraki bölümde görüşürüzzz 🤍

İZLERDEKİ HAYKIRIŞLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin