dusantadic My baby is 3 months old 🫶💗 i love u dzekoo @edindzeko I apologize to Fener Bahçe fans, I am aware that I left my team a lot. Now you see why. I will definitely return to the field after giving birth and when I recover. 💪(Google çeviriden yazıyorum amk)
lionelmessi Bu adamı sevmeyenler, siktirsin gitsin!
edindzeko You are my baby too Dusan Tadic 🫶💗
amradzeko Lan ne alaka
↪️lionelmessi Kudur orospu karı
szymanski__53 hayirli olsun knk 🇹🇷🎉🤲
merthakanyandas Tadic dokunsalar agliycak kimse dokunmuyor bu yuzden dokunmuyorlar ona, kalbi parcali kirikli...
+ Diğer yorumları göster...
Dusan rahatlamış bir şekilde koltukta arkasına yaslanmıştı. Neymar, Kylian, Cristiano, Lionel, Ryan ve Sebastian gelip Dusan'ın yanına oturmuşlardı. Lionel konuştu.
"La oğlum sen kafayı mı yedin? Ne diye paylaşıyorsun amına koyayım? Bize danıştın mı?"
"Öncelikle, her şeyi size sormayacağım, ben büyüğüm yani ne yapacağımı bilen, belli bir yaştayım. Ve biz Edin ile barıştık, o arkamda."
Herkes bir an da,
"Ne!?"
Diye bağırmıştı.
"Duydunuz yani. Ben dün dışarı çıktığımda Edin ile karşılaştık. Amra falan da vardıda Edin onu yolladı. Çekti beni göğsüne, keşke orada uyusaydım... Neyse, biraz öptü beni tabii ben tripte attım ama sonunda dayanamadığım için tekrar öpmeye devam etti beni. Sonra dedim ya ben ya Amra. Dedi ki Amra'dan ayrılamam. Biraz tartıştık sonra dedim niye? O işte anlattı bla bla. Sonunda barıştık. O benim, ikimizin bebeği olduğunu falan filan paylaş dedi. Hatta dedi, yarın dedi yani bu gün röportajıma gel, beraber de açıklayalım dedi. Ve de tesiste cinsiyet öğrenme partisi yapacağız, cinsiyeti bir tek ben bileceğim."
"Tamam."
Demişti herkes. Kahvaltı yapmışlardı. Dusan odasına çıkıp hazırlanmaya başladı. Sarı bir kazak, lacivert bir pantolon giymişti, paçaları kısa bir pantolon. Babet çorapta giymişti. Sonra tekrar salona geçip, Edin'in gelmesini bekliyordu. Kapı çalınca oraya ilerledi. Hemen kunduralarını giyip kapıyı açtı. Kollarını Edin'in boynuna doladı. Edin'de kollarını Dusan'ın beline doladı.
"Hoş geldin Edin!"
"Hoş buldum Dusan. Hadi gel."
Dusan kapıyı kapattı ve beraber arabaya geçtiler.
"Dusan özlemişim seni..."
"Edin ben hâlâ sana küsüm ve senden nefret ediyorum!"
"Niye ya?"
"O Amra orospu karısından ayrılmıyorsun. Bak bebeğide açıkladık. Daha ortada bir engel yok ki."
"Bir an da ayrılırsam camia ne der?"
"Ananın amını der Edin. Ne diyecek Allah aşkına? Zaten benim gönderimden sonra sizi ayrılmanızı benim gönderime bağlarlar muhtemelen ve yine benim üstüme gelir camia. Ben de çok umursamıyorum kötü yorumları. O yüzden sıkıntı olmaz. Ama sen ısrarla yok ben Amra'm ile mutluyum, siktir git Dusan dersen eyvallah. istenmediğimiz yerde durmayız biz."
"Dusan o karıdan boşanacağım en kısa zamanda, bana inan."
"Orospu çocuğusun Edin."
"Öyleyim hayatım, öyleyim..."
Dusan, Edin'in dudağına bir öpücük kondurdu.
"Hemen de kırılma canım!"
Kapıyı kapatıp arabaya ilerlediler.
"Ne kadar var röportaja?"
"Bir saat kadar var."
"Ha iyi o zaman. Hastaneye gidebilir miyiz? Yarım saate kontrolüm varda. Belki bebeğin cinsiyetini öğrenirsem partiyide ayarlarız."
"Hmm iyi. Parti için nasıl bir organizasyon düşündün?"
"Şimdi güzel bir süsleme yaparız. Mavi ve pembe yerine sarı lacivertte yapabilirim orada kararsızım. İlk başta yine cinsiyet tahmini olacak. Sonra ya ikimiz balon patlatıp, cinsiyeti öğreneceğiz ya da keklerin içinde renkler olacak oradan anlıyacağız. Her an kararım değişebilir."
"İyi düşünmüşsün."
"Ee sen ne zaman ayrılıyorsun Amra'dan?"
"Ya Dusan!"
"Ne var Edin? Ben mi Amra mı? Son kez soruyorum. Bir daha yüzümü bile göremezsin!"
"Sen tabiikide hayatım."
"En kısa zamanda ayrıl o zaman o deli karıdan!"
"Ayrılacağım bebeğim, vallahi."
"Hadi inşallah Edin bey. Ayrılsan bile ben seni yine affetmem ama..."
"Dusan!"
"Edin bağırma bana."
"Off. Bebek gibisin."
"İn arabadan."
"Ne?"
"Duydun, şimdi siktir git. İn arabadan, ben tek gideceğim."
"Dusan saçmalama."
"Asıl sen saçmalama Edin. Sus ve arabanı sür. Aptal."
"Tövbeestağfurullah. Tövbe, tövbe..."
...
A.a.Taslaktaki tum bolumleri bosaltmaya geldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOAT tutulması - Ronessi
Fanfictionayni mahallede yasayan fakat birbirlerine dusman olan iki goat