26

97 13 60
                                    

Messi'den.

Cristiano ile beraber dışarı çıkmamızın üzerinden 1 saat geçmişti. Hava gitgide soğuyordu ve biz sahilde oturuyorduk. Ama havanın soğuk olması ne farkeder ki? Cristiano bana bir sarılsın, sıcacık oluyordum zaten.

"Bebeğim başbaşa kalmayalı çok oldu. O yüzden böyle bir şey yapmak istedim."

"Üşüdüm ama ben..."

"O zaman hadi otele geçelim, bu gün otelde kalıcağız. Oda tuttum."

"Niye? Ne güzel ev var, gidelim işte eve."

"Yok olmaz."

"Niye?"

"Olmaz işte bebeğim."

Diyip dudağımdan öptü ve beni susturdu. Bu işin sonu hayırlı bitsin dedim içimden... Hava daha da soğuduğunda Cristiano ayağa kalkıp elini uzattı. Ben de onun elini tutup ayağa kalktım ve Cristiano'nun bizim için oda ayırttığı otele gittik. Odamızın anahtarını alıp odamıza gittik.

Cristiano kapıyı kilitleyip anahtarı ayakkabılığa fırlattı. Odaya geçtik ve beni hemen yatağa itti.

Şaşırmıştım.

O da üstüme çıkınca bu işin sonu hiçte düşündüğüm gibi bitmeyecekti. Ateşli bir öpüşme başlatmıştı. Ellerim ensesine gitmişti, koyacak yer bulamamıştım. O da ellerini yatağa yasladı.

Nefessiz kalıp ayrıldık. Daha nefesimiz düzene girmeden o tişörtünü çıkarttı. Benim de tişörtümü çıkarttı. Sonra eşofmanlarımızı çıkardı, baksırımız vardı sadece altımızda şuan.

Cristiano beni kucağına aldı kolaylıkla. Yatak başlığına yaslanır şekilde yatağa oturdu ve benide kucağına oturttu.

Yatakta uzanır pozisyona geldi. Altımdaki kocaman şişlik ile gülümsedim. Ellerimi onun göğsüne koyup üstünde sürtünmeye başladım. O da belimden tutmuş bana destek veriyordu.

Bir an da hareketlenmişti. Kucağından kalktım. O da ayağa kalktı ve baksırını indirdi.

"Gel buraya..."

Dedi azgın sesi ile. Hemen yanına geldim.

"Diz çök bebeğim."

Dediğini yapıp diz çökmüştüm. Gözleri ile penisini gösterdi. Alabildiğim kadarını ağzıma almış, kalan yerleri ise elimle gelgit yapıyordum. Zevkten kafasını arkaya doğru attığını farkettim. Elleri saçımı bulduğunda kendi ellerimi onun penisinden çektim ve beni yönlendirmesine izin verdim. Dibine kadar ağzıma aldığımda öğürmüştüm. O ise devam ediyordu benim kafamı oynatmaya. Ağzımın içine boşalmıştı bir süre sonra. Dilimi çıkartarak ona menilerini gösterdim.

"Yut onları."

Ağzımda oynuyordum.  Saçımı çekip ona bakmamı sağladı.

"Lionel, iki defa dedirttirme bana.."

Bu sefer yutmuştum. Yuttuğumda gülümsedim. O da gülümsedi fakat piç gibi. Beni ayağa kaldırıp baksırımı çıkarttı. Yatağa çıkıp domalmıştım. Cristiano dudağını yalayıp yatağa çıktı ve dizlerinin üstüne çömeldi. İki parmağını ağzıma yolladığında parmaklarını ağzıma kabul ettim. Ben iştahla parmaklarını emiyorken o deliğimin etrafını yalıyordu.

Ellerini ağzımdan çekip direkt deliğime sokmuştu. Ben de aniden parmaklarını içime soktuğu için inlemiştim.

Parmakları ile gelgit yapıyordu, ya da makas hareketleri yapıyordu. En sonunda dayanamayıp parmaklarını deliğimden çıkardı ve penisini konumlandırdı bu sefer.

Direkt içime girdiğinde acıyla inlemiştim. Biraz alışmam için içimde bekledikten sonra gelgit yapmaya başlamıştı. Onun hareketleri ile düzenli şekilde inliyordum. İlk başta acısada şu an zevk veriyordu. O da muhtemelen bunu hissetmiş olacak ki hareketlerini yavaşlattı.

Sinir olmuştum.

"Cristiano hızlan biraz!"

Saçımdan tutup arkaya doğru çektiğinde acıdığı için inlemiştim.

"Emir vermeni istemiyorum. Düzgünce söyle, belki hızlanırım."

Derin bir nefes alıp tekrar sordum.

"Cristiano hızlanır mısın?"

"Sen iste yeter bebeğim."

Diyip hızlanmıştı. Ellerimle yatağın örtüsünü sıkıyordum. Yaklaşık 1 saatin sonunda konuştu.

"Geliyorum..."

"Ben de..."

Sonlara doğru vuruşlarını hızlandırmıştı. Saçımı bırakmış, diğer eliyle penisime gelgit yapıyordu. Düşündüğüm gibi aynı anda boşalmıştık. Kendini içimden çıkmadan benim üstüme bıraktı.

"Öküz! Kalk üstümden!"

"Yok."

Demişti. Ofladığımda içimden çıkmış, üstümden kalkmıştı. Ama kalkarken kıçıma vurmayı ihmal etmemişti.

"Bir tur daha?"

"Cristiano siktir git. Bir tur daha yaparsak yarın hiç yürüyemeyeceğim."

"Off!"

"Bir dahakine orospu çocuğu."

Beni kucağına alıp banyoya götürdü. Küvet vardı.

"İlk sen yıkan."

"Yok beraber yıkanacağız."

O küvetin suyunu doldurup, suyu kapattı. Beni küvetin içine çekip penisinin üstüne oturttu. Orospu çocuğu bir tur daha yapmazsa ölecek herhalde.

"Cristiano sal beni."

"Yok."

Diyip sırıttı.

Kendimi ondan uzaklaştırdım ve suyu açıp yıkanmaya başladım. Ben yıkandıktan sonra Cristiano'da tamamdı. Odaya gidip çıkarttığımız üstlerimizi giydik.

"Eve gidelim. Yatak pislenmiş yatamayız."

"Gecenin bilmem kaçında eve gideceğiz?"

"Evet?"

Anahtarı aldık ve ayakkabılarımızı giyip çıktık. Rezervasyon yapılan yere anahtarı verdikten sonra otelden çıktık.

...

YA SMUT YAZAMİYORUM UTANCTAN OLCEM SİMDİ AQ




GOAT tutulması - RonessiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin