5: ligin 18. haftası, galatasaray maçı

145 8 9
                                    

Dusan bu güne kadar hiç evden çıkmamıştı. Karnı az bir şey belirginleşmişti. Evet, hamileydi. Ama Edin'in çok güzel bir ilişkisi vardı ve söylemeyi düşünmüyordu. Bu gün maçı izlemeye gidecekti, yedek kulübesinde. Hemen sarı gömleğini, lacivert pantolonunu ve lacivert ceketini giydi. Saçını biraz düzeltti. Arabasına atlayıp stada geldi. Hemen yedek kulübesine geçti. Galatasaray'ın stadındaydı. Galatasaray'lı oyuncular ısınıyorlardı. Kerem yanına gelip oturdu.

"Abi nasılsın? Neden gelmiyorsun maça?"

"İyiyim canım, boş ver sonra öğrenirsin. Hadi ısınmana devam et bakayım!"

Kerem ısınmaya devam etti. Biraz sonra kendi takımının oyuncuları gelmişti. Edin hâlâ onu farketmemişti, kaşlarını çattı. Yedekler kulübeye oturdu. Oyuncular geldi, yerleşti. İlk önce istiklal marşını okudular. Sonra hakem düdüğünü çaldığında maç başladı. Kalede Altay'ı oynatmışlardı.

Devre arasına geldiklerinde Dusan'da onlarla beraber soyunmaya odasına girdi. Edin elini yüzünü yıkadıktan sonra Dusan'ın yanına gelip belinden tuttu.

"Nasılsın bebeğim? Yoksun ortalıkta. "

Dusan ellerini Edin'in omuzuna koydu.

"Ah bu maça çıkmayı en çok ben istiyordum. Ama maalesef, minik bir bebek olunca..."

Ellerini karnına götürdü. Edin gözlerini fal taşı gibi açıp Dusan'a baktı.

"Valla mı!?"

"Evet."

Edin onu kucağına aldı ve döndürdü. Sonra dudağından öptü.

"Neden söylemedin?"

"Çok güzel bir ilişkin var. Aranızı bozmak istemiyorum. Tek de büyütebileceğimi düşündüm."

"Ah saçmalıyorsun!"

Sonra yanlarına Mbappe ve Neymar geldi. Dusan onlarlada selamlaştı. Sonra maç başladığı için geri geçtiler sahada.

Fenerbahçe'de sol kanat sakatlanmıştı. İsmail hoca baktığında sol kanat yedekte yoktu, ama Tadic vardı.

"Tadic, git giyin gel."

"Ama hocam, nasıl oynayacağım?"

"Dikkat edersin, çok koşmazsın hadi çabuk ol.."

Dusan kaşlarını çattı soyunma odasına gitti ve üstünü giyinip geldi. Hemen biraz ısındıktan sonra oyuncu değişikliği oldu ve Dusan oyuna geldi. Çok iyi oynuyordu. Kaleye doğru geldi. Topa vurdu... VE GOOOOLL!! Hemen gol sevincini yaptı. Maça girdiği gibi gol atmıştı. Hemen yere oturdu. Karnını tutarak biraz soluklandı. Edin Yanina geldi ve ona su verdi. Dusan suyu içip Edin'e geri verdi.

Sonra maç devam etti. Kerem ile Dusan top için savaşıyorlardı. Kerem omuzuyla Dusan'ı itti. Dusan karnını tutarak çığlık attı ve yerde iki kere yuvarlandı. Hakem hemen maçı durdurup yanına gitti. Sağlık ekibini çağırdı. Arkadaşları yanına geldi. Edin çok telaşlıydı. Dusan, dolu gözleri ile beraber yerde karnını tutarak kıvranıyordu. Dusan'ı sedyeye aldılar.

"Ben de geliyorum."

Dedi Edin ve Dusan ile beraber o da gitti. Hakem Kerem'e sarı kart gösterdi ve Fenerbahçe serbest vuruş kullandı. Maç ilerliyordu. Mbappe'nin pası, Neymar'a gitti ve... GOOOLL!! Fenerbahçe 2. yarıda, 2. Golünü attı. Neymar Brazilya milli takımında yaptığı dans hareketini burada Mbappe ve Sebastian ile beraber yaptılar. Sonra maç devam etti. İrfancan ile İcardi çarpıştığı için İcardi kendini yere atıp 4 takla attı. Ve şaşırmış gibi hareket yaptı. Hakem İrfancan'a kırmızı kart ve Galatasaray'a penaltı verdi. İrfancan çıktı ve İcardi'nin penaltı çekmesinden sonra Emre Mor girecekti, ısınıyordu. İcardi topun peşine geldi, tam köşeye vurdu ve... ALTAY BAYINDIIIIIIIIRR! Çok güzel tuttu, Altay Bayındır! Fakat Altay kafasını direğe çarpmıştı. Hemen Emre Mor olmak üzere takım arkadaşları ve hakem yanlarına geldi. Hakem (Halil Umut Meler), sağlık ekibini çağırdı. Altay'ın kafasına bakmak için onu oraya götürdüler. Hakem oyuncu değişikliği dedi. İsmail hoca yedekti iki kaleci arasında kalmıştı. Ama Trabzonspor maçındaki performansından dolayı Livakovic'e de çıkarmak istemiyordu. İrfancan Eğribayat'ı çıkaracaktı. İrfancan ısındı ve sahaya çıktı.

...
Bir süre sonra maç 2-0 bitmişti, Fenerbahçe kazanmıştı. Dusan, bebeğine hiç bir şey olmaması ile çok sevinmişti. Şimdi ise herkes evlerine dağılmıştı.
...

Yeni bolum

GOAT tutulması - RonessiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin