Rozdział VII

68 4 0
                                    

Ghost nie był pewien, ile czasu minęło od chwili, gdy stracił przytomność, ale nie mogło to trwać aż tak długo. Kaszląc, podniósł się z mokrego piasku i potykając się, wstał. Mrugając, rozejrzał się po otoczeniu, próbując się zorientować. Głowa go bolała jak cholera, ale przeżył.

Wygląda na to, że został wyrzucony na skalistą część laguny. Dobrze ukryty w ciemności, żaden Cień nie mógłby go tu dostrzec z laguny.

Przeklinając, poklepał swoje ciało i poświęcił chwilę na sporządzenie krótkiego raportu o uszkodzeniach mózgu. Jakimś cudem zgubił płaszcz i broń, a także miecz. Prawie większość zaginęła gdzieś na dnie laguny podczas niezamierzonego pływania.

Przynajmniej nie odniósł poważnych obrażeń. Kilka zadrapań i paskudny guz na głowie. To nic, przeżyje. Pośpiesznie nabrał pożywienia i ukrył się za jedną ze skał. Wyciągnął ukryty sztylet z buta.

Wciąż płonący wrak El Sin Nombre oświetlał lagunę. Spojrzał na dżunglę. W czasie tej burzy nie można było wrócić do 141. Pozostała więc tylko jedna rzecz do zrobienia. Wracaj do Las Almas, trzymając głowę nisko i dołącz do 141.

Przeklinając, rozejrzał się. Gdzie było Mydło? Choć wspomnienia były nieco zawrotne, był pewien, że syrena… przemówiła? Nie mógł sobie tego wyobrazić!

"Mydło?"

Utrzymywał głos jako niski szept. Prawie syk. Żadnej odpowiedzi poza burzą.

– Mydło? Johnny?

Nadal nie ma odpowiedzi. Cholera! Mógł się mylić, ale mógłby przysiąc, że usłyszał w głowie syrenę. Telepatia? Czy to mogło być takie proste i jak, do cholery, mu się to udało?

Kiedy się rozejrzał, zobaczył Cień powoli spacerujący po linii brzegowej. Z pewnością szukali jego… i Soapa. Nie mógł tu zostać i choć cała jego część protestowała przeciwko pomysłowi pozostawienia Soapa, niewiele mógł teraz zrobić. Kurwa, on nawet nie wiedział, gdzie teraz się znajduje Soap. Może opuścił już lagunę po tym, jak się rozdzielili? Nie miałby mi za złe Soapa, gdyby go zostawił, gdyby nie było sensu zostawać tu dłużej. Cała załoga Cienia leżała na plecach. Choć Ghost był więcej niż pewny swoich zdolności bojowych, nie był w stanie pokonać ich wszystkich sam.

Trzymając głowę nisko, przykucnął za większym kamieniem, podkradając się z cienia do Cienia. Cichy i zabójczy. Z wyćwiczoną łatwością rzucił się na mężczyznę i z satysfakcjonującym chrupnięciem złamał mu kark. Bez wahania.

Trzymając się nisko, Duch pieprzy się w dżungli, chcąc pokonać przebyty teren i zyskać dystans między sobą a laguną.

„Duch, to jest Mydło w ciemno. Czy słyszysz, meh? Duch?'

Ghost zatrzymał się jak wryty i rozejrzał się. Znów ten głęboki baryton. Mydło! I w jakiś sposób brzmiał na napiętego. Czy był ranny?

"Mydło?"

Żadnej odpowiedzi na jego niski szept. Cholera, znowu rozmawiał z nim telepatycznie.

– Kurwa, gdzie jesteś, Duchu?

Tym razem Soap brzmiał na poważnie zranionego, a jego głos był niezwykle napięty. Cholera, jak działała ta bzdura o telepatii? Duch nie miał czasu na te bzdury! Do tej pory poświęcał zbyt wiele czasu na obserwowanie otoczenia i nie miał chwili na myślenie.

Wziął głęboki, uspokajający oddech, zamknął oczy i spróbował poczuć, czy czuje coś innego. Tam! Na granicy percepcji wyczuł małą obecność. Jak mały blask w ciemności. Światło. Czysty i ciepły. Próbował dotrzeć do tego światła.

My MermaidOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz